Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rashondenfok slaat terug

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Rashondenfok slaat terug

Ongelezen bericht door Lothian »

Hij maakt geen snorkgeluiden. Dat is niet goed, hoor.
Afbeelding
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Célie schreef:
sbientje schreef:
Jion schreef:Grote goden wat een errrr... aparte groep is dat. :80:

Zelden zo'n grote verzameling intense dommigheid bij elkaar gezien. Ik ga er een beetje van giechelen terwijl het eigenlijk dieptriest is. :ugh:

Dit bericht ook: https://www.facebook.com/groups/2026134 ... 703736427/
hahahah! wie schrijft dit soort meuk joh.
Bonte Bullen Kaatje, kortweg BBK :mann: Die vrouw heeft heel veel aanhangers, ik zal wel te dom zijn maar ik snap die gedichten nooit!
Ik zat ooit op het Franse bullen forum. Daar was deze mevrouw geloof ik iets van admin ofzo...
Ik herinner me dat ik toen net Branco had en trots hem toonde. De lolligste reactie op hem heb ik absoluut op dat forum gehad; er zaten geen papieren bij, dus het moest wel een kruising wezen. Vast met boxer ofzo. :hmmm: :LOL: (Voor de goede orde, of 'ie nou een echte franse bulldog was of niet zou mij geheel jeuken hoor, maar vond het zo frappant dat dat meteen geroepen werd...)

Ach ja...

En dan had je nog de chi-bull rage natuurlijk....

Ik heb het er uiteindelijk maar opgegeven.
Afbeelding
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Nanna schreef:
Nakisha schreef: Ik herinner me dat ik toen net Branco had en trots hem toonde. De lolligste reactie op hem heb ik absoluut op dat forum gehad; er zaten geen papieren bij, dus het moest wel een kruising wezen. Vast met boxer ofzo. :hmmm: Afbeelding
Die notie heeft hier ook heel lang geheerst hoor. Als er geen stamboom bij zit is het geen rashond. Wat een quatsch. Het kan prima een rashond zijn, alleen heeft ie geen papieren. Big deal.
Ik vond het voornamelijk grappig dat het zijn van een rashond kennelijk zo belangrijk was. Het kon me werkelijk niet schelen wat Branco was. Het leek op een Franse bull dus noemde ik het maar zo. Maar dat mensen daar dus wat van vonden, want oh nee dat KON niet, verbaasde me. Who cares of hij raszuiver was of niet... ik vond t maar een raar heilig huisje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

Nanna schreef:
Nakisha schreef: Ik herinner me dat ik toen net Branco had en trots hem toonde. De lolligste reactie op hem heb ik absoluut op dat forum gehad; er zaten geen papieren bij, dus het moest wel een kruising wezen. Vast met boxer ofzo. :hmmm: :LOL:
Die notie heeft hier ook heel lang geheerst hoor. Als er geen stamboom bij zit is het geen rashond. Wat een quatsch. Het kan prima een rashond zijn, alleen heeft ie geen papieren. Big deal.
Nog steeds hoor, o wee, als ik onze hussel een jack Russell noem :schrik: en ik snap dat ook wel weer :wink:
Overigens vind ik een husssel vaak leuker dan de jack Russell, ( meer variatie in kleur) dus ik vind het prima om het een hussel te noemen. Ook is die van ons geen erkende kleur, haar zusje weer wel.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Emma schreef: Nog steeds hoor, o wee, als ik onze hussel een jack Russell noem :schrik: en ik snap dat ook wel weer :wink:
Overigens vind ik een husssel vaak leuker dan de jack Russell, ( meer variatie in kleur) dus ik vind het prima om het een hussel te noemen. Ook is die van ons geen erkende kleur, haar zusje weer wel.
:mrgreen: Naap is altijd "de mooiste husky die ze ooit hebben gezien", voor de leek.
Terwijl husky mensen standaard met grote ogen roepen dat hij toch wel een kruising moet zijn. Hij is twee keer zo zwaar :lol1:
Op het formaat na lijkt hij het meest op een husky, heb helemaal geen zin mensen steeds te vervelen met een kwartje malamute.
Kennen ze toch niet.
Ik hoor het ook constant. Husky! Kijk een husky! Is het een husky mevrouw?! Later wil ik ook een husky!
Volgens de kinderen in de buurt is hij "de lieve wolf". Ook best :D

Hier heb ik ooit de fout gemaakt een man met een leuk husseltje te vragen wast voor kruising het was. Hij was enorm gepikeerd, want "het was een echte".
Dat kon je zien aan het hinkelen, echte hinkelen :LOL:
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

dagmar88 schreef:
Emma schreef: Nog steeds hoor, o wee, als ik onze hussel een jack Russell noem :schrik: en ik snap dat ook wel weer :wink:
:mrgreen: Naap is altijd "de mooiste husky die ze ooit hebben gezien" , voor de leek.
Terwijl husky mensen standaard met grote ogen roepen dat hij toch wel een kruising moet zijn. Hij is twee keer zo zwaar Afbeelding1:
Op het formaat na lijkt hij het meest op een husky, heb helemaal geen zin mensen steeds te vervelen met een kwartje malamute.
Kennen ze toch niet.
Ik hoor het ook constant. Husky! Kijk een husky! Is het een husky mevrouw?! Later wil ik ook een husky!
Volgens de kinderen in de buurt is hij "de lieve wolf". Ook best :D

Hier heb ik ooit de fout gemaakt een man met een leuk husseltje te vragen wast voor kruising het was. Hij was enorm gepikeerd, want "het was een echte".
Dat kon je zien aan het hinkelen, echte hinkelen Afbeelding
Haha! Dat wordt ook regelmatig over Manu gezegd. Zelfs door mensen die zelf Husky's hebben :goeie:
Soms twijfelen mensen wel, die er iets meer zicht op hebben: is het nou een Malamute of een Husky?

De meeste noemen hem gewoon husky. Hij is ook twee keer zo groot.
Hoe hoog is de Naap eigenlijk?
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Manuma schreef: Haha! Dat wordt ook regelmatig over Manu gezegd. Zelfs door mensen die zelf Husky's hebben :goeie:
Soms twijfelen mensen wel, die er iets meer zicht op hebben: is het nou een Malamute of een Husky?

De meeste noemen hem gewoon husky. Hij is ook twee keer zo groot.
Hoe hoog is de Naap eigenlijk?
Haha dat is wel heel erg :tongue:

68 cm en 40 kilo :schrik: Hij is de uitschieter hoor.
Z'n grootste broer is net geen 30 kilo (wel veel forser van bouw), de lichtste zus rond de 20.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”