Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
laeken schreef:Slopen doen lang niet alle honden. Ik heb de laatste 8 jaar drie keer een hond uit het buitenland genomen en geen van die honden heeft ooit iets in huis aangeraakt. Alle drie bench geprobeerd en alle drie krijsen tot de volgende morgen. Bench weg probleem weg. Een bench vind ik persoonlijk niet goed. Ik heb een pup gehad die heel erg goed met de bench kon. Dus ze kroop erin en was tevreden. Goed getraind daarop en bleek later een goede zet want ze kon niet met bezoek. Bench was geniaal. Maar deze hond kon niet alleen zijn. Ik denk dat dat door de bench kwam. Hadden we haar vanaf dag 1 alleen gelaten met de andere honden los was er volgens mij niks aan de hand geweest. Die hond sloopte overigens ook nooit. Dus slopen is niet iets wat elke hond doet en daar moet je ook even niet vanuit gaan.
Jij had geen pups uit het buitenland . Dit is een pup van 9 weken die nog moet wisselen. Ik heb nig nooit een pup gehad die niet sloopte
Eva was 8 weken en hartstikke Nederlands toen ze kwam en die sloopte absoluut niks hoor.
laeken schreef:Slopen doen lang niet alle honden. Ik heb de laatste 8 jaar drie keer een hond uit het buitenland genomen en geen van die honden heeft ooit iets in huis aangeraakt. Alle drie bench geprobeerd en alle drie krijsen tot de volgende morgen. Bench weg probleem weg. Een bench vind ik persoonlijk niet goed. Ik heb een pup gehad die heel erg goed met de bench kon. Dus ze kroop erin en was tevreden. Goed getraind daarop en bleek later een goede zet want ze kon niet met bezoek. Bench was geniaal. Maar deze hond kon niet alleen zijn. Ik denk dat dat door de bench kwam. Hadden we haar vanaf dag 1 alleen gelaten met de andere honden los was er volgens mij niks aan de hand geweest. Die hond sloopte overigens ook nooit. Dus slopen is niet iets wat elke hond doet en daar moet je ook even niet vanuit gaan.
Jij had geen pups uit het buitenland . Dit is een pup van 9 weken die nog moet wisselen. Ik heb nig nooit een pup gehad die niet sloopte
Nou ja, ik dus wel. Nog nooit een pup gehad die sloopte en ook niet tijdens het wisselen Of ze nou uit Nederland of uit het buitenland kwamen.
Volgens mij slopen honden die alleen wonen sowieso sneller. Als je al rustige volwassen honden hebt heeft hebben pups veel minder die neiging want ze zijn nooit alleen. Iets kapot maken is iets anders dan dingen slopen uit verveling of omdat ze alleen zijn. Dat laatste kent een hond in een roedel veel minder denk ik.