Dikkie dik in wording

Moderator: moderatorteam
Bedanktmaart schreef:ze ziet er goed uit !
Hier gisteren het nieuws gehad dat ik over een paar weken kan gaan knuffelen
Echt hoor, supersnel, al denk ik dat de mensen die vanaf november/december al op Quira wachten wel klaar zijn met wachten eigenlijkS@ndr@ schreef:Spannend, gaat zo hard een dracht bij de hond, voor je het weer zijn ze er
Dankjeweljoyce83 schreef:Nou ik ga ook volgen!! Mijn voorkeur ligt bij de gestroomde en dan het liefst zo donker mogelijk qua vacht, tegen het zwart aan. Maar een gele tegen het rood aan kan ik ook erg mooi vinden. Ach ja eigenlijk telt de hele uitstraling toch?
Succes met de laatste weekjes en met de bevalling, dat er maar mooie gezonde pups uit mogen komen.
Voor welk avondmaal?Cleva schreef:Zijn ze allemaal al geserveerd?
Ik hoop het ook, gelukkig heeft ze al 2 gezonde nesten gehad met een relatief makkelijke bevalling. Alleen duren haar bevallingen eindeloos want ze laat uren tussen de pupsS@ndr@ schreef:ohw, ja dat is een beste buik al.. spannend en maar hopen dat t allemaal goed gaat
Dat heb ik ook wel eens gelezen maar zou vroeg zijn, ik ga uit van 5 meiCélie schreef:Over 10 dagen zijn ze er
Kom maar op, moet met een CCélie schreef: O, 5 mei heb je meteen leuk thema voor de namen![]()
Is t niet genoeg als ze uit die baarmoeder bevrijd zijn?Célie schreef:O, moet perse met een C, nee dacht bevrijdingsthemaDoyaquba schreef:Kom maar op, moet met een CCélie schreef: O, 5 mei heb je meteen leuk thema voor de namen![]()
Corona, Covid...
Ik ken overigens een boxerteefje die Corona heet, bijna 2 is zearm ding nu
Corona, Covid, Crisis, Costwat, Canonnewateentijd, Canhetnoglanger, Coorts, couwerillingen, cuchelen,
Nou ja Célestine is wel een mooie naam
Nouja moeten wel een beetje namen zijn toch, vorige keer hebben 4 vd 7 hun naam gehoudenCélie schreef:
Nou dan heb je er met die 9 van mij 10 dat moet toch wel genoeg zijnC, is een rotletter mijn franse bull moest toen ook met een C (dubbel C ook nog) wij kwamen niet verder dan Cést moi Cody
![]()
Nee Cassius Clay roept lekker![]()
![]()
Gewoon CEEL hierrrrrrrrrrrrrr
Ik vind het altijd wel heel leuk om te bedenken, Quira en Bayleigh zijn ook namen naar mijn handFrootje schreef:Leuk, puppies!![]()
Ik ben heel slecht met namen bedenken, mijn dieren worden altijd naar boeken en films genoemd. Mijn vorige hond heette begon toevallig wel met een C, zij heette Cassarah.Ik geloof dat het kwam van Que Sera Sera dus er zat wel iets van betekenis achter. Het werd trouwens wel al vrij snel gewoon Saar.
Ja maar eentje lukt ook altijd wel goed, maar 7 of 8 is lastigerFrootje schreef:Ik vind het ook leuk maar bij mij is het altijd gewoon een kwestie van een favoriet personage in een film of serie kiezen. Ik heb altijd wel een lijst.Tot zover mijn creativiteit. Voor de volgende ligt er ook alweer een lijst klaar.
Ik werkte een aantal jaar geleden enkele maanden op een manege in Italië waar ze ook boxers en Franse bulldogs fokten, en sindsdien kan ik de boxers ook wel appreciëren ! Lekker rond is zeDoyaquba schreef:Nog één buikfotootje dan
18?Célie schreef:Wow
Candy, Cherry, Chicky, Chico, Chiem, Camille, Cody, Casper, Chloe, Coco, Cooky, Chubby, Cuty, Calimero, Cesna, Chablis, Célie, Chappy
Wat leuk, het zijn echt fijne honden, altijd vrolijkheid in huis en altijd klaar voor actie!georges schreef:
Ik werkte een aantal jaar geleden enkele maanden op een manege in Italië waar ze ook boxers en Franse bulldogs fokten, en sindsdien kan ik de boxers ook wel appreciëren ! Lekker rond is ze![]()
Cléo, Casper/Caspar, Cravitz, Chuck, César, Cooper
Behalve slecht eten voelt ze zich super hoortwinkeltje schreef:Die buikarme hond
Doyaquba schreef: Dat heb ik ook wel eens gelezen maar zou vroeg zijn, ik ga uit van 5 meidan is ze netjes 63 dagen, net als de vorige 2 keer
Ja geloof best dat ze zich prima voelt maar het ziet er zo hangend zwaar uitDoyaquba schreef:Behalve slecht eten voelt ze zich super hoortwinkeltje schreef:Die buikarme hond
gelukkig. Ze laat het ook wel erg hangen vind ik, de eerste keer was ze heel strak nog natuurlijk en nu minder. Maar echt goed vergelijken gaat niet, de melkpakketten zijn groter dan vorige keren in deze fase, dus buikomtrek zegt niet alles. Maar geen klein nest
![]()
Ze weet ook duidelijk wat het is merk ik, ze vindt puppies geweldig dus dat scheelt, heeft er geen problemen mee, doet alles nog![]()
Mevrouw ligt nu ook heerlijk op de tuinbank in de zon, af en toe blaffen naar een pakketbezorger, heerlijk leventje
Klopt ziet er wel zwaar uit en als ze gaat liggen doet ze dat ook met een enorme kreun (maar dat doet ze ook als ze niet zwanger is).twinkeltje schreef:Ja geloof best dat ze zich prima voelt maar het ziet er zo hangend zwaar uit
Grappig, misschien een gedeelde verjaardag dus straksdagmar88 schreef:Doyaquba schreef: Dat heb ik ook wel eens gelezen maar zou vroeg zijn, ik ga uit van 5 meidan is ze netjes 63 dagen, net als de vorige 2 keer
De pups van mijn reu zijn vorig jaar op vier en vijf mei geboren.
Ik verwacht op zijn minst een Carl, Curt en Conrad.