Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Andere rassen in de IPO
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
wauw wat een mooie boxer!lekkere billen en een hele mooie kleur.ik vindt boxers aktijd helemaal geweldig met die zwaai konten,lekker vrolijk.bij mijn vader in de buurt woont een gestroomde teef volgens mij niet zo oud maar die hond komt niet verder dan het grasveld verderop en dan nog aan een prikband,geen idee waarom zij die om heeft want die hond is altijd zo braaf(of dat komt juist door die band)alleen mijn oudste flat is niet weg van boxers dus dat is wel een beetje jammer kan ik eigenlijk nooit even lekker knuffen met ze.,
een hond is je beste vriend,daarom kies ik voor flatcaoatedretriever
-
- Zeer actief
fabienne schreef:wauw wat een mooie boxer!lekkere billen en een hele mooie kleur.ik vindt boxers aktijd helemaal geweldig met die zwaai konten,lekker vrolijk.bij mijn vader in de buurt woont een gestroomde teef volgens mij niet zo oud maar die hond komt niet verder dan het grasveld verderop en dan nog aan een prikband,geen idee waarom zij die om heeft want die hond is altijd zo braaf(of dat komt juist door die band)alleen mijn oudste flat is niet weg van boxers dus dat is wel een beetje jammer kan ik eigenlijk nooit even lekker knuffen met ze.,
Zeker jammer, anders had je die van mij effe kunnen knuffen!

- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
Voor het lossen ... dan kan de pakwerker corrigeren zonder dat er iemand bij staatInge O schreef:hoezo heeft de pakwerker hier de riem van de hond in de hand ? deze snap ik even nietRagverp schreef:Ja dat weet ik nog wel ,Timba schreef:Weet je heel toevallig de naam van de hond of geleider? Ben er wel heel benieuwd naar nl.Ragverp schreef: wij hadden een tijd geleden in trainers waarvan 1 met een boxer ...die hond die stelde als een kogel ... gaaf om te zien ..
de hond was Dino van de blije wereld en de gelerider de eigenaar van deze kennel .
Ik heb toen wat foto's gemaakt voor hem :
?

- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
jij kan ook niet helpen dat je niet vooraan stond bij het uitdelen van begrijpertjes.Angel-eyes schreef:Dan vat ik hem effe niet?little-wolf schreef:uhm...dat zeg ik toch niet?Angel-eyes schreef:Maar dat zie je niet op dit plaatje toch?little-wolf schreef: sommige boxerbaasjes hebben ook lekkere billen.
-
- Zeer actief
Ik stond in de rij met Snappertjes, en dan nog???Ik ben heeeel langzaam daarinlittle-wolf schreef:jij kan ook niet helpen dat je niet vooraan stond bij het uitdelen van begrijpertjes.Angel-eyes schreef:Dan vat ik hem effe niet?little-wolf schreef:uhm...dat zeg ik toch niet?Angel-eyes schreef: Maar dat zie je niet op dit plaatje toch?

- little-wolf
- Zeer actief
ja dat las ik in mijn topic.Angel-eyes schreef:Ik stond in de rij met Snappertjes, en dan nog???Ik ben heeeel langzaam daarinlittle-wolf schreef:jij kan ook niet helpen dat je niet vooraan stond bij het uitdelen van begrijpertjes.Angel-eyes schreef:Dan vat ik hem effe niet?little-wolf schreef: uhm...dat zeg ik toch niet?
je snapte marc niet echt.
-
- Zeer actief
Nee kan het ook niet helpen.....iedereen heeft een begrijpertje en ik kreeg een lullig snappertjelittle-wolf schreef:ja dat las ik in mijn topic.Angel-eyes schreef:Ik stond in de rij met Snappertjes, en dan nog???Ik ben heeeel langzaam daarinlittle-wolf schreef:jij kan ook niet helpen dat je niet vooraan stond bij het uitdelen van begrijpertjes.Angel-eyes schreef: Dan vat ik hem effe niet?
je snapte marc niet echt.

Maar ik rook niet!!

- little-wolf
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Snappertjes zijn wat anders hoorlittle-wolf schreef:snappertje/begrijpertje, 1 pot nat.Angel-eyes schreef:
Nee kan het ook niet helpen.....iedereen heeft een begrijpertje en ik kreeg een lullig snappertje![]()
Maar ik rook niet!!
jou hebben ze er niet rijkelijk mee bedeeld.
mogelijk met meerdere dingen niet.

