Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Chip?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

linlin schreef:
malinois schreef:alle chips zitten hier nog waar ze horen... heb het ook nog nooit gehoord om me heen en ik ken toch redelijk wat gechipte honden
in ieder geval een mormel in de familie heeft een chip die afgezakt is naar een plekje tussen zijn schouder en z'n elleboog.

die van kakaboeboe kan ik niet meer vinden :? .
wat ik al zei, ik ken het niet. Maar die van Kakaboe kan de DA die niet gewoon weervinden? Ik kan ze hier niet voelen ofzo, maar een keurmeester (heeft ook zo'n apparaat) hoeft maar in de buurt te zitten en hij geeft het meteen aan...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

malinois schreef:
linlin schreef:
malinois schreef:alle chips zitten hier nog waar ze horen... heb het ook nog nooit gehoord om me heen en ik ken toch redelijk wat gechipte honden
in ieder geval een mormel in de familie heeft een chip die afgezakt is naar een plekje tussen zijn schouder en z'n elleboog.

wat ik al zei, ik ken het niet. Maar die van Kakaboe kan de DA die niet gewoon weervinden? Ik kan ze hier niet voelen ofzo, maar een keurmeester (heeft ook zo'n apparaat) hoeft maar in de buurt te zitten en hij geeft het meteen aan...
jawel, vast, maar als je het niet erg vindt kom ik niet zo vaak bij de dierenarts :mrgreen: . en al helemaal niet bij keurmeesters, hahahahaha, die krijgen een rolberoerte, haha, kom ik aanzetten met die staffordshirejackrussellteckel.

de chip van het ouwe mormel zit overigens onderaan zijn borst, niet tussen z'n schouder en z'n elleboog. gisteren even geverifieerd ;) .

enfin, de reizende chip is geen onbekend verschijnsel.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

linlin schreef:
malinois schreef:
linlin schreef:

jawel, vast, maar als je het niet erg vindt kom ik niet zo vaak bij de dierenarts :mrgreen: . en al helemaal niet bij keurmeesters, hahahahaha, die krijgen een rolberoerte, haha, kom ik aanzetten met die staffordshirejackrussellteckel.
;) hoeft ook niet... ik kom er ook graag zo weinig mogelijk (bij de da) en keurmeesters hebben vaak wel zo'n ding bij zich maar gebruiken hem bijna nooit...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”