Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat is dit nu weer? update blz 2
Moderator: moderatorteam
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
ik heb geen idee. hij ligt bijna altijd in zn mandje. daarin ligt een deken.yamie schreef:ik zit even naar de foto te kijken, maar als hij zijn poot strekt, met liggen bv, naar voren dus.. dan komt die plek wel op de grond toch? dan 'drukt"hij daar wel op? ligt hij misschien veel op zijn gestrekte rechtervoorpoot?
maarja, hij heeft wel wat gewicht (43 kilo)
ik ga het in de gaten houden en meten. ik hoop maar dat het verdwijnt.
hij had het gister opengestoten.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
hij ligt dus nooit op harde ondergrond?little-wolf schreef:ik heb geen idee. hij ligt bijna altijd in zn mandje. daarin ligt een deken.yamie schreef:ik zit even naar de foto te kijken, maar als hij zijn poot strekt, met liggen bv, naar voren dus.. dan komt die plek wel op de grond toch? dan 'drukt"hij daar wel op? ligt hij misschien veel op zijn gestrekte rechtervoorpoot?
- little-wolf
- Zeer actief
niet dat ik weet. in huis niet. in de kennel ligt hij zover ik weet ook altijd in zijn mand.yamie schreef:hij ligt dus nooit op harde ondergrond?little-wolf schreef:ik heb geen idee. hij ligt bijna altijd in zn mandje. daarin ligt een deken.yamie schreef:ik zit even naar de foto te kijken, maar als hij zijn poot strekt, met liggen bv, naar voren dus.. dan komt die plek wel op de grond toch? dan 'drukt"hij daar wel op? ligt hij misschien veel op zijn gestrekte rechtervoorpoot?
tenzij ze een feestje gebouwd hebben en t kleed in het midden ligt, ligt hij daar. maar dat is de laatste maanden niet meer.
hij vroeg nog hoe het met zn poten was. ik zei ja hopeloos.
en dat ik naar dordt was geweest omdat ik niks wijzer was geworden bij hun. ik kon er niks mee dat hij gedooserd moest bewegen. ik wist nog niet echt hoe erg t allemaal was.
als hun nou duidelijk gezegt hadden dat zn achterhand rot was...
ik heb niet zo'n hoge pet op van die toko, maar dichterbij zit er niet veel.
ja een veeart, op zich wel goed maar die wou geen verwijs kaart voor die bolle schrijven. dus daar wil ik ook niet meer heen.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
aha, ik vind een eeltplek, of lig plek of drukplek, nogal raar voor een hond die niet of nauwelijk op harde ondergrond ligt, ik ken genoeg honden van dat gewicht die dit echt niet krijgen als ze op een kleed oid liggen..little-wolf schreef:niet dat ik weet. in huis niet. in de kennel ligt hij zover ik weet ook altijd in zijn mand.yamie schreef:hij ligt dus nooit op harde ondergrond?little-wolf schreef:ik heb geen idee. hij ligt bijna altijd in zn mandje. daarin ligt een deken.yamie schreef:ik zit even naar de foto te kijken, maar als hij zijn poot strekt, met liggen bv, naar voren dus.. dan komt die plek wel op de grond toch? dan 'drukt"hij daar wel op? ligt hij misschien veel op zijn gestrekte rechtervoorpoot?
tenzij ze een feestje gebouwd hebben en t kleed in het midden ligt, ligt hij daar. maar dat is de laatste maanden niet meer.
hij vroeg nog hoe het met zn poten was. ik zei ja hopeloos.
en dat ik naar dordt was geweest omdat ik niks wijzer was geworden bij hun. ik kon er niks mee dat hij gedooserd moest bewegen. ik wist nog niet echt hoe erg t allemaal was.![]()
als hun nou duidelijk gezegt hadden dat zn achterhand rot was...
ik heb niet zo'n hoge pet op van die toko, maar dichterbij zit er niet veel.
ja een veeart, op zich wel goed maar die wou geen verwijs kaart voor die bolle schrijven. dus daar wil ik ook niet meer heen.
raar plekkie hoor...
- little-wolf
- Zeer actief
ik vond het ook al vaag, maar vroeg in mn 1e post wel of t eelt was ofzo. zoveel verstand heb ik er niet van.yamie schreef:
aha, ik vind een eeltplek, of lig plek of drukplek, nogal raar voor een hond die niet of nauwelijk op harde ondergrond ligt, ik ken genoeg honden van dat gewicht die dit echt niet krijgen als ze op een kleed oid liggen..
raar plekkie hoor...
maar mij lijkt het niet eelt zeer doet of dat je het ken kneuzen? en als je het stoot dat het opengaat en er bloed uitkomt?
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- little-wolf
- Zeer actief
ja hij kan een dagje mee. dan zou t pas volgende week maandag zijn, dan werk ik een halve dag.pooh schreef:Ik zou toch voor een 2nd opinion gaan.
Ik weet niet wat het is, maar een gekneusde eeltplek lijkt me op die plek echt heel onwaarschijnlijk.
Zit er geen DA bij je werk in de buurt zodat je hem 1 dagje meeneemnt naar je werk bijvoorbeeld? (als dat gaat tenminste)
maar geen idee naar welke d.a ik moet in rdam.
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
er zal hier vast wel iemand zijn de een goede da weet in rotterdam... ik zou ook gaan voor een second opinion, ik zeg niet dat het iets heel ernstigs is, maar een gekneusde eeltplek vind ik nergens op slaan...little-wolf schreef:ja hij kan een dagje mee. dan zou t pas volgende week maandag zijn, dan werk ik een halve dag.pooh schreef:Ik zou toch voor een 2nd opinion gaan.
Ik weet niet wat het is, maar een gekneusde eeltplek lijkt me op die plek echt heel onwaarschijnlijk.
Zit er geen DA bij je werk in de buurt zodat je hem 1 dagje meeneemnt naar je werk bijvoorbeeld? (als dat gaat tenminste)
- pooh
- Zeer actief
Angel eyes woont toch in Rotterdam dacht ik? Hij weet vast wel een goede DA.little-wolf schreef:ja hij kan een dagje mee. dan zou t pas volgende week maandag zijn, dan werk ik een halve dag.pooh schreef:Ik zou toch voor een 2nd opinion gaan.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ik denk dat er wel meer hier weten wat een goede da in rotterdam is, je hoeft er niet te wonen toch?pooh schreef:Angel eyes woont toch in Rotterdam dacht ik? Hij weet vast wel een goede DA.little-wolf schreef:ja hij kan een dagje mee. dan zou t pas volgende week maandag zijn, dan werk ik een halve dag.pooh schreef:Ik zou toch voor een 2nd opinion gaan.
- pooh
- Zeer actief