Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ehmm.... reuenvraag

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

linlin

Ongelezen bericht door linlin »

Stang schreef: Ik in de stress natuurlijk, dacht dat er van alles stuk was gegaan tijdens de wip, en ik riep naar Pieter "We moeten naar de dierenarts! Kaya en Moritz hebben gewipt en nu zit z'n piemel helemaal onder het bloed!!!"
Waarop Pieter doodnuchter zegt: "schat, Kaya is loops weet je nog wel? loops..... bloed enzo"
HAHAHAHAHAHAHAHAHA! oh, god, ik ZIE het gewoon voor me!

ik vertel maar niet over de duizend keer dat ik de dierenarts gebeld heb, het eerste jaartje dat we ursula hadden. ze is m'n eerste teefje. :mrgreen:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

linlin schreef:
Stang schreef: Ik in de stress natuurlijk, dacht dat er van alles stuk was gegaan tijdens de wip, en ik riep naar Pieter "We moeten naar de dierenarts! Kaya en Moritz hebben gewipt en nu zit z'n piemel helemaal onder het bloed!!!"
Waarop Pieter doodnuchter zegt: "schat, Kaya is loops weet je nog wel? loops..... bloed enzo"
HAHAHAHAHAHAHAHAHA! oh, god, ik ZIE het gewoon voor me!

ik vertel maar niet over de duizend keer dat ik de dierenarts gebeld heb, het eerste jaartje dat we ursula hadden. ze is m'n eerste teefje. :mrgreen:
Hahahahaha, erg hè?! :? :mrgreen: Maar beter zo dan anders hoor :ok:

Moritz is ook m'n eerste reu, dus af en toe ben ik ook zo'n heerlijke leek op reuengebied :roll:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Lisa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lisa »

Hihi dat mailtje van 4 ballen vind ik echt geweldig :mrgreen: .
Groetjes Lisa
~Tine~
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door ~Tine~ »

Stang schreef: :? brrrrrrrrrrrrr 8O :?

Ken je het verhaal van Moritz en Kaya die "het" voor het eerst deden? Moritz was uiteraard al gecastreerd, maar zag loopse Kaya toch wel zitten..... Afijn, ze maakten een wip en toen ze uit elkaar gingen zag ik die enorme piemel van Moritz 8O 8O ik wist dus echt niet dat die hondenpiemels zo'n omvang aan konden nemen, pfffff :?
Maar de piemel zat ook helemaal onder het bloed!!! Ik in de stress natuurlijk, dacht dat er van alles stuk was gegaan tijdens de wip, en ik riep naar Pieter "We moeten naar de dierenarts! Kaya en Moritz hebben gewipt en nu zit z'n piemel helemaal onder het bloed!!!"

Tja...... :? :roll: :? :mrgreen:
Haha :mrgreen: . Ik bereid me al helemaal voor op het moment dat mijn eerste reu komt... denk dat ik al deze berichtjes ga opslaan en bewaren :mrgreen: .

Ik heb ook eens een dekking van een beagle gezien op tv, verschoot ook enorm van de grootte van dat dingie... 8O
Sem - Australian Kelpie °14-06-2006
Finn - Australian Kelpie °18-03-2020
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Stang schreef:
metaveenendaal schreef:Mooi dat ik dit hier allemaal lees

Hoef ik het volgende week niet bij de da na te vragen :mrgreen:
Nog zo iemand die de BALLEN verstand van het reuenapparaat heeft??? :? :mrgreen: :mrgreen:
Nou het is dat je erover begint, maar gister zat ik op msn met iemand van hier en kreeg er ook last van.Dus het is heel normaal eigenlijk?Voor een mens ook? ;)
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Jokie schreef:Ik was toen de muts die meteen de DA belde toen ik het bij Basco ontdekte, maar inderdaad de zwellichaam en hij heeft het voorla als doe blij opgewonden is, bij thuiskomst van ons of op het punt om te gaan wandelen, enz.
hahahah ik heb daar ook een keer de DA voor gebeld, zegt hij heel droog:
Ik denk dat hij blij is jou te zien :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

~Tine~ schreef:
qyan schreef:
miekmiek schreef:Stelletje viespeuken...laat je hond eens met rust! :pffff: :mrgreen:

