Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

engelse bulldog en behendigheid

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

bullet
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door bullet »

bedankt voor jullie leuke reacties!

Snelheid is helemaal niet van toepassing nog. Bij ons op de hondenschool heb je 4 cursussen en dan de wedstrijden. Beginners is eigenlijk kennismaken met alle onderdelen en nu gaan we wat behendiger worden met de behendigheid.... :smile:
Daarna praat je pas over snelheid. Zover is het nog niet! Ik weet ook niet of ik wedstrijden ga doen hoor. Ik doe het alleen om lekker bezig te zijn met hem, ben niet zo prestatie gericht. Dan had ik misschien toch beter een ander ras kunnen nemen.
Maar je weet maar nooit, als er gezellige mensen zijn die ons in hun team willen.... dan denk ik er nog even over na....
heb je onze website al gezien? home.wanadoo.nl/dooyeweerd
bullet
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door bullet »

bedankt voor jullie leuke reacties!

Snelheid is helemaal niet van toepassing nog. Bij ons op de hondenschool heb je 4 cursussen en dan de wedstrijden. Beginners is eigenlijk kennismaken met alle onderdelen en nu gaan we wat behendiger worden met de behendigheid.... :smile:
Daarna praat je pas over snelheid. Zover is het nog niet! Ik weet ook niet of ik wedstrijden ga doen hoor. Ik doe het alleen om lekker bezig te zijn met hem, ben niet zo prestatie gericht. Dan had ik misschien toch beter een ander ras kunnen nemen.
Maar je weet maar nooit, als er gezellige mensen zijn die ons in hun team willen.... dan denk ik er nog even over na....
heb je onze website al gezien? home.wanadoo.nl/dooyeweerd
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”