wat is dat dan anders als wiet
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wiet gegeten
Moderator: moderatorteam
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Willy
- Actief
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
Tarz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Aantal honden: 2
Heb je ooit zelf weleens space cake gegeten?Mickie schreef: Jij voert je hond spacecake![]()
Ik had al geen geweldig beeld van je, maar dit is toch wel triest hoor! Als je zelf rotzooi inneemt is dat een bewuste keuze (neem ik aan) maar je hond vraagt daar niet om. Ik vind het krankzinnig, om niet te zeggen dierenbeulerij!
Ik wel namelijk, en ik merkte er weinig van. Het is gewoon cake hoor
Ik denk dat het meeste voer wat mensen aan honden schadelijker is dan een stukje space cake.
Groetjes Rob
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
ik zou mijn hond ook geen space cake geven en nee het is niet zomaar cake hoor er zit wel degelijk iets in. dat jij er niks van merkt betekend niet dat hij er niets van merkt.
ik wil je niet aanvallen maar waarom zou je je hond space cake geven waar dacht je aan toen je het deed en om welke reden gaf je het?
ben ik wel benieuwd naar?
waarschijnlijk om te kijken hoe hij zou reageren.......
ik wil je niet aanvallen maar waarom zou je je hond space cake geven waar dacht je aan toen je het deed en om welke reden gaf je het?
Groetjes Silvia en Diesel
-
Rob*
- Zeer actief
Tarz schreef:Heb je ooit zelf weleens space cake gegeten?Mickie schreef: Jij voert je hond spacecake![]()
Ik had al geen geweldig beeld van je, maar dit is toch wel triest hoor! Als je zelf rotzooi inneemt is dat een bewuste keuze (neem ik aan) maar je hond vraagt daar niet om. Ik vind het krankzinnig, om niet te zeggen dierenbeulerij!
Ik wel namelijk, en ik merkte er weinig van. Het is gewoon cake hoor![]()
Ik denk dat het meeste voer wat mensen aan honden schadelijker is dan een stukje space cake.
Als je soms leest wat er in brokken zit dan is het begrijpelijk dat veel honden darm en maag problemen hebben.
-
Rob*
- Zeer actief
twinmamasilvia schreef:ik zou mijn hond ook geen space cake geven en nee het is niet zomaar cake hoor er zit wel degelijk iets in. dat jij er niks van merkt betekend niet dat hij er niets van merkt.
Uh nee.....hij zat te bietsen en dan krijgt ie gewoon een stukkie, hij werd wat drukker maar ach kan ook zijn door de muziek die aanstond, dan gaat ie altijd rennen en rondjes draaien...is blijkbaar zijn manier van dansen
Ik geef hem ook weleens twister frietjes van de burger king, vind ie ook heerlijk, en een dubbele whopper met kaas, vinden mensen ook raar, naja iedereen die Blisje weleens in het echt heeft gezien weet dat ie kerngezond is
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik vind het geven van drugs aan dieren net zo ziek als het geven van drugs aan baby's en peuters. Het effect is hetzelfde, een doodonschuldig wezen wat in totale paniek helemaal van de wereld raakt.
Om daar dan lachend naar te gaan kijken zie ik niet helemaal als normaal.
PS spacecake werkt elke keer anders, de ene keer heb je enorme lol door de lachkicks en amuseer je je kostelijk, de keer erna merk je niks en weer een andere keer lig je tollend en spugend op de badkamervloer. het is maar net hoe het valt en hoe je de cake gemaakt hebt.
Om daar dan lachend naar te gaan kijken zie ik niet helemaal als normaal.
PS spacecake werkt elke keer anders, de ene keer heb je enorme lol door de lachkicks en amuseer je je kostelijk, de keer erna merk je niks en weer een andere keer lig je tollend en spugend op de badkamervloer. het is maar net hoe het valt en hoe je de cake gemaakt hebt.
-
Rob*
- Zeer actief
- *Linda*
- Zeer actief
Angel-eyes schreef:Sunnybunny schreef:En dat geef jij hem????????Angel-eyes schreef:Blisje eet weleens spacecake en die doet aleen nog drukker, maar goed daar zit uiteraard minder in dan zo'n zakje, veel sterkte...
Ja soms, hij vind het lekker, en naja dan geef ik hem ook maar een stukkie, zover ik weet kan het helemaal geen kwaad.

- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
ed
- Actief
- Contacteer:
twinmamasilvia schreef:ik denk dat het een kwestie van uitwerken is. ik heb zelf ook wel een wiet gehad en het effect wodt steeds minder. ik geloof niet dat hij er dood aan kan gaan ofzo. en 5 euro is best redelijk was. hoe weet je trouwens dat het 5 euro kost??
Maaruh veel sterkte ermee!!
de klant in onze zaak vertelde dat hij zijn zakje wiet kwijt was van 5 euro zo doende
we hebben hem net op gehaald van de da
en het moet uitwerken
het gaat al veel beter met hem
en zijn hart is ook weer normaal
hij weet gewoon niet wat hem is overkomen
hij loopt nu wel weer een stuk mee naar buiten
we geven hem maar zo een lekkere kluif
dat is een stuk beter dan die rot troep
allemaal bedankt voor het mee denken
groetjes ed

-
*Maud*
- Vaste gebruiker
Nou gelukkig Ed!! Blij dat het allemaal weer een stuk beter gaat!!
Verwen hem strakkies maar extra, arme vent!
Verwen hem strakkies maar extra, arme vent!
De beschaving van een volk is te meten aan de mate van respect waarmee ze met hun dieren omgaan.
Ghandi.
www.sosstrays.be
-
Ruudje
- geregistreerd lid
Je hebt zeker net je cake achter de kiezen........Uh nee.....hij zat te bietsen en dan krijgt ie gewoon een stukkie, hij werd wat drukker maar ach kan ook zijn door de muziek die aanstond, dan gaat ie altijd rennen en rondjes draaien...is blijkbaar zijn manier van dansen
Ik geef hem ook weleens twister frietjes van de burger king, vind ie ook heerlijk, en een dubbele whopper met kaas, vinden mensen ook raar, naja iedereen die Blisje weleens in het echt heeft gezien weet dat ie kerngezond is

Ruud

-
Rob*
- Zeer actief
ed schreef:twinmamasilvia schreef:ik denk dat het een kwestie van uitwerken is. ik heb zelf ook wel een wiet gehad en het effect wodt steeds minder. ik geloof niet dat hij er dood aan kan gaan ofzo. en 5 euro is best redelijk was. hoe weet je trouwens dat het 5 euro kost??
Maaruh veel sterkte ermee!!
de klant in onze zaak vertelde dat hij zijn zakje wiet kwijt was van 5 euro zo doende
we hebben hem net op gehaald van de da
en het moet uitwerken
het gaat al veel beter met hem
en zijn hart is ook weer normaal
hij weet gewoon niet wat hem is overkomen
hij loopt nu wel weer een stuk mee naar buiten
we geven hem maar zo een lekkere kluif
dat is een stuk beter dan die rot troep
allemaal bedankt voor het mee denken
Hey das fijn om te horen, hopelijk issie zo weer de ouwe(al issie maar 8 maandjes)
- M@ri@nne
- Zeer actief
Precies.MARC_S schreef:Ik vind het geven van drugs aan dieren net zo ziek als het geven van drugs aan baby's en peuters. Het effect is hetzelfde, een doodonschuldig wezen wat in totale paniek helemaal van de wereld raakt.
Om daar dan lachend naar te gaan kijken zie ik niet helemaal als normaal.![]()
Ik moet er niet aan denken wat er met een hond gebeurt die fout op de spacecake gaat.
Ik heb er een keer flink van lopen trippen in ieder geval.
En het lullige met spacecake is inderdaad dat je nooit weet hoeveel er in zit. (tenzij je het zelf maakt) Daarom mag het ook niet verkocht worden officieel in shops.
Groetjes, Marianne.

