Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Boris schreef:En het intrainen van Harry ging ook prima!!!
Mooi zo!
Hahaha.......hij kan natuurlijk een Hollander winnen (die hij direct aan mij zou geven zei hij....helaas heb ik geen plek meer dalijk)
Een pup winnen??? vind ik maar raar hoor.....
Ik ook
Ik snap het dan ook niet.
Waarschijnlijk zitten er niet echt mensen te wachten op een pup die ze winnen. Dikke kans dus dat de pup gelijk weer verkocht of weggegeven wordt, ik snap de meerwaarde dan ook niet.
Publiciteitsstunt?
Boris schreef:bedankt voor de link Inge.... vind het heel heel vreemd.... maar de winnaar mag toch ook bedanken voor de eer, neem ik aan????
Denk ook dat de organisatie hier toch wel stokje voor zal steken????
Ik ga er vanuit dat de winnaar zeker mag bedanken.
Of de organisatie er een stokje voor zal steken weet ik niet.
Ik snap best dat iemand zijn ras wil promoten of naamsbekendhied wil verkrijgen, maar op deze manier keur ik het echt af. Ik zie echt de meerwaarde niet, ik denk dat een pup waar niet zelf voor gekozen is namelijk gewoon doorverkocht wordt oid
hoop ook (voor de pup) dat de winnaar mag bedanken. wie wereldkampioen geworden is, zal toch wel (als hij er nog een hond bijneemt) zijn hond (en het ras)zelf willen kiezen en niet zomaar eentje nemen die hij in schoot toegeworpen krijgt?
maart schreef:hoop ook (voor de pup) dat de winnaar mag bedanken. wie wereldkampioen geworden is, zal toch wel (als hij er nog een hond bijneemt) zijn hond (en het ras)zelf willen kiezen en niet zomaar eentje nemen die hij in schoot toegeworpen krijgt?
precies! Neem aan dat je toch je eigen voorkeuren hebt t.o.v. ras, bloedlijnen etc. en misschien wil je wel helemaal geen pup of kan dat gewoon helemaal niet in de thuissituatie.
of wilt geen pup bij die fokker vandaan, of geen hollander....sta je daar met je pupje...fijn hoor, leuk voor het beestje ook.
Beestje zijn leven begint w.s. al gelijk met een hoop gesol.
Belachelijk dat de organisatie dit ook goed vindt.
estelle schreef:of wilt geen pup bij die fokker vandaan, of geen hollander....sta je daar met je pupje...fijn hoor, leuk voor het beestje ook.
Ik keur het niet goed maar ik denk niet dat je daar ter plekke op het podium een pup van 7 weken in je handen gedouwd krijgt naast een fles champagne en een beker . De pup zal op een later tijdstip opgehaald kunnen worden of moet zelf nog geboren worden denk ik zo . Zo niet dan hoop ik inderdaad dat de organisatie daar een stokje voor steekt.
estelle schreef:of wilt geen pup bij die fokker vandaan, of geen hollander....sta je daar met je pupje...fijn hoor, leuk voor het beestje ook.
Ik keur het niet goed maar ik denk niet dat je daar ter plekke op het podium een pup van 7 weken in je handen gedouwd krijgt naast een fles champagne en een beker . De pup zal op een later tijdstip opgehaald kunnen worden of moet zelf nog geboren worden denk ik zo . Zo niet dan hoop ik inderdaad dat de organisatie daar een stokje voor steekt.
Okay maar dan nog vind ik het hele idee bezopen!
Je geeft dieren niet cadeau aan mensen waarvan je helemaal niet weet of ze wel op een pup/dier/hond zitten te wachten, toch?
Tenminste, ik zou (als ik ooit zou fokken) dit echt nooit doen.
Okay maar dan nog vind ik het hele idee bezopen!
Je geeft dieren niet cadeau aan mensen waarvan je helemaal niet weet of ze wel op een pup/dier/hond zitten te wachten, toch?
Tenminste, ik zou (als ik ooit zou fokken) dit echt nooit doen.
precies, ben al tegen vissen geven op een kermis, dus zeker tegen een hond of gelijk wel dier cadeau doen. wie weet wat er met dat beestje zal gebeuren
maart schreef:wie weet wat er met dat beestje zal gebeuren
Normaal gesproken staat er bij hem in het contract dat als je de hond wil verkopen je de hond eerst aan hem moet aanbieden. Dus ik denk dat de pup, als ie niet gewenst is, of weggegeven wordt of terug naar de fokker gaat (daar dus niet eens weggaat )
Boris schreef:bedankt voor de link Inge.... vind het heel heel vreemd.... maar de winnaar mag toch ook bedanken voor de eer, neem ik aan????
Denk ook dat de organisatie hier toch wel stokje voor zal steken????
Ik ga er vanuit dat de winnaar zeker mag bedanken.
Of de organisatie er een stokje voor zal steken weet ik niet.
Ik snap best dat iemand zijn ras wil promoten of naamsbekendhied wil verkrijgen, maar op deze manier keur ik het echt af. Ik zie echt de meerwaarde niet, ik denk dat een pup waar niet zelf voor gekozen is namelijk gewoon doorverkocht wordt oid
wat een kloteprijs . niet om het pupje daar gaat het me niet om .
maar gewoon om te winnen hier winnaar je zak eten en je pup
ik verkies toch liever naturaprijzen of desnoods geld
Vanmiddag ga ik met een clubgenoot richting Breda voor de intocht in het stadion, ontvangst door Burgemeester en President FCI en de opkomst van de landen, vooraf gegaan door muziekkorps
Schijnt heel leuk te zijn om te zien, dus ik ben benieuwd.
Boris schreef:Inderdaad gaat het beginnen Ik red het niet vanmiddag, werk duurde langer dan verwacht, maar zie je vast nog wel!!!
Dat denk ik ook wel.
Sonja belt woensdagavond gelijk het programma door van Harrie.
Ik probeer dan minstens 2 dagen te komen, misschien 3.
Zondag zijn we er in ieder geval
Welke is het dan? Bij die met dat blauwe pak of bij die met dat zwarte pak? Waarom heeft belgië trouwens 2 verschillende trainingspakken? Vlaanderen en Wallonië ofzo?