Doe mij ook zo'n merk.bram en thijs schreef:Ben je mal, nooit iets van gemerktJoy C schreef:Een hond staat gelijk aan vuil en viezigheid![]()
![]()
![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welk ras past bij mij?
Moderator: moderatorteam
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- Joy C
- Zeer actief
- bram en thijs
- Zeer actief
-
- Actief
- Joy C
- Zeer actief
Vast wel, ik vergeet alleen steeds rietjes te kopen. Misschien is dat het probleem?bram en thijs schreef:Die van jou drinken toch wel met een rietje?Joy C schreef:Ruilen?bram en thijs schreef:Wil je ze allebei? 't Is gratisJoy C schreef: Doe mij ook zo'n merk.![]()
![]()
![]()

Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

- Mama Sanneke
- Zeer actief
Dat is niet kwijlen, dat is zeverenzwijntje schreef:thnx , die ene site is wel superhandig![]()
kwijlen zij ook niet als ze gedronken hebben???
Mijn tante heeft een golden retriever en als die gedronken heeft kan je de vloer dwijlen.

En eenvoudig op te lossen door je hond te leren na het drinken
zijn smikkel af te laten kuisen aan de handdoek

Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Je kan ook een dweil onder de drinkbak leggen, die absorbeert dan alle overschotjeszoute-popcorn schreef:Die van mij laat zijn halve drinkbak na het drinken gewoon weer uit zijn bek lopen als hij wegloopt van zijn bak. Mijn vloerbedekking absorbeerd het helemaal.

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- bram en thijs
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mama Sanneke
- Zeer actief
En een poedeltjes voor te boenenbram en thijs schreef:En een Swiffertje erbij voor de plinten.Geer schreef:Je moet gewoon een kwijlende hond nemen met hele lange oren, zoals ik... Da's rete handig... Je laat ze eerst drinken en vervolgens door de gang lopen, dat dweilen doen die oren wel

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
- Zeer actief
Mama Sanneke schreef:En een poedeltjes voor te boenenbram en thijs schreef:En een Swiffertje erbij voor de plinten.Geer schreef:Je moet gewoon een kwijlende hond nemen met hele lange oren, zoals ik... Da's rete handig... Je laat ze eerst drinken en vervolgens door de gang lopen, dat dweilen doen die oren wel
Het moeten Molossers zijn mama en dat zijn namelijk hondjes en poedeltjes zijn uhhhhhhhhh.....

- bram en thijs
- Zeer actief
Een Dog voor de het spinrag in de hoekenMama Sanneke schreef:En een poedeltjes voor te boenenbram en thijs schreef:En een Swiffertje erbij voor de plinten.Geer schreef:Je moet gewoon een kwijlende hond nemen met hele lange oren, zoals ik... Da's rete handig... Je laat ze eerst drinken en vervolgens door de gang lopen, dat dweilen doen die oren wel

Wie zegt dat een hond niet handig is?

- Mama Sanneke
- Zeer actief
Om het stof uit de hoeken te doen, een Jack Russeltjebram en thijs schreef:Een Dog voor de het spinrag in de hoekenMama Sanneke schreef:En een poedeltjes voor te boenenbram en thijs schreef:En een Swiffertje erbij voor de plinten.Geer schreef:Je moet gewoon een kwijlende hond nemen met hele lange oren, zoals ik... Da's rete handig... Je laat ze eerst drinken en vervolgens door de gang lopen, dat dweilen doen die oren wel![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat een hond niet handig is?![]()
![]()
en om dat stof samen te rapen een Bobtail.
Wat handig zijn ze toch hé.

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb jij dan een dweil maatje "mijn hele huiskamer" voor me??Mama Sanneke schreef:Je kan ook een dweil onder de drinkbak leggen, die absorbeert dan alle overschotjeszoute-popcorn schreef:Die van mij laat zijn halve drinkbak na het drinken gewoon weer uit zijn bek lopen als hij wegloopt van zijn bak. Mijn vloerbedekking absorbeerd het helemaal.

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
- Diego
- Actief
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
EEn slabbetje van de dweil maken danzoute-popcorn schreef:Heb jij dan een dweil maatje "mijn hele huiskamer" voor me??Mama Sanneke schreef:Je kan ook een dweil onder de drinkbak leggen, die absorbeert dan alle overschotjeszoute-popcorn schreef:Die van mij laat zijn halve drinkbak na het drinken gewoon weer uit zijn bek lopen als hij wegloopt van zijn bak. Mijn vloerbedekking absorbeerd het helemaal., hij blijft echt niet bij zijn bak staan, dat het eruit loopt. Whahaha

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
Speedy Devil schreef:Je zou ook een kruising tussen een boxer en am stef kunnen nemen .
Heb ik ook gehad zit nu bij me exmaar deed het ook heel erg goed met jou soort hond en kwijlt niet is rustig maar ook speels als het moet zijn beetje jou beschrijving
Een Boxer met amstaff en is rustig?? :N:
En ook niet kwijlen na het drinken??? :N:
Valt een boxer/staff kruising ook niet onder de pitbull-wet?
-
- Vaste gebruiker
De hond die ik toen had ( die nu bij me ex zit ) die was echt rustig en als ze buiten liep ook ze ging alleen flink lopen spelen als andere honden dat ook bij haar deden .Weet nog goed hoe lief ze kon spelen met andere pups en of het onder de bullen wet valt dat zou ik echt niet weten .
Ik heb alleen via via gehoord dat al haar broertjes en zusjes zijn afgemaakt toen ze pup waren en dat zij als enige over is gebleven.
Het verhaal is ook heel erg triest wat ze allemaal mee heeft moeten maken en mischien is ze daarom heel erg rustig .
Maar hoop dat je een goede ras vind
Ik heb alleen via via gehoord dat al haar broertjes en zusjes zijn afgemaakt toen ze pup waren en dat zij als enige over is gebleven.
Het verhaal is ook heel erg triest wat ze allemaal mee heeft moeten maken en mischien is ze daarom heel erg rustig .
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ken exact dezelfde kruizing, een teefje. Ze is wel rustig, maar ik denk dat dat eerder uitzonderingen zijn voor zo'n kruizing. Kwijlen doet ze wel, en niet zo'n beetje ook.Speedy Devil schreef:De hond die ik toen had ( die nu bij me ex zit ) die was echt rustig en als ze buiten liep ook ze ging alleen flink lopen spelen als andere honden dat ook bij haar deden .Weet nog goed hoe lief ze kon spelen met andere pups en of het onder de bullen wet valt dat zou ik echt niet weten .
Volgens mij vallen toch alle kruizing staff's onder die wet??

-
- Zeer actief
zoute-popcorn schreef:Ik ken exact dezelfde kruizing, een teefje. Ze is wel rustig, maar ik denk dat dat eerder uitzonderingen zijn voor zo'n kruizing. Kwijlen doet ze wel, en niet zo'n beetje ook.Speedy Devil schreef:De hond die ik toen had ( die nu bij me ex zit ) die was echt rustig en als ze buiten liep ook ze ging alleen flink lopen spelen als andere honden dat ook bij haar deden .Weet nog goed hoe lief ze kon spelen met andere pups en of het onder de bullen wet valt dat zou ik echt niet weten .
Volgens mij vallen toch alle kruizing staff's onder die wet??
Dat dacht ik ook ja.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
een kruising boxer en dan rustig zijn
hihi ik kan me er niks bij voorstellen ahha ik ken alleen mijn eigen skippybal (nina) maar idd alle kruisingen amstaff vallen onder de rad...

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1