Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

eten.

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Silvia »

starfleet schreef:
twinmamasilvia schreef:
het is niet alleen zo dat ik er kost neigingen van krijg maar ook mijn vriend. Diesel at het niet en legde het een einde verder op de grond.
oh ja ik veeg nog steeds de konten van de kids af en dat stinkt inderdaad ook maar dat hoef ik ook niet te doen tijdens mijn eten.
Ik begrijp dit niet goed. Zo'n plak van het een of ander moet je een beetje fijnmaken met een vork voor een pup, hij wist waarschijnlijk niet wat hij ermee moest. Dat wil niet zeggen dat hij het nu niet lekker vindt.

Tja dat stinken dat snap ik niet zo, ik geniet er wel van als mijn hond met smaak zit te schransen. Buffy eet overigens ook niet onder ons eten. Ze kreeg als pup na ons en nu krijgt ze haar eten als ik ga koken.

Anne
het was geen plak maar in een bakje en ik heb het geprakt, zover was ik wel.
Groetjes Silvia en Diesel
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Waarschijnlijk heb je dan Smuldier gekocht. Haal bv. anders eens een keer Rodi, dat zijn schuiven en die stinken niet :wink:
Afbeelding
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

bianca83 schreef:Waarschijnlijk heb je dan Smuldier gekocht. Haal bv. anders eens een keer Rodi, dat zijn schuiven en die stinken niet :wink:
wat ik gekocht had was natuurvoeding (zo heet het)
maar ik heb van het weekeind pedigree (uit van die zakjes) erdoorheen gedaan en zelfd dan eet hij slecht dus dat heb ik ook maar weg gemietert.
nou we kijken wel hij zal toch een keer goed gaan eten.
Sennaruby
Zeer actief
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sennaruby »

Die natuurvoeding zegt me niks... En ik ben blij dat je die pedigreetroep weggegooid hebt. Ik zou gewoon nog wat andere soorten versvleesvoeding proberen zoals rodi of smuldier en kijken wat diesel wel lekker vindt :ok:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

twinmamasilvia schreef:
bianca83 schreef:Waarschijnlijk heb je dan Smuldier gekocht. Haal bv. anders eens een keer Rodi, dat zijn schuiven en die stinken niet :wink:
maar ik heb van het weekeind pedigree (uit van die zakjes) erdoorheen gedaan en zelfd dan eet hij slecht dus dat heb ik ook maar weg gemietert.
Die zakjes van Pedigree kun je beter niet meer kopen, dat is echt rommel, kijk maar eens hoelang dat vlees wel niet goed blijft :eek:

Kijk eens in een supermarkt of je Rodi kunt vinden, dat stinkt echt niet. Al vinden honden het vaak wel lekker als het goed stinkt :mrgreen:
Afbeelding
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Ik kan maar een ding bedenken en dat is dat je naar een Dierenarts moet gaan met je pup,want een jong dier wat zo slecht eet(OK Pedrigree is troep,maar de meeste honden doen er een moord voor!)daar is wat mis mee.Bij een oudere hond zou ik zeggen van kijk het maar even aan en stug volhouden,hij gaat vanzelf wel eten.Maar een puppie wat vol in de groei is moet gewoon iedere dag eten.En een bakje natuurvoer uit de diepvries dat ken ik niet.Bedoel je niet Naturediet wat je buiten de vriezer bewaard?
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Het is misschien even off topic, maar ik wil je toch adviseren om de waterbak te laten staan!!!

Je pup zal misschien weer eventjes wat extra gaan plassen, maar door de waterbak weg te halen kun je een hond krijgen die straks totaal gefocust is op die bak. Geloof me, ik spreek uit ervaring. Je hond heeft dan door dat zijn water weggehaald wordt, dus wanneer de bak er wel staat gaat hij heel veel drinken. Gevolg; een hond die er heeeeeeeel lang over doet om zindelijk te worden.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

twinmamasilvia schreef:
Natuur voeding, heette dat Nature Diet? Dat is geen versvlees; dat is ook gekookt. Is iets heel anders dan bijvoorbeeld Rodi :wink:
Afbeelding
Sennaruby
Zeer actief
Contacteer:

Dat ken ik wel van naam ja. Heeft inderdaad niets met vers en rauw te maken...
Afbeelding
Djinny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Djinny »

Sennaruby schreef:Dat ken ik wel van naam ja. Heeft inderdaad niets met vers en rauw te maken...
Volgens de dierenwinkel waar Silvia is geweest zou het vergelijkbaar zijn met Carnibest. :roll:
Laatst gewijzigd door Djinny op 13 feb 2006 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Djinny schreef:
Sennaruby schreef:Dat ken ik wel van naam ja. Heeft inderdaad niets met vers en rauw te maken...
Volgens de dierenwinkel waar Sylvia is geweest zou het vergelijkbaar zijn met Carnibest. :roll:
Maar is het echt nature diet dan?
Afbeelding
Sennaruby
Zeer actief
Contacteer:

Djinny schreef:Volgens de dierenwinkel waar Silvia is geweest zou het vergelijkbaar zijn met Carnibest. :roll:
Yeah right :roll: :evil:
Afbeelding
Djinny
Zeer actief

