Slimme UmaManuma schreef:Ach wat zoet!
Mijn honden mogen ook altijd kiezen. Uma is zo slim om iets te pakken, weg te leggen en terug te hollenManu kiest heel zorgvuldig en soms moet ik helpen met grabbelen. Ook hij pakt weleens niets. Zelfs als Uma wel aan het snaaien is.
Uma kiest niet echt bewust. Manu iets te. Hij pakt ook weleens wat eruit zodat hij eronder kan kijken wat er nog meer ligt
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Charlie, wil je iets lekkers uitzoeken?
Moderator: moderatorteam
- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Charlie, wil je iets lekkers uitzoeken?

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
AhRebble schreef:Nee, dit is Charlie in de durfal-modusze is, zeker wat eten betreft, heel beleefd en afwachtend. In het begin moest ik weglopen bij de bak voordat ze er iets uit durfde te pakken. Ze heeft wel een periode gehad waarin ze dan iets pakte, het 2 meter verder neerlegde en nog iets ging halen. Dat mocht dan ook van mij want het toonde wat durf
We hadden dit nu alweer een hele poos niet gedaan. Haar voer eet ze nog steeds niet als ik naast de bak blijf staan.
Wat grappig dat Elmo er soms voor kiest om niks te pakken, dat vind ik toch wel apart haha. Enig idee waarom hij dan niks pakt?
Wat Manuma schrijft over Manu is heel herkenbaar. Geen idee waarom Elmo soms niets pakt, hij heeft het niet van mij

- lotje&famke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mix Schapendoes en een Teckel
- Aantal honden: 2

Manu kiest heel zorgvuldig en soms moet ik helpen met grabbelen. Ook hij pakt weleens niets. Zelfs als Uma wel aan het snaaien is.