natalie schreef:Marlett schreef:Er loopt hier ook een leuke cairn in de buurt, ik ga er wat beter op letten.
Zoals ik al zei heeft het geen haast. Ik had de zomer in gedachten, maar ik denk dat ik maar eens een maandje of wat afwacht totdat iedereen zijn coronapup zat is omdat ie gaat puberen, pardon, omdat "we hem niet de tijd en liefde kunnen geven die hij verdiend".
Ik ben lid geworden op diverse facebookpagina's van diverse rassen en die worden nu overspoeld met "weet er nog iemand een nestje?".
Het voelt niet lekker om daarbij in de rij te gaan staan.
Deze periode zou qua tijd echt wel prettig zijn en wie weet komt er zo ineens een match voorbij, maar in november ofzo weten we er ook echt wel een mouw aan te passen.
Is het zo erg ja?

Ik las wel een bericht van een Belgische webshop van honden- en kattenvoer die sinds enkele weken absurd veel gebeld wordt met de vraag of ze ook pups hebben

Het zal in een deel van de gevallen heus goed gaan, maar dit voorspelt dan inderdaad niet veel goeds voor het najaar.
Het is heel erg, het is dat onze wachtlijst al redelijk vol zat voor coronatijd, maar dan nog komen er elke dag rond de 5-10 mails binnen. De mensen die bellen zijn vaak serieus dus die krijgen nog wel een kans. Maar die mails die alleen zeggen dat ze nu zo veel tijd hebben en altijd thuis zijn en vooral gelijk met de vraag 'wat kost het' en 'is er nog een pup beschikbaar'..die krijgen een vriendelijke afwijzing. (kan nog steeds niet zien hoeveel pups er uitkomen en van welke geslachten en kleurslagen

)
Maar wel bang voor hoor, dat er toch coronashoppers tussendoor glippen, je doet je best maar pfoe, ik hou mijn hart vast voor het najaar...
Nu laat ook bijna niemand meer zijn hond dekken dus als je nu geen pup in verwachting hebt dan moet je sowieso nog enkele maanden of langer wachten tot er weer meer mogelijk is. Pupbezoek ontvangen is namelijk ook al zo'n dilemma. Om maar niet te spreken over het gebrek aan hondenschool...