Oh met dat andere ben ik heel rijkelijk bedeelt

- little-wolf
- Zeer actief
heb je dombo oren?Angel-eyes schreef:Snappertjes zijn wat anders hoorlittle-wolf schreef:snappertje/begrijpertje, 1 pot nat.Angel-eyes schreef:
Nee kan het ook niet helpen.....iedereen heeft een begrijpertje en ik kreeg een lullig snappertje![]()
Maar ik rook niet!!
mogelijk met meerdere dingen niet.![]()
![]()
![]()
dan heb je je foto van forumhunk behoorlijk bewerkt.

-
- Zeer actief
little-wolf schreef:heb je dombo oren?Angel-eyes schreef:Snappertjes zijn wat anders hoorlittle-wolf schreef:snappertje/begrijpertje, 1 pot nat.Angel-eyes schreef:
Maar ik rook niet!!
mogelijk met meerdere dingen niet.![]()
![]()
![]()
dan heb je je foto van forumhunk behoorlijk bewerkt.
Photoshop he?

Je zou niet spotten met me dombo-oortjes

- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
Leuk toch , ik zou het zeker proberen . wij hadden laatst een paar ambull liefhbbers die vroegen of ze bij ons konden trainen omdat dat bijna nergens kon in nederland . wij hebben het iets te druk voor nog meer honden maar mischien dat ze bij de andere vereniging die bij ons op het terrein zit terecht konden. Beter zo als dat mensen zelf gaan aanklooien .Brigitte schreef:Ik zit er over te denken om met Tank het te gaan doen. Onze vereniging gaat er in Maart mee beginnen.

-
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Jammer voor jou, maar goed voor mijn gemoedsrust. Ik heb het heel vaak dat iedereen verzucht dat de foto's zo leuk en lief zijn en dan zie ik helemaal nix, niet eens een kruisje of tekst als ik quoteRagverp schreef:hmmm hij mocht niet dus is weer weg ... jammer hoorlittle-wolf schreef:avatar van ragverpSjiel schreef:Welk oog? (of sta je op me schoorsteenmantel te gluren?)annepanne schreef:ff heel erg off-topic..maarreuh..AAAH! Dat oog!
(een echte "eye-catcher",)

Maare past ie in een PBtje? Ik ben wel nieuwsschierig!
weg gehaald zit een virus in
- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
Ik ben nieuw hier op het forum, vandaar deze wel heel erg late reactiescooby doo schreef:heb ook wel eens een labrador gezien behaald ipo 2
is wel leuk om te zien maar . bij ipo zie ik toch liever ene goede duits of ene belg .
Maar ik vroeg me af hoe het kan dat iemand met een Labrador examen IPO kan doen. Deze staat toch helemaal niet op de lijst van de werkhonden der FCI???
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Je moet dan toestemming hebben van de rasvereniging geloof ikNanc schreef:Ik ben nieuw hier op het forum, vandaar deze wel heel erg late reactiescooby doo schreef:heb ook wel eens een labrador gezien behaald ipo 2
is wel leuk om te zien maar . bij ipo zie ik toch liever ene goede duits of ene belg .![]()
Maar ik vroeg me af hoe het kan dat iemand met een Labrador examen IPO kan doen. Deze staat toch helemaal niet op de lijst van de werkhonden der FCI???
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- little-wolf
- Zeer actief
klopt.Inge schreef:Je moet dan toestemming hebben van de rasvereniging geloof ikNanc schreef:Ik ben nieuw hier op het forum, vandaar deze wel heel erg late reactiescooby doo schreef:heb ook wel eens een labrador gezien behaald ipo 2
is wel leuk om te zien maar . bij ipo zie ik toch liever ene goede duits of ene belg .![]()
enne, kheb bij de politie ook een lab gezien als pliesiehond. niks mis mee hoor.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
drugshond?little-wolf schreef:klopt.Inge schreef:Je moet dan toestemming hebben van de rasvereniging geloof ikNanc schreef:Ik ben nieuw hier op het forum, vandaar deze wel heel erg late reactiescooby doo schreef:heb ook wel eens een labrador gezien behaald ipo 2
enne, kheb bij de politie ook een lab gezien als pliesiehond. niks mis mee hoor.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- little-wolf
- Zeer actief
nee. servailancehond. hoe schrijfie dat?malinois schreef:drugshond?little-wolf schreef:klopt.Inge schreef:Je moet dan toestemming hebben van de rasvereniging geloof ikNanc schreef: Ik ben nieuw hier op het forum, vandaar deze wel heel erg late reactie![]()

- little-wolf
- Zeer actief