Ik ben er nog niet helemaal uit,maar als ik dat wel ben horen jullie het van memalinois schreef:toch IPO nu?Ladydog schreef:Zeg maar wanneer en hoelaat ik kan komen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heeft iemand........
Moderator: moderatorteam
-
Ladydog
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
crutz schreef:want ??????Ladydog schreef:Ben wezen kijken in A'dam bij die rottweilerclub,maar ben daar net zo hard weer weggegaan.
Dat vraag ik me ook af aangezien ik niemand gezien heb ? lijkt me wel zo netjes om je zelf even te melden als je langs komt ? ik heb je ook al een pb gestuurt waar ik nog geen antwoord op heb aangezien ik zaterdag op je heb staan wachten .

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ladydog schreef:Ik weet genoeg Inge.
Met zulke opmerkingen kun je dus helemaal niets!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
aangezien er niemand is gezien heb ik eigenlijk m'n twijfels of ze uberhaupt wel geweest is....massam schreef:en bedankt!
beetje raar dat niet ff verteld wordt wat er zo tegen is gevallen...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nou leg dan ook eens wat uit voor je maar wat in het rond staat te gillen en geen mens weet waar het over gaatLadydog schreef: Met zo'n rottweilerclub ook niet!!

- Inge
- Zeer actief
- Contacteer:
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
IK wil het wel even uitleggen hoor :
Aangezien ladydog naar alle waarschijnlijkheid een ex lid van ons is met blijkbaar nog steeds een behoorlijke wrok onze kant op is het blijkbaar nodig
hier doodleuk te vragen naar een werkgroep in amsterdam terwijl ze weet dat ik hier ook zit en wetend dat ik wel zou reageren zodat ze daarna de boel lekker zwart kan maken . Ik had na het lezen van haar profiel al door dat zij het was maar was toch wel benieuwd naar een en ander. En wat blijkt ja hoor . Ik zie dat je in andere topics ook lekker bezig bent . Je gaat de goeie kant op linda !!
Helaas weten de meeste mensen hier wel beter denk ik en ik moet zeggen dat jij wel heel laag zinkt om dit op zo'n manier te doen. Dit zijn ook meteen de laatste woorden die ik er aan vuil maak.
Aangezien ladydog naar alle waarschijnlijkheid een ex lid van ons is met blijkbaar nog steeds een behoorlijke wrok onze kant op is het blijkbaar nodig
hier doodleuk te vragen naar een werkgroep in amsterdam terwijl ze weet dat ik hier ook zit en wetend dat ik wel zou reageren zodat ze daarna de boel lekker zwart kan maken . Ik had na het lezen van haar profiel al door dat zij het was maar was toch wel benieuwd naar een en ander. En wat blijkt ja hoor . Ik zie dat je in andere topics ook lekker bezig bent . Je gaat de goeie kant op linda !!
Helaas weten de meeste mensen hier wel beter denk ik en ik moet zeggen dat jij wel heel laag zinkt om dit op zo'n manier te doen. Dit zijn ook meteen de laatste woorden die ik er aan vuil maak.
Laatst gewijzigd door Ragverp op 08 sep 2005 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Zou iemand zo laag zinken?Ragverp schreef:IK wil het wel even uitleggen hoor :
hier doodleuk te vragen naar een werkgroep in amsterdam terwijl ze weet dat ik hier ook zit en wetend dat ik wel zou reageren zodat ze daarna de boel lekker zwart kan maken . Helaas weten de meeste mensen hier wel beter en ik moet zeggen dat jij wel heel laag zinkt om dat om zo'n manier te doen. Dit zijn ook meteen de laatste woorden die ik er aan vuil maak.
En aangezien zij ook geen normaal antwoord kan geven op onze vragen geloof ik er steeds minder zo niet helemaal niets van!

- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
ik maak me er ook verder helemaal niet druk om aangezien de geloofwaardigheid van een vereniging die al 25 jaar bestaat iets beter is als van deze dame , lees de andere reactie's van haar maar is op dit forum weet je meteen waar je mee van doen hebt.malinois schreef:Zou iemand zo laag zinken?Ragverp schreef:IK wil het wel even uitleggen hoor :
hier doodleuk te vragen naar een werkgroep in amsterdam terwijl ze weet dat ik hier ook zit en wetend dat ik wel zou reageren zodat ze daarna de boel lekker zwart kan maken . Helaas weten de meeste mensen hier wel beter en ik moet zeggen dat jij wel heel laag zinkt om dat om zo'n manier te doen. Dit zijn ook meteen de laatste woorden die ik er aan vuil maak.Misselijke streek zoiets! Maar ik denk dat de meesten jou toch eerder zullen geloven dan haar/hem(?)
En aangezien zij/hij ook geen normaal antwoord kan geven op onze vragen geloof ik er steeds minder zo niet helemaal niets van!
Oja linda ga ook meteen even naar www.rottweilerforum.nl kan je daar meteen hetzelfde doen.daar lezen ook veel liefhebbers mee.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
heb net haar weggehaalde voorstelbericht gelezen... en de link naar de andere topic ... idd., zulke mensen ben je liever kwijt dan rijk op een verenigingRagverp schreef:ik maak me er ook verder helemaal niet druk om aangezien de geloofwaardigheid van een vereniging die al 25 jaar bestaat iets beter is als van deze dame , lees de andere reactie's van haar maar is op dit forum weet je meteen waar je mee van doen hebt.malinois schreef:Zou iemand zo laag zinken?Ragverp schreef:IK wil het wel even uitleggen hoor :
hier doodleuk te vragen naar een werkgroep in amsterdam terwijl ze weet dat ik hier ook zit en wetend dat ik wel zou reageren zodat ze daarna de boel lekker zwart kan maken . Helaas weten de meeste mensen hier wel beter en ik moet zeggen dat jij wel heel laag zinkt om dat om zo'n manier te doen. Dit zijn ook meteen de laatste woorden die ik er aan vuil maak.Misselijke streek zoiets! Maar ik denk dat de meesten jou toch eerder zullen geloven dan haar/hem(?)
En aangezien zij/hij ook geen normaal antwoord kan geven op onze vragen geloof ik er steeds minder zo niet helemaal niets van!
Oja linda ga ook meteen even naar www.rottweilerforum.nl kan je daar meteen hetzelfde doen.daar lezen ook veel liefhebbers mee.

