Mol schreef:hier in het brindle
mol
Vind deze wel grappig om te zien

Moderator: moderatorteam
Mol schreef:het komt inderdaad van de Mastiff af tis geen porum, maar kan zomaar terug slaan en dan krijg je ditjohan1969 schreef:Dat langhaargen komt wschl van de St Bernard die ook bij de Mastiff-fokkerij is gebruikt.
Ik wist geeneens dat dat bestond !![]()
mol
tja das een vraag zeg, het ligt er aan het zal nooit helemaal verdwijnen maar in sommige lijnen komt het totlaa niet voor, tis dan ook overwegent de outcross honden waar het sporadies voor komt tis maar net dat het gen het zelfde gen tegen moet komen om tot uitting te komen.Angel-eyes schreef:Mol schreef:het komt inderdaad van de Mastiff af tis geen porum, maar kan zomaar terug slaan en dan krijg je ditjohan1969 schreef:Dat langhaargen komt wschl van de St Bernard die ook bij de Mastiff-fokkerij is gebruikt.
Ik wist geeneens dat dat bestond !![]()
mol
Dus dat krijg je nooit helemaal weg uit de Bullmastif?
Hmm ik moet ergens een foto wel hebben, de fokker waar Fangio vandaan komt heeft er ooit 1 in het nest gehad..johan1969 schreef:Bij de Dogo Argentino heb je dat ook (invloed van de Mastin del Pyreneo).
Zo eentje wil ik ook wel eens zien.
ja heel zekerjohan1969 schreef:Ben je zeker dat het geen Kuvasz is ?son-pei schreef:hier in de buurt loopt een langharige argentijn, ik vind hem wel mooi.
eigenlijk heeft ie de vacht van een Golden, maar dan wit natuurlijk