Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Forummers in Spanje

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Forummers in Spanje

Ongelezen bericht door malinois »

Terry schreef:Is het opgelost?
Hij heeft geen vlucht meer kunnen regelen. Nu met de lockdown schijnt t erg lastig te zijn dus hij blijft t gewoon proberen en heeft wat ik begreprn heb al wel contact gehad met de dierenarts
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

malinois schreef:
Hij heeft geen vlucht meer kunnen regelen. Nu met de lockdown schijnt t erg lastig te zijn dus hij blijft t gewoon proberen en heeft wat ik begreprn heb al wel contact gehad met de dierenarts
Wat een rotsituatie :-( Er zijn inderdaad veel vluchten geschrapt. Maar fijn dat hij contact heeft met een dierenarts, zodat hij alvast die gezondheidsverklaring kan regelen en de hond in ieder geval mee kan als het hem wel lukt om een vlucht te krijgen.
Terry
Zeer actief
Mijn ras(sen): Wetter
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Terry »

Cleva schreef:Ik zou 500 piek pinnen en met de hond naar de dichtsbijzijnde hogeschool gaan. De eerste leerling die hem komt aaien bied je je geld aan met de boodschap dat ze over een maand het dubbele krijgen als ze heel goed voor hem zorgen en hem naar het vliegvled brengen zodra je een vlucht gevonden hebt.

Of gewoon daar blijven want inmiddels heeft het al bijna geen zin meer om te vluchten.
Scholen zijn dicht en je mag alleen op straat voor boodschappen. Jongeren, ouderen, iedereen zit binnen.
Groetjes, Terry
Terry
Zeer actief
Mijn ras(sen): Wetter
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Terry »

malinois schreef:
Er is ook weinig keus aan maatschappijen helaas.
Groetjes, Terry
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”