Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

sam met spoed naar de DA

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

massam schreef:
jip007 schreef:beterschap met je ventje :wink:
gelukkig is het nog niet 1% zo erg als jij toen met lance had... ik wordt nu al gek, laat staan...

ik snap niet hoe je dat gedaan hebt toen!!! :ok:
het was ook verschrikkelijk , maar we zijn achteraf zo blij dat we toch alles geprobeerd hebben , hij is nu weer zo vrolijk. Nu ga ik heel hard duimen dat jou ventje er ook weer bovenop komt , geef hem maar een dikke knuf van me en sterkte :knuffel1: .
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

massam schreef:
toen ik je verhaal over coustaeu las heb ik het meteen afgesloten en ook niet gereageerd.. je zult begrijpen waarom...

ik ben sam sinds ik dat gelezen heb al aan het begraven :19:

ik vind het echt heel erg voor jullie, maar dat topic lees ik niet mee, lukt me niet.

het gaat nog niet goed genoeg...

hij moest vanaf vandaag weer normaal plassen, maar het is nog steeds drup, drup en dan een miezerig kort straaltje.. leegplassen lukt zowiezo niet...

ik heb de DA gebeld, die gaat even overleggen wat te doen en belt me dan terug...
Kan ik me wel voorstellen hoor, dat is nu met Tank ook zo. Zag me al 2 honden weg brengen :roll:

Hoe oud is Sam nu dan? Hij is toch ook nog jong. Tank is net 4 en ze vinden het ook allemaal zo raar omdat hij nog zo jong is en dan al zulke erge problemen.

Sterkte hoop dat het met Sam snel beter zal gaan.
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

:oeps:

lees t nou pas.
damn wat kut allemaal meis.
ben benieuwd hoe t bij de d.a is gegaan vanmiddag.

sterkte met je knappe ventje.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Brigitte schreef:
massam schreef:
toen ik je verhaal over coustaeu las heb ik het meteen afgesloten en ook niet gereageerd.. je zult begrijpen waarom...

ik ben sam sinds ik dat gelezen heb al aan het begraven :19:

ik vind het echt heel erg voor jullie, maar dat topic lees ik niet mee, lukt me niet.

het gaat nog niet goed genoeg...

hij moest vanaf vandaag weer normaal plassen, maar het is nog steeds drup, drup en dan een miezerig kort straaltje.. leegplassen lukt zowiezo niet...

ik heb de DA gebeld, die gaat even overleggen wat te doen en belt me dan terug...
Kan ik me wel voorstellen hoor, dat is nu met Tank ook zo. Zag me al 2 honden weg brengen :roll:

Hoe oud is Sam nu dan? Hij is toch ook nog jong. Tank is net 4 en ze vinden het ook allemaal zo raar omdat hij nog zo jong is en dan al zulke erge problemen.

Sterkte hoop dat het met Sam snel beter zal gaan.
sammes is 1 april pas 2 geworden... ik vroeg gister nog aan de da hoe het kon omdat dat toch een oude opa kwaal is? volgens hem is dat ook, maar kan het gewoon gebeuren...

jij nog veel meer sterkte met je lieve cous
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”