Mijn Jackie is ook zo'n stronthapper, maar hij is het pas gaan doen sinds een paar jaar. Bij hem lijkt het toch een soort van stressvreten.
Want ik heb al met toevoegingen bij zijn voer geprobeerd om die drang te laten verminderen, maar dat lukt dus niet. En hij doet het echt heel obsessief.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ontlasting eten
Moderator: moderatorteam
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Actief
Welke toevoegingen heb je geprobeerd dan, als ik vragen mag?Roelfien schreef:Mijn Jackie is ook zo'n stronthapper, maar hij is het pas gaan doen sinds een paar jaar. Bij hem lijkt het toch een soort van stressvreten.
Want ik heb al met toevoegingen bij zijn voer geprobeerd om die drang te laten verminderen, maar dat lukt dus niet. En hij doet het echt heel obsessief.
Lieve groet van Eefy
- Roelfien
- Zeer actief
-
- Actief
Da's toch allemaal prima?Roelfien schreef:Extra pens, zeewier, extra GF mixjes, biergist, stukjes vlees die bijna rot zijn.
Bij mijn hond zijn de Veendrenkstof, yoghurt en biergist de wondermiddeltjes gebleken.
En de pens natuurlijk, niet vergeten.
Niet iedere dag, maar minimaal een keer of 3 per week. En wat langer volhouden
zeggen ze altijd. Die van mij begon na ruim 2 maanden ineens een paar drollen voorbij
te lopen (ik heel verbaasd; zeg, zie/ruik je die dan niet???) Maar nee hoor, geen
belangstelling. Heel af en toe hapt ie nog in een hoop, maar da's nog niet 1 x in de
week. Van een hardnekkige poephapper tot bijna niets meer... goed he?
Lieve groet van Eefy
- Roelfien
- Zeer actief
Oh, dat klinkt dan toch nog wel als iets wat hoopgevend is.
Yoghurt krijgen ze hier ook regelmatig.
Maar veendrenkstof heb ik nog niet geprobeerd. Jammer dat ik dat nu pas lees, want op de Winner stond er een stand ermee in de aanbieding.
Hier reageren ze namelijk niet zo goed op het zeewier, de darmen van de oudjes kunnen er eigenlijk niet zo goed tegen.

Maar veendrenkstof heb ik nog niet geprobeerd. Jammer dat ik dat nu pas lees, want op de Winner stond er een stand ermee in de aanbieding.

Hier reageren ze namelijk niet zo goed op het zeewier, de darmen van de oudjes kunnen er eigenlijk niet zo goed tegen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
Wat een uitgekookte tante.Ik zou willen zeggen dat Diesel ook zo slim is.linlin schreef:dus heeft ze er iets op gevonden - ze DOET alsof ze moet poepen. gaat zo half lopend in de poephouding zitten. maar ze moet dus niet poepen, ze struint zo met d''r achterpoten wijd langs haar lijffie het hele strontveldje af, en huppelt dan opeens weer gewoon verder, smakkend op een drol. slim hoor.
Helaas. NEEEEEEEEEEEEEEEE is echt voldoende voor hem.
Het enige wat hij uithaalt qua drollen is overdag de drollen lokaliseren om er in het donker sneaky op af te rennen. Ik hoor hem kauwen.
K#thond.