Ze hebben er open dagen zie het adres op onze website, op een 1/4 rijden is er een camping. Daar heb ik wel info over.Roelfien schreef:Ohhh, ben heel benieuwd naar het het wolvencentrum, Ineke, ik kan me voorstellen dat de omgeving zich daar meer leende voor het onderwerp.
wij hebben na de lezing nog met Tom gesproken want ook merkten natuurlijk de knelpunten, het afhouden van discussies enz.
Na zijn uitleg begrepen wij het ook wel.
Het is alleen nodig dat hij dit ook aan het publiek duidelijk moet gaanmaken!
Waarom hij nog geen discussie wil!
Ook moet hij veel meer voorinfo krijgen hoe het hier in Nederland gaat.
Daarom had hij daar geen oor voor..hij weet dat gewoon niet. [dat merkte ik wel op uit de gesprekken met hem]
Alleen de info die hij krijgt van degne die wel makkelijk aan hele prooidieren en hele pensen kunnen komen.
Ik denk zelf dat hij nog veel moet leren, ook dat er steeds meer mensen zijn die al aardig op de hoogte zijn over het hoe en wat.
Maar goed..hij komt ook nog wel terug.
Ze zijn daar tenslotte ook van de slipketting naar clicker gegaan, ja hoop is er dus!En trouwens, we hebben met een paar man al besloten dat de reclame van de voederfabrikant binnen een paar jaar bestaat uit de aanbeveling van de perfecte rauwe diepvriesvleesvoeding. Net zoals bij andere merken nu ook al begonnen is. Kijk maar naar Prins.
Dus dat komt dan ook aardig in de richting.
.
en daarom kunnen ze eigenlijk niet zonder elkaar.Mogens legde uit hoe je een hond goed kan voeren en komt dan met de mogelijkheid om zijn boek te kopen. En Tom gaat er vanuit dat je zijn boek al hebt gelezen. Natuurlijk, beiden commercieel, ook niks mis mee. Maar de insteek van de een is veel toegankelijker dan die van de ander.
want beide zijn nodig om materiaal toegankelijk te krijgen en ons weer te leren hoe dat te gebruiken
en dan op een nieuwe manier met een vleeschkar