Het gaat al een stuk beter met schelsey,is niet echt gemakkelijk om haar rustig te houden,maar het heeft resultaat,ze gebruikt haar poot terug normaal,nog enkele dagen volhouden en dan ga ik haar terug eens laten spelen,is dringend nodig.
ZE is veel vrolijker en wil altijd maar draven,wat natuurlijk niet mag.
Ik hoop dat ze na het spelen nog altijd normaal loopt na het rusten.
Groetjes
sonja
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pootproblemen
Moderator: moderatorteam
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
-
Helen G
- Actief
Het lijkt mij verstandiger dat je als ze weer wat beweging mag haar niet direct laat spelen, mijns inziens is dat vragen om problemen. Overwachte sprongen, wendingen etc. Ik zou ervoor zorgen dat de poot goed hersteld en dat de spieren weer opbouwen door rechtlijnige bewegingen. Misschien heel langzaam aan minuut voor minuut aan de fiets.schelsey schreef:Het gaat al een stuk beter met schelsey,is niet echt gemakkelijk om haar rustig te houden,maar het heeft resultaat,ze gebruikt haar poot terug normaal,nog enkele dagen volhouden en dan ga ik haar terug eens laten spelen,is dringend nodig.
ZE is veel vrolijker en wil altijd maar draven,wat natuurlijk niet mag.
Ik hoop dat ze na het spelen nog altijd normaal loopt na het rusten.
Groetjes
sonja
groetjes Helen
- mechelaar_fan
- Zeer actief
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
ze krijgt gewoon haar rymadilpijnstillers,2 per dag momenteel en ik moet deze afbouwen.
Ze hebben me gewaarschuwd dat ik zeker in het oog moet houden dat ze geen diarree krijgt of overgeeft,dan moest ik direct stoppen,zoals jullie ook zeide is deze pijnstiller goed voor enkele dagen/week,maar niet op lange termijn,dus ik moet er wel mee stoppen als alles terug goed is en blijft.
Verder moest ik een glucon combi geven,maar dat deed ik al.
Het enige dat ik nu doe is haar niet met andere honden laten spelen,alleen veel kortere wandelingen 5 keer per dag van 20 minuten en gisteren heb ik haar heel even laten zwemmen,tot nu toe zonder problemen.
Acupunctuur hebben ze aangeraden als de behandeling van rustiger aan doen en rymadil niet zo helpen.
Sonja
Ze hebben me gewaarschuwd dat ik zeker in het oog moet houden dat ze geen diarree krijgt of overgeeft,dan moest ik direct stoppen,zoals jullie ook zeide is deze pijnstiller goed voor enkele dagen/week,maar niet op lange termijn,dus ik moet er wel mee stoppen als alles terug goed is en blijft.
Verder moest ik een glucon combi geven,maar dat deed ik al.
Het enige dat ik nu doe is haar niet met andere honden laten spelen,alleen veel kortere wandelingen 5 keer per dag van 20 minuten en gisteren heb ik haar heel even laten zwemmen,tot nu toe zonder problemen.
Acupunctuur hebben ze aangeraden als de behandeling van rustiger aan doen en rymadil niet zo helpen.
Sonja