Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Komissar Rex.

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

jidde schreef:Het is nooit dezelfde hond hoor :mrgreen: Soms is opeens zijn piepie verdwenen of opeens een heel andere kleur.
Kortom, je ziet meerdere honden. Voornamelijk wel dezelfde, reginald von rabenbush (zo even uit mijn hoofd)

De "echte" rex is toevallig wel in de verte familie van Nanni :pffff:
en de oude bouvier van mijn ouders was familie van de bouvier van familie flodder :mrgreen:
LaRep
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tokkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door LaRep »

Ja, en mijn hond Dutch doet mee in de serie Cirucus Waltz welke in september uitgezonden gaat worden :pffff:
Afbeelding
Omega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toller
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Omega »

De hond doet gewoon waar hij het commando voor krijgt. Buiten beeld zijn de hondentrainers daar druk mee, die belonen hem ook als hij wat goed doet. De acteur heeft daar denk ik weinig mee te doen, die geeft hem alleen voor de vorm even een klopje op zijn kop.
En ik kan Max ook netjes omhoog laten kijken hoor en daarna weer naar een ander punt. Wat je al niet kunt doen met snoepjes bijvoorbeeld....
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”