Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lezing Tom Lonsdale-update

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Roelfien schreef:Ohhh, ben heel benieuwd naar het het wolvencentrum, Ineke, ik kan me voorstellen dat de omgeving zich daar meer leende voor het onderwerp.
Ze hebben er open dagen zie het adres op onze website, op een 1/4 rijden is er een camping. Daar heb ik wel info over.

wij hebben na de lezing nog met Tom gesproken want ook merkten natuurlijk de knelpunten, het afhouden van discussies enz.
Na zijn uitleg begrepen wij het ook wel.
Het is alleen nodig dat hij dit ook aan het publiek duidelijk moet gaanmaken!
Waarom hij nog geen discussie wil!
Ook moet hij veel meer voorinfo krijgen hoe het hier in Nederland gaat.
Daarom had hij daar geen oor voor..hij weet dat gewoon niet. [dat merkte ik wel op uit de gesprekken met hem]
Alleen de info die hij krijgt van degne die wel makkelijk aan hele prooidieren en hele pensen kunnen komen.

Ik denk zelf dat hij nog veel moet leren, ook dat er steeds meer mensen zijn die al aardig op de hoogte zijn over het hoe en wat.

Maar goed..hij komt ook nog wel terug. :mrgreen: en openingen zijn er nu :wink:

En trouwens, we hebben met een paar man al besloten dat de reclame van de voederfabrikant binnen een paar jaar bestaat uit de aanbeveling van de perfecte rauwe diepvriesvleesvoeding. Net zoals bij andere merken nu ook al begonnen is. Kijk maar naar Prins.
Dus dat komt dan ook aardig in de richting. :mrgreen:
Ze zijn daar tenslotte ook van de slipketting naar clicker gegaan, ja hoop is er dus!
:mrgreen:
.
Mogens legde uit hoe je een hond goed kan voeren en komt dan met de mogelijkheid om zijn boek te kopen. En Tom gaat er vanuit dat je zijn boek al hebt gelezen. Natuurlijk, beiden commercieel, ook niks mis mee. Maar de insteek van de een is veel toegankelijker dan die van de ander.
en daarom kunnen ze eigenlijk niet zonder elkaar. :wink: denk ik.

want beide zijn nodig om materiaal toegankelijk te krijgen en ons weer te leren hoe dat te gebruiken

en dan op een nieuwe manier met een vleeschkar :mrgreen: rond mogen rijden met voer voor onze dieren
Afbeelding
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ignit »

Ja, die vleeschkar moet er komen :ok:
Als ik kijk wat er nu aan de hand is op het gebied van rauwe voeding vergeleken met 7-8 jaar geleden toen we barf introduceerden in NL en BE, dan komt ie er ook wel.

Doorgaan! :ok:
Ignit.
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Ester&Lara schreef:Ik vond het echt fantastisch. Vooral dat hij me persoonlijk kwam ophalen :mrgreen: .
dat moet zeker een leuke ervaring voor je geweest zijn :)
Ik heb heel veel zitten praten met zijn begeleiders, die geen honden hebben maar heel belangstellend dit weekend hebben gevolgd!
Een biologe en onderwijzer..leuk!

Ik vond het iig. helemaal super, ook de locatie,was goed geregeld :ok:
bedankt..de locatie kon niet beter denk ik!
maar ook de ontvangst en Peter Lennertz enthousiasme over zijn wolven.
Indrukwekkend wat die mensen allemaal doen!

Overigens kan men daar een weekendje komen helpen met werken!
Er staat een caravan voor overnachting.
http://users.skynet.be/sb012558/Wolves/index.htm
Afbeelding
Ester&Lara

Ongelezen bericht door Ester&Lara »

ien schreef:
Ester&Lara schreef:Ik vond het echt fantastisch. Vooral dat hij me persoonlijk kwam ophalen :mrgreen: .
dat moet zeker een leuke ervaring voor je geweest zijn :)
Ik heb heel veel zitten praten met zijn begeleiders, die geen honden hebben maar heel belangstellend dit weekend hebben gevolgd!
Een biologe en onderwijzer..leuk!

Ik vond het iig. helemaal super, ook de locatie,was goed geregeld :ok:
bedankt..de locatie kon niet beter denk ik!
maar ook de ontvangst en Peter Lennertz enthousiasme over zijn wolven.
Indrukwekkend wat die mensen allemaal doen!

Overigens kan men daar een weekendje komen helpen met werken!
Er staat een caravan voor overnachting.
http://users.skynet.be/sb012558/Wolves/index.htm
Dat was het zeker. Ze kwamen nogal verhit uit de auto vanuit Lelystad en we hebben voor we naar Belgie gingen nog op het terras in onze tuin gezeten.

Vanwege dat hij op het forum geweest was, hadden we nog een grote kaart gekocht en daar foto's ingeplakt met onze rauw etende honden. Ze vonden het echt fantastisch en wisten niet waaraan ze het verdiend hadden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”