We zijn hier bij onze eigen DA geweest.
Verder geen Sharpei-expert maar de nodige kennis heb ik gelukkig zelf in huis haahaha!
Voor zijn ogen (waar hij overigens niet aan geopereerd hoefde te worden) zijn we een keer bij Bos geweest in Enschede.
ik heb Gerda idd vorig jaar al eens gebeld over de bio-therapie...
Heb het toen op zijn beloop gelaten omdat het goed te doen was met surolan en hij lang niet zoveel jeuk had als deze keer.
Hij was toen ook al een tijd op de Energique 1 dus voer was uitgesloten.
Ik denk dat ik Gerda idd nog maar eens ga bellen.
Ik weet niet of antibiotica de oplossing was geweest..
De jeuk-prikkel moest gewoon meteen weg, want zelfs toen ik bij de DA zat te wachten wilde hij nog krabben...
Die jeuk zat tot op het bot leek het wel...
Ik heb het ook geen 5 minuten aangekeken en ben meteen heengevlogen...
Misschien achteaf wel te doen met antibiotica maar op dat moment heb ik daar niet over nagedacht...
Ik ben in ieder geval blij dat de pilletjes werken...hij heeft nu dus 5 mg gekregen...de laagste dosering...
En idd maar hopen dat het na de zomer afgelopen is...
Zo niet dan ga ik toch gerda maar weer eens bellen.
Rimpel is nu 3 en een half en ik was eigenlijk niet van plan hem permanent op de prednison te zetten en liever ook niet iedere zomer...
Dus misschien toch maar eens kijken wat Gerda doen kan.
Ik ben zowiezo wel iemand die op de homeopatische toer gaat...ook voor mezelf, maar ditmaal schrok ik zo dat ik in de homeopathie geen heil zag voor dat moment..
De dagen erna heb ik alles ingesmeerd met calendula en dat was prima....maar voor dat moment was het geen optie om te gaan smeren...dat had te lang geduurd en ik gok dat hij gewoon door was gegaan met krabben..