Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Spannend: update

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

Ik ben Ien niet, maar met een hond met een schildklierafwijking en kennissen die een hond met dezelfde afwijking hadden kan ik inderdaad zeggen dat het goed behandelbaar is. In ons geval heeft Jari hypothyreoidie en dat is met medicijnen te behandelen. Wel moet hij deze voor de rest van zijn leven slikken. Maar hij kan er oud mee worden, de hond van de betreffende kennissen is er bijna 14 mee geworden. Voor een Golden een respectabele leeftijd.
Afbeelding
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik hoop dat het goed behandeld kan worden!
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Ja maar ik zag dat Ien haar hond mogelijk een probleem met de schildklier heeft door haar auto-immuunziekte. Ik weet niet in hoeverre dit de zaken kompliceert. Vandaar dat ik vroeg naar de prognose.
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Wil de hond schreef:Aan de ene kant goed nieuws, het is geen LM, maar ze heeft toch een stevig probleem begrijp ik.

Is de prognose goed Ien?

(Aan welke fout heb je deze uitslag te danken, even tussen twee haakjes?)
Je hebt gelijk Wil..het is een probleem omdat niemand weet wat die auto-immuumziekte nog meer kan veroorzaken.
Prognoses zijn nog niet bekend, de artsen zijn aan het overleggen hoe nu verder tegaan,ook omdat de problemen van de schilklier bij haar niet blijvend hoeven te zijn,wat over het afgemeen wel zo is .
Er zijn verder helemaal geen parasieten bij haar gevonden,dus alle problemen die kunnen gaan komen kan je dus nu allemaal relateren aan haar auto-immuumziekte. Dat zoekt wel wat makkelijker nu.

Het foutje in Utrecht was dat zij ongevraagd haar bloed op schilklierfunctie hebben getest. :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”