- M@ri@nne
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
In Nijmegen kon je het tot voor kort wel gewoon kopenM@ri@nne schreef:Precies.
Ik moet er niet aan denken wat er met een hond gebeurt die fout op de spacecake gaat.
Ik heb er een keer flink van lopen trippen in ieder geval.![]()
En het lullige met spacecake is inderdaad dat je nooit weet hoeveel er in zit. (tenzij je het zelf maakt) Daarom mag het ook niet verkocht worden officieel in shops.
Ik hoef in ieder geval geen spacecake meer sinds ik er een paar keer erg slecht op ging. Hartslag helemaal op hol en maar draaien en trippen. Gadver, was helemaal niks. 3 andere hadden de grootste lol en een andere vriend van ons lag spugend op de grond "ik ga dood" te roepen
Op Dapper en Cleo had het dus ook dat effect en die lagen doodsbang op de grond met heen en weer schietende ogen. Lopen konden ze niet meer want ze hadden geen evenwicht en vielen om alsof ze stomdronken waren. Dood en doodzielig.
Laatst gewijzigd door laeken op 20 dec 2005 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Fijn om te lezen dat hij weer thuis is 
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ja, ik zie het nut ook er niet van in om een hond space-cake te geven of bier.MARC_S schreef:Ik vind het geven van drugs aan dieren net zo ziek als het geven van drugs aan baby's en peuters. Het effect is hetzelfde, een doodonschuldig wezen wat in totale paniek helemaal van de wereld raakt.
Je moet het zelf maar niet op kunnen he
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
Rob*
- Zeer actief
M@ri@nne schreef: En het lullige met spacecake is inderdaad dat je nooit weet hoeveel er in zit. (tenzij je het zelf maakt) Daarom mag het ook niet verkocht worden officieel in shops.
Ik laat het altijd mijn moeder maken, en daar zit nooit zoveel in omdat ze rekening ermee houdt dat Blisje ook een stukje krijgt namelijk.
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- M@ri@nne
- Zeer actief
Gebeurt wel maar mag niet.MARC_S schreef:In Nijmegen kon je het tot voor kort wel gewoon kopenM@ri@nne schreef:Precies.
Ik heb er een keer flink van lopen trippen in ieder geval.![]()
En het lullige met spacecake is inderdaad dat je nooit weet hoeveel er in zit. (tenzij je het zelf maakt) Daarom mag het ook niet verkocht worden officieel in shops.Nu kom ik nooit meer in coffeshops dus hoe het nu zit weet ik niet
:
Groetjes, Marianne.

- Tamara.
- Zeer actief
Ik ben het hier helemaal mee eens. Zo'n beest weet niet niet wat hem overkomt, gats! Je weet ook helemaal niet wat er dan op zo'n moment in zo'n koppie omgaat, je weet het misschien hoe het bij mensen is, maar zoals het voorbeeld van Ed, dat kan een totaal andere uitwerking hebben op dieren dan bij mensen.MARC_S schreef:Ik vind het geven van drugs aan dieren net zo ziek als het geven van drugs aan baby's en peuters. Het effect is hetzelfde, een doodonschuldig wezen wat in totale paniek helemaal van de wereld raakt.
Laatst gewijzigd door Tamara. op 20 dec 2005 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
laeken
- Zeer actief
En ik ben een vliegtuigAngel-eyes schreef:M@ri@nne schreef: En het lullige met spacecake is inderdaad dat je nooit weet hoeveel er in zit. (tenzij je het zelf maakt) Daarom mag het ook niet verkocht worden officieel in shops.
Ik laat het altijd mijn moeder maken, en daar zit nooit zoveel in omdat ze rekening ermee houdt dat Blisje ook een stukje krijgt namelijk.
-
Rob*
- Zeer actief
Rataplan schreef:Ja, ik zie het nut ook er niet van in om een hond space-cake te geven of bier.MARC_S schreef:Ik vind het geven van drugs aan dieren net zo ziek als het geven van drugs aan baby's en peuters. Het effect is hetzelfde, een doodonschuldig wezen wat in totale paniek helemaal van de wereld raakt.
Ach met space cake is het maar een stukje hoor, ter grote van een klein blokkie kaas, hij gaat al kwijlen als ik een klein stukje afbreek voor hem :N:
- Tamara.
- Zeer actief
Waarom dan spacecake?? Hij zal net zo erg kwijlen als je hem een brokje of iets anders geeft, dus kun je net zo goed zoiets geven?Angel-eyes schreef:Rataplan schreef:Ja, ik zie het nut ook er niet van in om een hond space-cake te geven of bier.MARC_S schreef:Ik vind het geven van drugs aan dieren net zo ziek als het geven van drugs aan baby's en peuters. Het effect is hetzelfde, een doodonschuldig wezen wat in totale paniek helemaal van de wereld raakt.
Ach met space cake is het maar een stukje hoor, ter grote van een klein blokkie kaas, hij gaat al kwijlen als ik een klein stukje afbreek voor hem :N:
-
*Maud*
- Vaste gebruiker
Ja precies! Hij vind een stukkie kaas misschien wel veel lekkerder! Ik snap het nut niet van de spacecake geven aan je hondTamara en Bowie schreef:Waarom dan spacecake?? Hij zal net zo erg kwijlen als je hem een brokje of iets anders geeft, dus kun je net zo goed zoiets geven?Angel-eyes schreef:Rataplan schreef:Ja, ik zie het nut ook er niet van in om een hond space-cake te geven of bier.MARC_S schreef:Ik vind het geven van drugs aan dieren net zo ziek als het geven van drugs aan baby's en peuters. Het effect is hetzelfde, een doodonschuldig wezen wat in totale paniek helemaal van de wereld raakt.
De beschaving van een volk is te meten aan de mate van respect waarmee ze met hun dieren omgaan.
Ghandi.
www.sosstrays.be