Dingo schreef:Stang schreef:
Misschien houdt haar hond helemaal niet van water???
En als iemand hier schrijft dat haar hond achter een jogger aangegaan is en die een schop heeft gekregen, wordt er gezegd "tja, moet je je hond maar bij je houden".
Zo is het nooit goed natuurlijk
Ze schrijft gewoon dat ze een leuke wandeling heeft gehad en tegelijk met haar hond heeft getrained. Een andere keer gaat ze waarschijnlijk, neem ik aan, naar een ander gebied waar Tirsa wel kan struinen.
Ik vind dit een beetje op elke slak bakken met zout leggen hoor!
Kom op zeg, Neeltje is nou niet bepaald heilig. Ik vroeg haar waarom haar hondje niet in water mag....tussen achter een jogger aanrennen en gewoon lekker "hond "mogen zijn en lekker los mogen lopen zit een wereld van verschil.
Bovendien snap ik niet zo goed waarom je het zo voor Neeltje opneemt, of ze nou wel of niet de volgende keer naar een gebied gaat waar haar hondje kan struinen, ga ik me nu niet mee bezig houden, net zo min de vraag of haar hondje nou wel of niet van water houdt. Maar goed, ik begrijp dat Neeltje een beetje ontzien moet worden....Bij deze dan, dit was voor dit onderwerp mijn bijdrage

:
Jij snapt niet goed waarom ik het voor Neeltje opneem?
Dat zal ik je uitleggen: dat heet eerlijkheid.
Ik heb ook zeker wel met Neeltje overhoop gelegen, zal ook best nog weleens gebeuren en ben het vaak zat niet eens met haar uitlatingen. Dit betekent echter niet, dat wat iemand ook schrijft, je op iemand moet vitten.
Hou het bij het onderwerp! Is er een discussie gaande en je bent het niet met haar eens: prima! Heb ik ook vaak zat.
Maar ze verteld hier gewoon dat ze een gezellige wandeling heeft gehad met haar hond en het is potverdorie nog niet goed! Haar hond wordt zelfs voor "trut hond" uitgescholden!
Daar kan ik dus niet tegen. Hou het eerlijk!