Het is eindelijk zo ver!
Moderator: moderatorteam
Jaaaaaa, eindelijk, eindelijk! Ook een pup van dezelfde mama als van Teun, dat wilde ik heel erg graag. Zou vorig jaar gedekt worden, maar ongeveer op de dag van de dekking brak er een spannende tijd aan voor de fokster (qua gezondheid) en durfde ze een nest niet aan. Dit keer heeft Flame ook lang gewacht met haar loopsheid, maar het nestje is geboren. En er zit 1 teefje bij en die is voor ons. Ze zijn nu 2,5 week oud
Wat leuk voor jullie. Dezelfde moeder, ook speciaal denk ik. Ook geluk dat net dat ene teefje voor jullie is.Marion. schreef: ↑29 apr 2024 15:42Jaaaaaa, eindelijk, eindelijk! Ook een pup van dezelfde mama als van Teun, dat wilde ik heel erg graag. Zou vorig jaar gedekt worden, maar ongeveer op de dag van de dekking brak er een spannende tijd aan voor de fokster (qua gezondheid) en durfde ze een nest niet aan. Dit keer heeft Flame ook lang gewacht met haar loopsheid, maar het nestje is geboren. En er zit 1 teefje bij en die is voor ons. Ze zijn nu 2,5 week oud![]()
Ons eerste duo Saar en Miep hadden ook dezelfde moeder, is inderdaad extra speciaal. En Teun heeft echt heel veel trekjes en streken van haar moeder Flame, die wij juist heel erg leuk of schattig vinden. Ook het dondersteen-gedrag