Tarz schreef:Ik zie echt verschil: ze is nooit ziek meer,
die van mij zijn ook nooit ziek...
heeft een veeel betere conditie
mijn honden hebben allemaal een perfecte conditie mede door de sport!
ze is niet meer onzindelijk
alleen als pup waren ze hier niet zindelijk voor de rest nooit geen onzindelijke honden gehad
haar vacht is beter dan ooit tevoren
hier glimmen ze, geen klitten, weinig verharen, geen doffe vacht...
ze wordt veel gespierder
spieren krijgen ze hier gewoon van het sporten, wandelen en naast de fiets rennen...
en haar darmen werken nu erg goed en ze heeft geen diarree en overmatige ontlasting meer.
hier juist bij brokken nooit diarree, wel bij vers. Nooit geen overmatige ontlasting gehad bij een goede brok! 1 a 2 x per dag een normale drol vind ik heel normaal...
Het wordt financieel een stuk moeilijker voor me en ik zal wellicht een bijbaantje moeten nemen, maar dat vind ik het waard als ik zie wat het verschil tussen brok en versvlees is.
dat zal me een worst zijn wat het kost... maar hier is inderdaad een verschil tussen brok een vlees... van vlees alleen ellende, van brokken een stralende en gezonde hond..
zoals je hierboven kunt lezen heb ik dezelfde voordelen van brokken als jij van vlees... dat is gewoon per hond verschillend en je kunt niet zeggen dat vers gewoon beter is... want dat moet je dus per hond bekijken.