Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lady/Slikreflexen "Update"

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

Mijn Sheila is op 13 jarige leeftijd nog aan een longtumor geopereerd. De gemiddelde overlevingstijd na operatie van haar specifieke tumor was 300 dagen(zonder 90), zij heeft nog ruim 2 en een half jaar geleefd.
Haar ribben zijn niet doorgeknipt. Ze heeft 2 dagen op de IC gelegen (vanwege de thoraxdrain, mag pas naar huis als er geen losse lucht meer in de borstholte zit). Na 5 dagen was ze weer zoals voor de operatie.
Mijn situatie was volkomen anders dan de jouwe, ik studeer daar en woensdag was de tumor gezien (controle rofo vanwege mammatumoren in het verleden), donderdag lag ze op tafel. Er is eerst een CTscan gemaakt om te bekijken of het zin had (uitzaaiingen).
Alhoewel het waarschijnlijk niet jou bedoeling is heb ik nu het gevoel dat ik haar echt laat barsten omdat ik haar niet laat helpen..............
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
Niekie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Niekie »

God Daphne, wat erg.....sterkte.
Groetjes Anique

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...
Afbeelding
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

ach jeetje, das echt slecht nieuws.

Veel sterkte en geniet samen nog zolang het kan!
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Daphne schreef:

Mijn Sheila is op 13 jarige leeftijd nog aan een longtumor geopereerd. De gemiddelde overlevingstijd na operatie van haar specifieke tumor was 300 dagen(zonder 90), zij heeft nog ruim 2 en een half jaar geleefd.
Haar ribben zijn niet doorgeknipt. Ze heeft 2 dagen op de IC gelegen (vanwege de thoraxdrain, mag pas naar huis als er geen losse lucht meer in de borstholte zit). Na 5 dagen was ze weer zoals voor de operatie.
Mijn situatie was volkomen anders dan de jouwe, ik studeer daar en woensdag was de tumor gezien (controle rofo vanwege mammatumoren in het verleden), donderdag lag ze op tafel. Er is eerst een CTscan gemaakt om te bekijken of het zin had (uitzaaiingen).
Alhoewel het waarschijnlijk niet jou bedoeling is heb ik nu het gevoel dat ik haar echt laat barsten omdat ik haar niet laat helpen..............
Ach meid, ik lees het nu pas..... wat vreselijk :cry: :cry:

Als ik het zo lees heb ik absoluut niet de indruk dat je haar laat barsten! Zeker niet!
Ze is al flink op leeftijd Daphne en ergens houdt het op, hoe vreselijk verdrietig ook. Was ze nu 4 jaar ofzo en een goede kans op genezing, oke, dan is het weer een ander verhaal.

Ze heeft nog fijne jaren bij jullie gehad en je laat haar waardig gaan: zolang ze nog geniet is het prachtig en anders laat je haar niet lijden maar gaan. Dat is goed zo meis.....

Heel veel sterkte en geef Lady een heerlijke knuffel van me :knuffel:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Rea
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rea »

Daphne schreef:

Kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is.

Ieder geval is er een met vele kanten, je kunt zo nooit geen vergelijkingen doen dat gewoon een gegeven. Niet eerlijk voor bazen en honden.
En Daphne stop je energie maar in 't genieten van jou griet nu 't nog kan. :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”