Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zijn jullie honden ook altijd 's avond (laat) hyperactief?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

esther76
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door esther76 »

De hondjes liggen 's avonds net als de baasjes uitgeput op de bank, geen beweging meer in te krijgen.

Alleen als wij gaan slapen gaat de pointer even checken of we echt de trap opgaan, gaat dan direkt weer zijn plekje opzoeken. Dit in tegenstelling tot de labrador, je kunt een kanon afschieten naast haar en ze merkt het niet!
plop
Zeer actief

Ongelezen bericht door plop »

Nee, mijn honden zijn altijd wel aardig rustig in huis.
Tegenwoordig ben ik ongeveer 2 1/2 uur voor dat ik naar bed ga met ze aan het wandelen en spelen ze achter een bal aan, dus mijn honden zijn erg blij als ze weer thuis zijn en kunnen gaan slapen uitrusten.
Afbeelding Afbeelding
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

Hier gaat het feest eigenlijk de hele dag door, tot het moment dat we allemaal gaan slapen. Dingo is meer een avond-hond dan een ochtend-hond. Meestal gaan we s'nachts, voor het slapen gaan, nog even naar kennissen die 2 boxers van een jaar hebben, en laten we ze nog even een klein uurtje razen met zijn 3-tjes, en dan is het meestal wel gedaan met de energie.
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”