Ik heb die mensen een brief gestuurd waarin ik heb gevraagd of ze de hond aangelijnd willen houden, hier hebben ze niet op gereageerd. Verder heb ik de gemeente, buurtbemiddeling en wijkagent gevraagd of ze kunnen zorgen dat de hond niet meer loskomt omdat hij bedreigend gedrag naar mij heeft. Ze kunnen dus niets doen omdat de gebeten vrouw en de eigenaar van de hond het bijtincident onder de tafel hebben afgehandeld. Ook heb ik het juridisch loket gebeld, die zeiden het zelfde, er is niets tegen te doen tot de hond weer bijt. De wijkagent gaat nu een uitlaat afspraak maken zodat ik weet wanneer de hond in het bos is. Ik weet zelf niet meer wat ik nog zal kunnen doen.S@ndr@ schreef:ik zou als ik jou was daar ook niet op wachten, gewoon werk van maken, je kunt toch een melding maken dat t beest je al een paar keer bijna te pakken heeft gehad, en dat de baas het niet serieus neemt..Onder het mom van informatie vragen of zo
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Motie aangenomen HR honden
Moderator: moderatorteam
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Re: Motie aangenomen HR honden

Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.