Het is zo'n grote mafketelbilly schreef:Haha gekke Raaf, die willen we vaker zien![]()
en Willem ziet er goed uit
![]()
Haha, als je ze vertelt dat Lais hier woont dan zien ze het meteen minder zitten denk ikNiika88 schreef:Wat een heerlijke plek heb je daar toch
Ik laat dit maar niet aan Sam en Donna zien anders pakken ze vanavond nog hun koffertje in, om bij jou te gaan wonen
Ha! Ik vond het best tegenvallen met 'slechts' vijf honden hoor. Nou is Lais als trut zijnde sowieso niet de makkelijkste hond om een roedel omheen te bouwen. En deze keer liep allemaal verre van soepel door botsende karakters tussen Raaf en Fonz maar het lijkt me toch nog best moeilijk om een fijne roedel van zoveel honden samen te stellen hoor (wellicht is de kans op succes groter binnen eenzelfde ras?). Daarnaast ga je dan echt voor het 'roedelgevoel' lijkt me, in je uppie alle tien de honden individuele aandacht geven zou ik niet redden in elk geval.Heavy schreef:Wat is Willem heerlijk ontspannen . En wat een heerlijke plek als ik daar woonde had ik 10 honden
Zou je het echt doen denk je?
Haha, die kop nat doet hij expres en dat afvegen vindt hij heerlijkLothian schreef:Oeps, kop nat, even afvegen aan de waterkant
Wat een heerlijk filmpje!