Podenco Ibicenco

Valenciaanse podenco

Maar waarschijnlijk worden het gewoon mixjes met collie, herder en/of podenco en windhond erin.
Moderator: moderatorteam
Ja, nakomelingen van mijn huidige honden. Ik zou graag van Sjaak en Jaap een hondje hebben dat in het buitenland aangekeurd kan worden._Tiny_ schreef:Ik wil gewoon altijd poedels.
Of een kruising ermee, maar dan wil ik die wel zelf gefokt hebben.
Nee hoor, bij t veld ja dan hoor je ze hier ook. Thuis hoor je ze niet...Doyaquba schreef:Haha die paar die ik ken welcrutz schreef:
Een mechel is niet vocaal hoormaar als dat niet representatief is voor het ras opent het weer deuren voor de toekomst. Dat constante gepiep en gedoe op het trainingsveld word ik dus echt nerveus van, en zo ken ik herders. Terwijl ik ze echt heel mooi en leuk vind en ze zijn ook nog eens grote lieverds, maar dat piepen en blaffen de hele tijd...
Al zie ik het ook wel gebeuren dat ik alleen boxers houd, zit al decennia in de familie1:
malinois schreef:Nee hoor, bij t veld ja dan hoor je ze hier ook. Thuis hoor je ze niet...Doyaquba schreef:Haha die paar die ik ken welcrutz schreef:
Een mechel is niet vocaal hoormaar als dat niet representatief is voor het ras opent het weer deuren voor de toekomst. Dat constante gepiep en gedoe op het trainingsveld word ik dus echt nerveus van, en zo ken ik herders. Terwijl ik ze echt heel mooi en leuk vind en ze zijn ook nog eens grote lieverds, maar dat piepen en blaffen de hele tijd...
Al zie ik het ook wel gebeuren dat ik alleen boxers houd, zit al decennia in de familie1:
Een pup zoals jouw combinatie staat bovenaan op mijn verlanglijstsirene schreef:Ik wil nog een Renik zou niet weten waarom ik nog iets anders zou willen.
Die hond overtreft al mijn verwachtingen en zijn nestgenootjes zijn net zo geweldig.
waarom zou toch iedereen ineens een whippet willenCleva schreef: Whippets vind ik de makkelijkste honden die er zijn.
En de mooiste. Ik was bij het eerste plaatje in de toepoel al verliefd.
Ze zijn gezond. Ze zijn niet duur. Ze hebben geen achterlijke gedragingen.
Ze zijn er in ongescheiden, allerlei kleuren en maten.
Zo'n verschrikkelijk leuk ras.
Als alles meezit en iedereen blijft gezond zou ik dat volgend jaar willen doen.Manuma schreef:Een pup zoals jouw combinatie staat bovenaan op mijn verlanglijstsirene schreef:Ik wil nog een Renik zou niet weten waarom ik nog iets anders zou willen.
Die hond overtreft al mijn verwachtingen en zijn nestgenootjes zijn net zo geweldig.Als je nou over twee jaar nog zoiets gaat doen wil ik een leuke teef.
Ja, dit. Ik kan me echt niets anders voorstellen._Tiny_ schreef:Ik wil gewoon altijd poedels.
Zo'n gevoelige hond dwingt je zelf in balans te blijven. Al vind ik Elco daar echt iets te ver in doorgeslagen, die werkt als een vergrotende spiegel voor innerlijke onrust en dat is vooral voor hemzelf best vervelendHilde schreef:Ja, dit. Ik kan me echt niets anders voorstellen._Tiny_ schreef:Ik wil gewoon altijd poedels.
Ze zijn makkelijk, zo zacht van karakter, hebben humor en ze hebben voor de rest ook alles wat ik in een hond wens. Ik heb alleen moeten leren omgaan met het gevoelige, al vind ik dat ook echt goud waard. Op wedstrijden in combinatie met mijn zenuwen is het alleen niet echt een fantastische combinatie![]()
Al denk ik dat ik uiteindelijk ook wel naar werklijn-achtige poedels wil gaan kijken, ik heb nu heel veel geluk gehad met een huishond x showhond poedel. Of een kruising met een ras dat graag werkt.
Zusje net zo, daar zou ik er wel tien van willen. Het leukste hondje dat ik ooit heb gezien.sirene schreef:Ik wil nog een Renik zou niet weten waarom ik nog iets anders zou willen.
Die hond overtreft al mijn verwachtingen en zijn nestgenootjes zijn net zo geweldig.
nee een Pyreneese herdershond puppy van 6 weekMarlett schreef:Dit is toch een wheaten terrier pup?Pumi schreef:Ooit komt hier nog weer een keer een Puli, ook een papillin staat nog op mijn lijstje en de volgende hond wordt nog een Pyreneese herdershond
(...)
O, haha, die lijkt uit dezelfde fabriek te komen dan! Vind ik dan hè.Pumi schreef:nee een Pyreneese herdershond puppy van 6 weekMarlett schreef:Dit is toch een wheaten terrier pup?Pumi schreef:Ooit komt hier nog weer een keer een Puli, ook een papillin staat nog op mijn lijstje en de volgende hond wordt nog een Pyreneese herdershond
(...)
Geweldige foto Hilly!Hilly45 schreef:Ik pas op diverse honden, maar toch... de schapendoes blijft zalig.
Oh dat zou ik zo doen!Kruimel53 schreef:Ik wil een kruising van Brimi en Zusjedagmar88 schreef:Zusje net zo, daar zou ik er wel tien van willen. Het leukste hondje dat ik ooit heb gezien.sirene schreef:Ik wil nog een Renik zou niet weten waarom ik nog iets anders zou willen.
Die hond overtreft al mijn verwachtingen en zijn nestgenootjes zijn net zo geweldig.![]()
![]()
![]()
De hersens komen van Zusje en verder wordt het een kleine IJsco.
Oei, daar zou ik me zonder nadenken voor inschrijven! Een Ijspomski! OMG!!! Zijn jullie serieus_Tiny_ schreef: Enig!
Zomaar een nieuw forumkoppeltje