Oh wat leuk, ik had je berichtje gemist. Ja, wat dat betreft had ik dezelfde gedachte. Ik weet dat jullie graag van de modernste middelen en technieken gebruikmaken en dat scheelt onze Zora waarschijnlijk weer wat artrose, nietwaar. Het gaat heel goed met haar. We lopen alleen achter met de controlefoto´s zoals je waarschijnlijk weet.willeke1984 schreef:Waarschijnlijk is het wel zo, dat een tta bij het hondje in kwestie niet zal gaan, aan de foto te zien. Maar ook met patella luxaties hebben we zeker heel goede resultatenPennHIPpie schreef:kijk ook eens even op www.dapdrechtstreek.nl . Daar zijn ze in elk geval wel bij de tijd. Onze hond heeft er een kruisbandoperatie gehad (tta- kruisbandloze oplossing)
Ben trouwens benieuwd hoe het met Zohra gaat( zo heet je leonberger toch)
Loopt ze goed??
Voor het geval je geen flauw idee hebt wie ik ben, OK assistente dap drechtstreek
Ons kleine reutje van toen, is inmiddels een flinke kop groter dan Zora en ze stoeien heel wat af die twee. Zora´s knie is tot nu toe overal bestand tegen gebleken, ook in het ruige Franse land. Soms echter merk je nog wel dat ze even met de poot trekt als het wat teveel is geweest, maar die twee doen dan ook regelmatig samen aan ´topsport´. Gelukkig kan een kruisband die er niet meer inzit ook niet meer kapot.