Moos schreef:
Djinny schreef:
Volgens de dierenwinkel waar Sylvia is geweest zou het vergelijkbaar zijn met Carnibest. :roll:
Maar is het echt nature diet dan?
Ik weet niet wat ze heeft gekocht....ze vertelde me dat ze volgens de dierenwinkel iets vergelijkbaars had gekocht. :19:
Afbeelding
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

was het geen Runner ???? dat zit ook in een bakje :wink:
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

het was diet wat ze hoerboven neer zette en ik vroeg inderdaad op advies van Francé naar carnibest en kreeg dit als lternatief omdat hij geen carnibest verkocht.
ja weet ik veel ik ben ook maar een leek wat dat betreft,.

maar dat is dus compleet iest anders begrijp ik.
het leek net kots.
Moos
Zeer actief

twinmamasilvia schreef:het was diet wat ze hoerboven neer zette en ik vroeg inderdaad op advies van Francé naar carnibest en kreeg dit als lternatief omdat hij geen carnibest verkocht.

het leek net kots.
Dat Nature diet is iets heel anders ja. Dat is een veredelde versie van blikvoer. Zonder toevoegingen enzo, en wel met heel veel vlees, maar gekookt en met ik dacht iets van groente en rijst ofzo toegevoegd.

Ga nou gewoon eens langs de supermarkt en neem zo'n pak Rodi mee naar huis, dat zijn schijven, niks vies aan. Ontdooien, even op kamertemperatuur laten komen (niet koken!) en dan prakken voor Diesel. (vooral de versie met pens vinden ze meestal erg lekker, en dan moet jij maar even je neus dichthouden :mrgreen: )
Afbeelding
Djinny
Zeer actief

Moos schreef:
twinmamasilvia schreef:het was diet wat ze hoerboven neer zette en ik vroeg inderdaad op advies van Francé naar carnibest en kreeg dit als lternatief omdat hij geen carnibest verkocht.

het leek net kots.
Dat Nature diet is iets heel anders ja. Dat is een veredelde versie van blikvoer. Zonder toevoegingen enzo, en wel met heel veel vlees, maar gekookt en met ik dacht iets van groente en rijst ofzo toegevoegd.

Ga nou gewoon eens langs de supermarkt en neem zo'n pak Rodi mee naar huis, dat zijn schijven, niks vies aan. Ontdooien, even op kamertemperatuur laten komen (niet koken!) en dan prakken voor Diesel. (vooral de versie met pens vinden ze meestal erg lekker, en dan moet jij maar even je neus dichthouden :mrgreen: )
Helemaal met Marloes eens! :ok:
Afbeelding
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

miekmiek schreef:Het is misschien even off topic, maar ik wil je toch adviseren om de waterbak te laten staan!!!

Je pup zal misschien weer eventjes wat extra gaan plassen, maar door de waterbak weg te halen kun je een hond krijgen die straks totaal gefocust is op die bak. Geloof me, ik spreek uit ervaring. Je hond heeft dan door dat zijn water weggehaald wordt, dus wanneer de bak er wel staat gaat hij heel veel drinken. Gevolg; een hond die er heeeeeeeel lang over doet om zindelijk te worden.
Hier hetzelfde meegemaakt. Het kostte even 2 dagen extra dweilen, maar dan wel een pup/hond die normaal met water om kan gaan
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Mauyak schreef:Ik kan maar een ding bedenken en dat is dat je naar een Dierenarts moet gaan met je pup,want een jong dier wat zo slecht eet(OK Pedrigree is troep,maar de meeste honden doen er een moord voor!)daar is wat mis mee.Bij een oudere hond zou ik zeggen van kijk het maar even aan en stug volhouden,hij gaat vanzelf wel eten.Maar een puppie wat vol in de groei is moet gewoon iedere dag eten.En een bakje natuurvoer uit de diepvries dat ken ik niet.Bedoel je niet Naturediet wat je buiten de vriezer bewaard?
ja is ook niet uit de vriezer maar uit de koeling
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

ik heb de waterbak laten staan en rara hij raakt hem na 21 uur niet meer aan. maar hij staat en als jullie zeggen dat het beter is is het het proberen waard.
Suzan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suzan »

Bij ons in huis staan 3 waterbakken, meerdere keren per dag komt daar schoon water in. Die bakken staan er 24 uur per dag en onze honden kunnen water drinken wanneer ze maar willen.
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

Hier ook, dag en en nacht kunnen ze drinken.
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

diesel blijkt een beetje ziek hij geeft over en de DA zei dat het wel losloopt en als hij blijft drinken er niks aan de hand hoeft te zijn.

maar ik hou hem in de gaten.
Djinny
Zeer actief

twinmamasilvia schreef:diesel blijkt een beetje ziek hij geeft over en de DA zei dat het wel losloopt en als hij blijft drinken er niks aan de hand hoeft te zijn.

Eet hij nu nog steeds niet?
Afbeelding
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Djinny schreef:
twinmamasilvia schreef:diesel blijkt een beetje ziek hij geeft over en de DA zei dat het wel losloopt en als hij blijft drinken er niks aan de hand hoeft te zijn.

Eet hij nu nog steeds niet?
jawel maar niet veel (ongeveer bijna de helft van zou moeten)
de ochtend laat ij staan en de middag eet hij alles (maar gaf alles over straks) en vanavodn moet nog komen.
zazou
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door zazou »

ocharme, hopelijk is het niet erg en gaat het zo weer voorbij
groetjes diane en zazou
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”