Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Spike en zijn vrouwtje stellen zich voor......
Moderator: moderatorteam
-
Sietske
Anita, gedane zaken nemen geen keer. Je hebt spike nu eenmaal en geniet vooral van hem.
Het enige advies dat ik je zou willen geven: loop er in ieder geval NIET mee te koop (zoals bij je introductie hier op dit forum) dat hij een kruising is. Dit is en blijft een openbaar forum en iedereen kan hier dus mee lezen, ook de politie of minder goedwillenden mensen...
Het enige advies dat ik je zou willen geven: loop er in ieder geval NIET mee te koop (zoals bij je introductie hier op dit forum) dat hij een kruising is. Dit is en blijft een openbaar forum en iedereen kan hier dus mee lezen, ook de politie of minder goedwillenden mensen...
- dusk
- Actief
-
AnitaSpike
- Zeer actief
Nou, ik merk er hier weinig van hoor, dat van mij zijn voorzorgsmaatregelen.
Hij speelt alleen met buurkinderen van ouders waar ik een goed contact heb, die weten dat het goed zit met Spike.
En als Spike een klap of por zou krijgen dan doet hij niks. Een tweede keer zal hij waarschuwen en ik ben er zelf altijd bij.
Veel mensen kennen trouwens helemaal geen wetgeving hierover.
En ik hoop dat dat nog lang zo blijft en dat we er daarom niet veel van horen op de tv. In principe kan iemand die je niet mag je gewoon verlinken ten koste van je hond.
Hij speelt alleen met buurkinderen van ouders waar ik een goed contact heb, die weten dat het goed zit met Spike.
En als Spike een klap of por zou krijgen dan doet hij niks. Een tweede keer zal hij waarschuwen en ik ben er zelf altijd bij.
Veel mensen kennen trouwens helemaal geen wetgeving hierover.
En ik hoop dat dat nog lang zo blijft en dat we er daarom niet veel van horen op de tv. In principe kan iemand die je niet mag je gewoon verlinken ten koste van je hond.
Groetjes van Anita en een poot van Spike!

- dusk
- Actief
-
AnitaSpike
- Zeer actief
- dusk
- Actief
Tja ik kan het eigenlijk maar niet geloven dat in het nederland van tegenwoordig zoiets bestaat... dat je bang moet zijn voor dit soort zaken. Terwijl er zat dingen gebeuren elke dag die niet pluis zijn en daar wordt maar niks aan gedaan.
Ik begrijp dat dit soort honden gevaarlijk kunnen zijn maar je kunt ze niet allemaal over 1 kam scheren... net zoals bijv. bepaalde rassen mensen die voor veel criminaliteit zorgen... die kun je ook niet allemaal over 1 kam scheren.
Ik begrijp dat dit soort honden gevaarlijk kunnen zijn maar je kunt ze niet allemaal over 1 kam scheren... net zoals bijv. bepaalde rassen mensen die voor veel criminaliteit zorgen... die kun je ook niet allemaal over 1 kam scheren.

- strandenzee
- Vaste gebruiker