anders pakt hij zijn gevalletje wel ... pistool onderhoud noemen wij hetHanneke2 schreef:anubis schreef:Ramses heeft het ook als hij diep geslapen heeftHanneke2 schreef:Jack krijgt die rooie oren vooral als hij zich flink heeft ingespannen.anubis schreef:
Het zijn zeer zelfstandige honden met vaak katachtige neigingen ze miauwen dan wel niet maar poetsen zich wel. Vaak zijn ze wat afstandig naar vreemden. Een eigenschap die de honden hebben is het zogenaamde blozen waarbij hun neus en oren een diep rode kleur krijgen en ook lachen/grijnzen is een typische uitdrukking die je veel ziet bij deze honden door veel mensen die het niet kennen nogal eens verward met grauwen/aggresieviteit wat absoluut niet zo is![]()
Poetsen doen ze bij mij allebei. Vooral Lilo kan zich echt als een katje gaan zitten wassen. Heel apart vind ik dat.inspannende droom denk ik.
Er is nog wel een gedrag wat kenmerkend is voor het type. Komt ook wel bij andere honden voor maar je ziet het voor al bij meditarane windhonden types ... en alleen bij de reuen .... als ze eens goed gegeten hebben een lekker op hun eigen ballen sabbelen :N:kan er niets aan doen this zo
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het alleen bij de ongecastreerde reuen voorkomt?

Het is echt maf om te zien en bijten in het handeltje en maar maaien met die achterpoten