Ben het trouwens bij Tom nog niet tegengekomen, maar ben nu wel voorbereid. Ik ben ook zo'n muts die meteen gaat rondbellen... :mrgreen:
stelletje viespeuken :pffff: :mrgreen:
kan ik er wat aan doen dat qyan af en toe wakker wordt met een erectie :mrgreen:
Is nog niet zo erg als de hond van een vriendin die constant klaarkomt... ik hing vorige week helemaal onder :? :jank: 8O ...
:V :V :V
qyan heeft dat ook heel erg gehad hoor.
nu hij naar de 20 maanden gaat wordt het gelukkig steeds minder, ook voor hem, want het werd gewoon zielig.
hij moet ook besneden worden 8O
qyan

Lisa schreef:Hihi dat mailtje van 4 ballen vind ik echt geweldig :mrgreen: .
:pffff: :pffff: :pffff:
:mrgreen:
qyan

Angel-eyes schreef:
Stang schreef:

Nog zo iemand die de BALLEN verstand van het reuenapparaat heeft??? :? :mrgreen: :mrgreen:
Nou het is dat je erover begint, maar gister zat ik op msn met iemand van hier en kreeg er ook last van.Dus het is heel normaal eigenlijk?Voor een mens ook? ;)
en hij gaat hier gewoon weer verder :mrgreen:
nu weet ik het zeker rob, mijn msn krijg je niet :twisted:
~Tine~
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door ~Tine~ »

qyan schreef:
~Tine~ schreef: Is nog niet zo erg als de hond van een vriendin die constant klaarkomt... ik hing vorige week helemaal onder :? :jank: 8O ...
:V :V :V
qyan heeft dat ook heel erg gehad hoor.
nu hij naar de 20 maanden gaat wordt het gelukkig steeds minder, ook voor hem, want het werd gewoon zielig.
hij moet ook besneden worden 8O
De hond waar ik het over heb is een labbie van 8 jaar en als ik het mag zeggen, zo geil als het maar kan zijn...

Enkele kindjes die hem aaien, de Da die hem aan het onderzoeken is, het baasje dat gewoon lekker aan het knuffelen is met hem...allemaal genoeg om hem te laten klaarkomen.

Nu ja, ik vond het altijd vrij grappig, tot ik vorige week zelf het slachtoffer was :mrgreen: :jank: .
Sem - Australian Kelpie °14-06-2006
Finn - Australian Kelpie °18-03-2020
qyan

qyan heeft het niet zo erg.
die heeft het vooral vaak als ie wakker wordt, of althans, dan ligt ie te slapen, springt dan opeens op, begint druk te happen van, stop met groeien en begint dan vrolijk te spuiten.
tegenwoordig wel als we het aanzien komen, dan pakken we zijn bijtrol en leiden hem af.
en dat lukt aardig.
maar bij qyan waren het dan misschien toch echt de gierende hormmontjes van de puberteit.
of het moet weer erger worden met de tijd :mrgreen:
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Whoehahahahahaha 8O :V :V, ik heb hier toch echt nog nooit van gehoord..... reuen die constant klaarkomen :? Best een beetje genant als er visite is :? Of een kind op straat: ga dat maar uitleggen 8O "nee hoor kindje, is gewoon plas, een beetje dikke plas, maar ja....." :V :V
Afbeelding
A good dog never dies...

qyan

Stang schreef:Whoehahahahahaha 8O :V :V, ik heb hier toch echt nog nooit van gehoord..... reuen die constant klaarkomen :? Best een beetje genant als er visite is :? Of een kind op straat: ga dat maar uitleggen 8O "nee hoor kindje, is gewoon plas, een beetje dikke plas, maar ja....." :V :V
ik vindt het absoluut niet genant ;)
dan kijkt de visite maar de andere kant op, beestje kan er ook niets aan doen hoor :mrgreen:
de fokker van qyan had het ook nog nooit mee gemaakt, behalve toen hij 1 van zijn honden terug heeft genomen van de eigenaren.
die hond heeft het dus ook en is nauw verwant aan qyan
:V zal het erfelijk zijn
buiten heeft qyan het gelukkig nog nooit gehad :mrgreen:
qyan

