Ja sorry hoor, Ik denk dat Little wolf al geschreven heeft wat ik ook zou willen schrijven. Ik doe het dan maar op een andere manier, zeker omdat ik dit onder de noemer "niet zulke bijster slimme opmerkingen" vind vallen.tekkel schreef: Heb je wel gelezen wat ik schreef?
Het lijkt me gewoon geen goed idee als iemand als TS die alleen maar de 'leuke' kanten van een boerboel ziet, in een woonwijk komt wonen. Een hond van 70+ kilo met sterke bewakingsdrift boezemt mij wel angst in, maar TS zet daar een grotebij. Daar hou ik niet zo van, gek he?
Ik heb mijn bewondering voor het ras geuit. Om mij te beoordelen op een starttopic, waarbij ik misschien in andere topics al e.e.a. heb gevraagd en gelezen is denk ik helemaal niet verstandig.
Mensen die niet zien dat ik al meer dan 6 maanden actief aan het kijken ben naar verschillende rassen waar mijn oog op gevallen is. Waarbij ik me zeer goed informeer omdat ik niet van verassingen houd. Als dan iemand durft te beweren in zijn manier van redeneren of ik "er wel verstandig aan doe?" of dat ie me niet zo slim vind omdat hij of zij direct een oordeel heeft over deze of gene maar niet eerst zelf door gaat vragen, nee, dan ben je in mijn ogen niet zo verstandig aan het omgaan met text.
En ow: Als je een hond voor beveiliging en bewaking zoekt, dan is die

Ik ga verder niet in herhaling vallen of enige toelichting geven op mijn texten. Als je denkt dat je het niet begrijpt, jammer dan!
Tot zover mijn enthousistme uiting naar de Boerboel, die ik nu wel verder ga uiten bij Boerboel eigenaren die WEL weten waar ik het over heb!