Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ibicenco of canario?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

anubis
Zeer actief

Ongelezen bericht door anubis »

Hanneke2 schreef:
anubis schreef:
Hanneke2 schreef:
anubis schreef:
Hoe hoog is ie eigenlijk? euh konthoogt doe maar :p: :p: :p:
Tsja, da's dus heel lastig meten. :p: Omdat hij zo door die voorkant zakt, zet hij bij het staan zijn achterpoten ook niet mooi recht. Maar we hebben hem net met twee man en een boel frolicjes eens even heel mooi recht laten staan, en dan is z'n kont 61 cm hoog.

Hanneke
net iets kleiner dan Ramses dus :mrgreen: En ramses schelden ze dus regelmatig uit voor ibi :jank:
Nou, da's toch niet erg? Mijn kleine buurmeisje roept 'varkentje!' als ze Jack ziet. (Ik ga er maar vanuit dat dat door die roze neus en die kleine oogjes komt. :roll: )

Hanneke
hahaha nee zo is Ramses nog nooit genoemd haha. Maar euh om het rijtje maar weer eens op te noemen van diersoorten .... Kangaroo, paard, hert/ree, vleermuis, hyena hond ....:U
Groetjes Birgit en een lebber van Ramses
AfbeeldingRIP
Afbeelding
http://www.zivotinjsko-carstvo.com/imag ... odenco.jpg
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

anubis schreef:
Hanneke2 schreef: Nou, da's toch niet erg? Mijn kleine buurmeisje roept 'varkentje!' als ze Jack ziet. (Ik ga er maar vanuit dat dat door die roze neus en die kleine oogjes komt. :roll: )

Hanneke
hahaha nee zo is Ramses nog nooit genoemd haha. Maar euh om het rijtje maar weer eens op te noemen van diersoorten .... Kangaroo, paard, hert/ree, vleermuis, hyena hond ....:U
En wolf! (Dat was ook een klein kindje. :-D )

En niet te vergeten dingo. Ik heb een vreemde man bijna van me af moeten slaan die bleef beweren dat Jack een dingo was, en dat die heel gevaarlijk waren. Hij ging zelfs z'n vrouw erbij halen om haar ook eens een echte dingo te laten zien. 8O

Hanneke
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

hahahah ja mensen maken soms gekke dingen van rassen die ze niet kennen ( 98% dus :mrgreen: ) Solar wordt regelamtig wit hertje genoemd door kinderen die we tegenkomen, en volwassenen denken vaan dat het "iets"is met een hazewind ( ook zo'n term hazewind ) maar solar wordt ook heel vaak PHARAOHHOND genoemd dus precies andersom als bij jou Brigit :mrgreen: maar wat ik steeds vaker hoor......is WITTE DOBERMANN 8O hahahahahaha "gek he nu ze die oren niet meer couperen, ze worden zo groot" :?

o ja vergeet het bijna..... voor een ibicenco is Jack echt te klein Hanneke, maar het kan toch ook een ibi met een andaluz zijn ofzo?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
anubis
Zeer actief

Ongelezen bericht door anubis »

Podenji schreef:hahahah ja mensen maken soms gekke dingen van rassen die ze niet kennen ( 98% dus :mrgreen: ) Solar wordt regelamtig wit hertje genoemd door kinderen die we tegenkomen, en volwassenen denken vaan dat het "iets"is met een hazewind ( ook zo'n term hazewind ) maar solar wordt ook heel vaak PHARAOHHOND genoemd dus precies andersom als bij jou Brigit :mrgreen: maar wat ik steeds vaker hoor......is WITTE DOBERMANN 8O hahahahahaha "gek he nu ze die oren niet meer couperen, ze worden zo groot" :?

o ja vergeet het bijna..... voor een ibicenco is Jack echt te klein Hanneke, maar het kan toch ook een ibi met een andaluz zijn ofzo?
Hoe vaak hoor ik wel niet van:
"Mevrouw u heeft een hele mooie hond"
dank u
"Showt u hem?"
Niet meer, hij is al kampioen ;)
"hij is wel wat magertjes he en die oren zien er wel vreemd uit als ze niet gecoupeert zijn en met staart zijn ze wel heel mooi"
Euh....hij hoort zo hoor en oren en staart horen ook zo zijn nooit gecoupeert
"oh, dat dacht ik, is toch een doberman"
duhhhhh nope :p:

offe

Ohh wat een mooie hond mevrouw mijn broer heeft er ook zoeen maar dan een gewone black en tan maar deze kleur is ook prachtig zeg, is het een nieuwe kleur of zeldzaam"
....

Wat een prachtige hond en apparte kleur, wel raar van die oren ik dacht dat die tegenwoordig gewoon hingen nu ze niet meer gecoupeert worden.

zo kan ik wel effe doorgaan :mrgreen:
Groetjes Birgit en een lebber van Ramses
AfbeeldingRIP
Afbeelding
http://www.zivotinjsko-carstvo.com/imag ... odenco.jpg
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

anubis schreef:
Podenji schreef:hahahah ja mensen maken soms gekke dingen van rassen die ze niet kennen ( 98% dus :mrgreen: ) Solar wordt regelamtig wit hertje genoemd door kinderen die we tegenkomen, en volwassenen denken vaan dat het "iets"is met een hazewind ( ook zo'n term hazewind ) maar solar wordt ook heel vaak PHARAOHHOND genoemd dus precies andersom als bij jou Brigit :mrgreen: maar wat ik steeds vaker hoor......is WITTE DOBERMANN 8O hahahahahaha "gek he nu ze die oren niet meer couperen, ze worden zo groot" :?

Hoe vaak hoor ik wel niet van:
"Mevrouw u heeft een hele mooie hond"
dank u
"Showt u hem?"
Niet meer, hij is al kampioen ;)
"hij is wel wat magertjes he en die oren zien er wel vreemd uit als ze niet gecoupeert zijn en met staart zijn ze wel heel mooi"
Euh....hij hoort zo hoor en oren en staart horen ook zo zijn nooit gecoupeert
"oh, dat dacht ik, is toch een doberman"
duhhhhh nope :p:

offe

Ohh wat een mooie hond mevrouw mijn broer heeft er ook zoeen maar dan een gewone black en tan maar deze kleur is ook prachtig zeg, is het een nieuwe kleur of zeldzaam"
....

Wat een prachtige hond en apparte kleur, wel raar van die oren ik dacht dat die tegenwoordig gewoon hingen nu ze niet meer gecoupeert worden.

zo kan ik wel effe doorgaan :mrgreen:
yep heel herkenbaar

laatst> "o wat een lelijke hond, die witte" "nee man die is mooi het is net een paardje" "ja die is stoeoeooeooeoer zo'n wittedober wil ik ook wel" :?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”