Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Border Collie

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Rocky1
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rocky1 »

sam&gijs schreef:Wat ontzettend balen zeg!!!
Die hond van m'n moeder wilde we ook wat schots om z'n naam meegeven, maar m'n vader wilde hem naar een vriend vernoemen die Toby heette. Toen hebben we hem McToby genoemd :smile:
Toch nog een beetje Schots.
Die collie in Schagen had m'n moeder ook al een oogje op, maar ze wil toch nog geen tweede hond. Ik hoop dat het wat wordt!!!!
Succes :ok:

P.s. ik ben zelf ook radiodiagnostisch laborante in Alkmaar. Wens je dochter veel plezier en succes met de opleiding.
:smile: is wel een grappige naam hoor :wink:
Afbeelding
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

We hebben elkaar gesproken via pb maar ze is geplaatst vlak nadat ik het berichtje had neergezet hier. Helaas, maar wel fijn voor de hond :wink:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Marion
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Marion »

Hoi "sam en gijs",

Mijn dochter wil ook dat worden wat jij bent, dus radiodiagnostisch laborante, er was nog iets dat er op leek, de behandeling dus en dat leek haar wat saaier, maar ze begint pas in september met de opleiding en dan hoogstwaarschijnlijk in het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis.

Ik hoop ook dat ze die opleiding wél leuk zal vinden, want ze heeft net de studie bouwkunde op de hts afgebroken, ze vond het veel te saai en wilde liever iets met mensen en haar handen doen en ook graag iets met computers, dus ik geloof dat ze wat dat betreft wel aan haar trekken zal komen, bovendien is het een combinatie van werken en een opleiding, dus ze krijgt meteen betaald :wink:

Wij hopen ook dat ze dit wél zal afronden, want er schijnt volop werk in te zijn. Bedankt voor je reactie!

Groetjes, Marion
Groetjes, Marion

Afbeelding

Neem jezelf nooit te serieus en lachen is gezond!
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”