en uh, dikke plas, het zijn net straaltjes water die eruit komen, zo dik vindt ik het niet :mrgreen:
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

qyan schreef:en uh, dikke plas, het zijn net straaltjes water die eruit komen, zo dik vindt ik het niet :mrgreen:
Owww :? tja, ik heb het nog nooit gezien :? nam maar aan dat het vergelijkbaar was met dat van een man :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

qyan

Stang schreef:
qyan schreef:en uh, dikke plas, het zijn net straaltjes water die eruit komen, zo dik vindt ik het niet :mrgreen:
Owww :? tja, ik heb het nog nooit gezien :? nam maar aan dat het vergelijkbaar was met dat van een man :mrgreen:
bij qyan niet althans :mrgreen:
maar qyan heeft wel meer aparte dingen, dus misschien hoort het er wel anders uit te zien :? :mrgreen:
Rossi
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rossi »

Eindelijk zijn wij ook op de hoogte wat dat is. :mrgreen: :mrgreen:

Wij dachten als die miniballetjes gezwollen waren dat ie moest plassen. :mrgreen: :mrgreen:
Groeten van Angel en Rossi.

Afbeelding
nanoekie
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door nanoekie »

Macho was vd week een beetje erge geile beer, had een leuk loops teefje geroken.

het werd bij hem allemaal zo groot en dik dat hij er nog een raar loopje bij kreeg ook, beetje wijdbeens.....Moest erg mijn best doen hem niet uit te lachen :p:
Groetjes Nanouk

Afbeelding
little-wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door little-wolf »

Angel-eyes schreef:
Stang schreef:

hahaha. wie was het? het kennen er maar 2 zijn!

little-wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door little-wolf »

balou heeft altijd alstie gelegen heeft een odol. dus ook smiddags en savonds. :mrgreen:

en altijd als hij moet zitten, komt zn fluit eruit.
qyan

honiahaka-kuckunniwi schreef:
Angel-eyes schreef:
Stang schreef:

ik stem op malinois :V
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Angel-eyes schreef:Nou het is dat je erover begint, maar gister zat ik op msn met iemand van hier en kreeg er ook last van.Dus het is heel normaal eigenlijk?Voor een mens ook? ;)
:O
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

qyan schreef:
Angel-eyes schreef:
Stang schreef: Nog zo iemand die de BALLEN verstand van het reuenapparaat heeft??? :? :mrgreen: :mrgreen:

ik stem op malinois :V
**proest** :U ik weet nergens van 8O :jank: :jank: :jank:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
qyan

malinois schreef:
Angel-eyes schreef:Nou het is dat je erover begint, maar gister zat ik op msn met iemand van hier en kreeg er ook last van.Dus het is heel normaal eigenlijk?Voor een mens ook? ;)
:O
:V :V
ik zei het toch :twisted:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Angel-eyes schreef:
Stang schreef:

minstens 3 kunnen het er zijn :pffff:
Afbeelding
qyan

malinois schreef:
Angel-eyes schreef:
Stang schreef: Nog zo iemand die de BALLEN verstand van het reuenapparaat heeft??? :? :mrgreen: :mrgreen:

geef het nu maar gewoon toe, jij was het :twisted:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

qyan schreef:
malinois schreef:
Angel-eyes schreef: Nou het is dat je erover begint, maar gister zat ik op msn met iemand van hier en kreeg er ook last van.Dus het is heel normaal eigenlijk?Voor een mens ook? ;)

geef het nu maar gewoon toe, jij was het :twisted:
:U Leanne was er ook nog :U
Afbeelding
qyan

leanne kan het niet geweest zijn.
rob vindt jouw natuurlijk wel heel lief :I :V
dus jij was het
Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita

Ongelezen bericht door Leanne »

Nou ik heb me keurig gedragen...zoals altijd hoor :pffff:
Afbeelding
Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita

Ongelezen bericht door Leanne »

qyan schreef:leanne kan het niet geweest zijn.
rob vindt jouw natuurlijk wel heel lief :I :V
dus jij was het
Wel hoor tot 2:00 maar liefst :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”