Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dexa afgebouwd en weer een stap achteruit
Moderator: moderatorteam
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Dexa afgebouwd en weer een stap achteruit
Zou Crutz je daar niet bij kunnen helpen met die opbouw? Zij heeft uiteraard wel de kennis van dat soort zaken.
Onze Luus had van de winter een kruisband blessure, geen scheur maar wel rust en aangepaste beweging.
Ik vond het best lang duren, inmiddels zijn we maanden verder en is ze weer vrij van manken en loopt ze weer als vanouds te hollen.
Maar daar zijn echt wel meerdere maanden overheen gegaan.
Onze Luus had van de winter een kruisband blessure, geen scheur maar wel rust en aangepaste beweging.
Ik vond het best lang duren, inmiddels zijn we maanden verder en is ze weer vrij van manken en loopt ze weer als vanouds te hollen.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
Peter27
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Ja.. dat kan ze ongetwijfeld.. maar dat is niet bepaald naast de deur.Tineke schreef:Zou Crutz je daar niet bij kunnen helpen met die opbouw? Zij heeft uiteraard wel de kennis van dat soort zaken.
blablabla 
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Woon jij niet in Nederland dan?Peter27 schreef:Ja.. dat kan ze ongetwijfeld.. maar dat is niet bepaald naast de deur.Tineke schreef:Zou Crutz je daar niet bij kunnen helpen met die opbouw? Zij heeft uiteraard wel de kennis van dat soort zaken.
-
Peter27
- Zeer actief
Alles is relatief 

mosquito1980 schreef:Woon jij niet in Nederland dan?Peter27 schreef:Ja.. dat kan ze ongetwijfeld.. maar dat is niet bepaald naast de deur.Tineke schreef:Zou Crutz je daar niet bij kunnen helpen met die opbouw? Zij heeft uiteraard wel de kennis van dat soort zaken.
blablabla 
-
Peter27
- Zeer actief
Gisteren Putten gesproken. Ik ga een afspraak maken om opnieuw foto's te maken van de ellebogen.
Dat zal waarschijnlijk ergens volgende week worden.
Als het artrose blijkt adviseren ze daar flexadin advanced, die had ik hier ook al een paar keer gehoord.
Naja.. eerst maar foto's want wie weet is het iets anders en valt het nog op te lossen.
Dat zal waarschijnlijk ergens volgende week worden.
Als het artrose blijkt adviseren ze daar flexadin advanced, die had ik hier ook al een paar keer gehoord.
Naja.. eerst maar foto's want wie weet is het iets anders en valt het nog op te lossen.
blablabla 
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Crutz is bij mij ook niet naast de deur (ik rij er 2,5 uur voor), maar wel heel erg de moeite waard
Zeker in het geval van jouw hond, denk ik 

-
Peter27
- Zeer actief
Ow het is ook geen onwil hoor. Maar er zit hier vlakbij een dierenfysio waar ik vanuit de plaatselijke DA goede berichten over heb gehoord.
Hilde schreef:Crutz is bij mij ook niet naast de deur (ik rij er 2,5 uur voor), maar wel heel erg de moeite waardZeker in het geval van jouw hond, denk ik
blablabla