Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Aanhoudend geblaf bij alleen zijn

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Re: Aanhoudend geblaf bij alleen zijn

Ongelezen bericht door DeDiana »

Izzie_Anneke schreef:Nou, inmiddels is de camera geïnstalleerd. De eerste wilde natuurlijk niet, dus ik heb nu die van Diana. Meekijken lukt maar meeluisteren niet en daar was het me om te doen. Iemand een idee wat ik fout doe?

Het zit niet zo ontspannen op het werk zo...
Heb je in de app op het icoontje met de luidspreker geklikt, dus het geluid aangezet? Staat het geluid van je telefoon wel aan? Als je blijkbaar gewoon verbinding hebt, zou je ook geluid moeten kunnen horen. Tenzij er niets te horen valt natuurlijk en de hondjes gewoon liggen te slapen?
Izzie_Anneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

DeDiana schreef:
Izzie_Anneke schreef:Nou, inmiddels is de camera geïnstalleerd. De eerste wilde natuurlijk niet, dus ik heb nu die van Diana. Meekijken lukt maar meeluisteren niet en daar was het me om te doen. Iemand een idee wat ik fout doe?

Het zit niet zo ontspannen op het werk zo...
Heb je in de app op het icoontje met de luidspreker geklikt, dus het geluid aangezet? Staat het geluid van je telefoon wel aan? Als je blijkbaar gewoon verbinding hebt, zou je ook geluid moeten kunnen horen. Tenzij er niets te horen valt natuurlijk en de hondjes gewoon liggen te slapen?

:LOL: :LOL: :LOL: Nee nee nee, zo makkelijk kan het niet zijn.... Is het het exact hetzelfde icoontje dat, als ik het langer ingedrukt houd, waar ik zelf in kan praten?
DeDiana
Zeer actief

Nee, dat is een ander icoontje. Ik gebruik de foscam viewer app, in de gebruiksaanwijzing staat op p. 13 en 16 hoe je het geluid aan en uit zet (zie icoontjes links onderaan).
Izzie_Anneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

Nou, net kwam er geblaf uit de telefoon (de oppas kwam binnen) dus ik blijf overal angstvallig van af. Maar goed, net daarvoor wat het stil :cheer: Benieuwd hoe het vanmiddag is.
DeDiana
Zeer actief

Izzie_Anneke schreef:Nou, net kwam er geblaf uit de telefoon (de oppas kwam binnen) dus ik blijf overal angstvallig van af. Maar goed, net daarvoor wat het stil :cheer: Benieuwd hoe het vanmiddag is.
Hahaha :LOL: Dus toch :tongue: Dan lekker overal afblijven inderdaad, je weet nu dus dat het werkt :lol1:
incubi666
Actief
Mijn ras(sen): Raad maar eens.
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door incubi666 »

Hmm toch pijn maar eens kijken ik heb een pup met verlatingsangst ook eens opnemen hoelang het duurt dat ze echt gaat blaffen buren hadden het over uren aan 1 stuk.
Vince mijn moeders blindegeleidehond
Rana mijn eigen hond. Karma is een bitch
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”