Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

B&T Jack Russell

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Presa Canario Aitor
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Presa Canario Aitor »

yamie schreef:
3 is ook niet zoveel he, om dan te zeggen dat ze tegen woordig veel en veel kleiner zijn.. :wink: nee hoor, neem maar van mij aan dat dat niet zo is, tuurlijk in elk ras komen excessen voor, dus of (te) klein, of juist te groot
Toeval dus ^^

maar mag ik zeggen dat op je banner het laatste foto een super mooi jack is... :I:
Hij/zij moest me gelijk aan mij reutje denken
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Presa Canario Aitor schreef:
yamie schreef:
3 is ook niet zoveel he, om dan te zeggen dat ze tegen woordig veel en veel kleiner zijn.. :wink: nee hoor, neem maar van mij aan dat dat niet zo is, tuurlijk in elk ras komen excessen voor, dus of (te) klein, of juist te groot
Toeval dus ^^

maar mag ik zeggen dat op je banner het laatste foto een super mooi jack is... :I:
Hij/zij moest me gelijk aan mij reutje denken
in mijn onderschrift? de laatste das mijn jongste teefje... dank ja, ze heeft idd een lekker smoeltje
johan1969
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door johan1969 »

Een collega van me heeft een mini Jack Russell.

Het is nog een pupje, maar ik twijfel of hij ooit groter dan 20cm schoft en 3 kg gaat worden.
Nicole84
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nicole84 »

Stang schreef:Hier in de buurt ook een black/tan JR....... ik vind het een droppie en ontzettend leuk die kleurcombi!!!
Maar ja, inderdaad is het niet erkend en ik wil niet een ras verkl*ten (anders hadden wel heeeeeeeeeel, heeeeeeel misschien wel verder gekeken hiervoor)
ik noem alle stamboomloze en black en tan " jack russells" altijd Jack Hussells, zo worden ze geloof ik wel vaker genoemd en de naam is erg toepasselijk!
Groetjes Nicole en een pootje van Jamie

Afbeelding
Tovi
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Tovi »

Ik heb een jack frutsel die te veel kleur heeft en ook nog eens een kleur die niet mag. Binky is nl blauw, oftewel grijs. Ook is meneer geboren met een korte staart dus ergens moet hij wel gekruist zijn met een ras dat van zichzelf korte(re) staarten heeft.
Ik vind B&T JR's leuk om te zien maar het zijn geen "echte". Anders zou er niet uitdrukkelijk in de rasstandaard beschreven staan dat een JR overwegend wit moet zijn...
groetjes Maaike en Binky
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”