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Inge
- Zeer actief
- Contacteer:
Aha......erg flauw.Ragverp schreef:IK wil het wel even uitleggen hoor :
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
Tsja en als je dan iets te zeiken hebt over een vereniging doe dat dan onder je echte naam in plaats van je te verschuilen achter een alias en net te doen alsof je van niets weet. wel weer tekenend voor het soort persoon wat hier achter zit.Inge schreef:Aha......erg flauw.Ragverp schreef:IK wil het wel even uitleggen hoor :

- Inge
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind het zowiezo erg flauw als mensen zeiken over een vereniging waar ze zelf lid zijn geweest.
Ik neem aan dat voor je lid wordt ergens, je kijkt of het een club is die bij je past en of trainingsmethodes je aanstaan.
Als het dan om wat voor reden dan ook niet is wat je ervan verwacht, of er een andere reden is dat je gestopt bent op die vereniging, vind ik het erg flauw om de club maar zwart te gaan maken. Je hebt voorheen toch bewust voor een club gekozen.
Ik neem aan dat voor je lid wordt ergens, je kijkt of het een club is die bij je past en of trainingsmethodes je aanstaan.
Als het dan om wat voor reden dan ook niet is wat je ervan verwacht, of er een andere reden is dat je gestopt bent op die vereniging, vind ik het erg flauw om de club maar zwart te gaan maken. Je hebt voorheen toch bewust voor een club gekozen.
Groetjes Inge

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
En er is bovendien totaal niets mis met de Rottweilerwerkgroep Amsterdam. In tegenstelling zelfs; een bijzonder fijne club met mensen/trainers die echt verstand van en hart voor hun honden hebben.massam schreef:brrrrr, wat zielig!![]()
maar ik denk idd dat een club met zoveel jaar ervaring en jij als lang lid meer van waarde zijn als zo'n doos die in de lucht aan het roepen is!
Ik heb er zelf getraind met Kaya en ben dus een grote muts met mijn honden, maar dit is echt een topclub in mijn ogen
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
-
scooby doo
wat dom van der . ik heb ook al bij een aantal clubs getraind die ik achteraf poep vond . maar dit is wel zwaar lafInge schreef:Aha......erg flauw.Ragverp schreef:IK wil het wel even uitleggen hoor :
-
scooby doo
ja kan mss eens bij mij komen trainen (diensthonden)Ragverp schreef:scooby doo schreef:Ladydog schreef:Welke vooroordelen bedoel je dan?Bijv. dat een Rottie zwaarder is als een herder?Inge schreef:Hou er wel rekening mee dat je de rottweiler eigenlijk niet tegenkomt bij de KNPV, itt bij de IPO![]()
Het is niet onmogelijk, maar je zult wel tegen vooroordelen aanlopen wellicht.
Een kennis van me heeft wel ooit een stamboomloze Rottweiler naar de keuring gebracht, het kan dus wel
Maar het gaat mij er ook om,daar een certificaat te halen,zodat ik met mijn hond samen kan werken(prive en werk)
een rott is log , zwaar en leert traag .
is ook minder snel volwassen .
dat betekent natuurlijk helemaal niets .
maar wees niet teleurgesteld als anderen met een herder stukken sneller vooruit gaan in hun oefeningen dan jij met je hond .
ik spreek uit ervaring
Ik ben ook niet teleurgesteld want ik zou niet anders willen als een rottweiler. Daar moet je gewoon anders mee omgaan als met een herder en dat bevalt mij wel. maar ik nodig je uit om is te komen kijken hoe traag mijn hondjes nou eigenlijk zijn ...dat zal je nog tegen vallen .
eens kijken of ja hond dan nog zo snel en sterk is
(edit) dit bedoel ik niet verkeerd het klinkt wel zeer verkeerd
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
scooby doo schreef:ja kan mss eens bij mij komen trainen (diensthonden)Ragverp schreef:scooby doo schreef:Ladydog schreef: Welke vooroordelen bedoel je dan?Bijv. dat een Rottie zwaarder is als een herder?
Maar het gaat mij er ook om,daar een certificaat te halen,zodat ik met mijn hond samen kan werken(prive en werk)
een rott is log , zwaar en leert traag .
is ook minder snel volwassen .
dat betekent natuurlijk helemaal niets .
maar wees niet teleurgesteld als anderen met een herder stukken sneller vooruit gaan in hun oefeningen dan jij met je hond .
ik spreek uit ervaring
Ik ben ook niet teleurgesteld want ik zou niet anders willen als een rottweiler. Daar moet je gewoon anders mee omgaan als met een herder en dat bevalt mij wel. maar ik nodig je uit om is te komen kijken hoe traag mijn hondjes nou eigenlijk zijn ...dat zal je nog tegen vallen .
eens kijken of ja hond dan nog zo snel en sterk is![]()
(edit) dit bedoel ik niet verkeerd het klinkt wel zeer verkeerd