wat ik al zei, ik ken het niet. Maar die van Kakaboe kan de DA die niet gewoon weervinden? Ik kan ze hier niet voelen ofzo, maar een keurmeester (heeft ook zo'n apparaat) hoeft maar in de buurt te zitten en hij geeft het meteen aan...linlin schreef:in ieder geval een mormel in de familie heeft een chip die afgezakt is naar een plekje tussen zijn schouder en z'n elleboog.malinois schreef:alle chips zitten hier nog waar ze horen... heb het ook nog nooit gehoord om me heen en ik ken toch redelijk wat gechipte honden
die van kakaboeboe kan ik niet meer vinden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chip?
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
jawel, vast, maar als je het niet erg vindt kom ik niet zo vaak bij de dierenartsmalinois schreef:wat ik al zei, ik ken het niet. Maar die van Kakaboe kan de DA die niet gewoon weervinden? Ik kan ze hier niet voelen ofzo, maar een keurmeester (heeft ook zo'n apparaat) hoeft maar in de buurt te zitten en hij geeft het meteen aan...linlin schreef:in ieder geval een mormel in de familie heeft een chip die afgezakt is naar een plekje tussen zijn schouder en z'n elleboog.malinois schreef:alle chips zitten hier nog waar ze horen... heb het ook nog nooit gehoord om me heen en ik ken toch redelijk wat gechipte honden

de chip van het ouwe mormel zit overigens onderaan zijn borst, niet tussen z'n schouder en z'n elleboog. gisteren even geverifieerd

enfin, de reizende chip is geen onbekend verschijnsel.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
linlin schreef:jawel, vast, maar als je het niet erg vindt kom ik niet zo vaak bij de dierenartsmalinois schreef:wat ik al zei, ik ken het niet. Maar die van Kakaboe kan de DA die niet gewoon weervinden? Ik kan ze hier niet voelen ofzo, maar een keurmeester (heeft ook zo'n apparaat) hoeft maar in de buurt te zitten en hij geeft het meteen aan...linlin schreef:in ieder geval een mormel in de familie heeft een chip die afgezakt is naar een plekje tussen zijn schouder en z'n elleboog.malinois schreef:alle chips zitten hier nog waar ze horen... heb het ook nog nooit gehoord om me heen en ik ken toch redelijk wat gechipte honden
. en al helemaal niet bij keurmeesters, hahahahaha, die krijgen een rolberoerte, haha, kom ik aanzetten met die staffordshirejackrussellteckel.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi