1928

1955
De cardigan lijkt me weinig veranderd, hoewel Ik wel het idee heb dat ze zwaarder worden
Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Niet zozeer zwaarder. Maar wel veel gróter. Ik vind het echt bezopen om te zien wat een karrepaarden aan Corgi's er soms op de show te zien zijn, en dat geldt dan alleen voor de cardigans.annnie schreef: De cardigan lijkt me weinig veranderd, hoewel Ik wel het idee heb dat ze zwaarder worden
Gelukkig maar!Sabi85 schreef:De korthaar collie is niet veel veranderd in 100 jaar.
Nee, dat is wel het idee bij volwassenen. Kan ze stilzwijgend toestemmen met een heel ander ras/kruising.Célie schreef:Die leeft al een tijdje niet meer, waarmee zou ik haar in de maling moeten nemen dan?dagmar88 schreef:Neem je opoe in de maling.
Dit._Denise_ schreef: (1923)Wat is er gebeurd met de hedendaagse chow chow?
of de Basset....._Denise_ schreef:Wat zonde inderdaad van de Pembroke! Ook die huidige show Goldens zien er niet uit, zeg.
De plaatjes die Barkley postte van spinoni lijken ook niet echt op die van ons. Tijdens wandelingen zie ik wel modelletjes die hier meer op lijken en ik denk dat het voornamelijk ook verschillen per hond zijn. De volle zus van die van ons is veel smaller, kleiner en heeft een meer rastypische vacht. Die lijkt er dan weer wel op.
Ik zie op onderstaande foto wel gelijkenissen in het haar enzo (1934).
(1923)Wat is er gebeurd met de hedendaagse chow chow?
Het werkmodel is niets veranderd. De showversie kan worden afgeschaft als je echt aan rasverbetering zou willen doen.crutz schreef: of de Basset.....
De campingeigenaren in Oostenrijk waar ik al eeuwen kom hebben ze ook gehadven gefokt. Werk samoyeden dan wel en echt voor de slee. Die leken in de verste verte niet op deze samoyeed gelukkig. Fijne honden overigens heb er flink veel bergwandelingen mee gedaan aan de gordel.dagmar88 schreef:Het werkmodel is niets veranderd. De showversie kan worden afgeschaft als je echt aan rasverbetering zou willen doen.crutz schreef: of de Basset.....
Die Samoyeed vind ik veel erger. Zo'n fijn spitsje is er niet meer.
Het is niet eens dat ik het niet mooi vind, maar fris kan het niet zijn.