Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe zijn jullie honden de avond doorgekomen??
Moderator: moderatorteam
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
Re: Hoe zijn jullie honden de avond doorgekomen??
hier was het ook lekker rustig...op een afstand van 2 kilometer werd er flink geknald en zag je prachtig siervuurwerk.

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hier hebben ze het prima doorstaan. Op een gegeven moment zaten ze wel naar ons te kijken: gaat die herrie nog een keer ophouden? En nu zijn ze duidelijk nog wel moe van het ongewone van gisteren. Maar geen angst en onrust, en geen erge stress. Elco heeft wel ruim een uur piepend naast m'n bed gezeten: hij wilde z'n botje. Kregen ze vlak voor 12 uur en ze hebben lekker knagend en naast elkaar liggend de jaarwisseling doorstaan
- Jits90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond
Wij hadden de honden meegenomen naar m'n schoonmoeder. Die heeft een hyperdepieper onopgevoede Dwergkees. Daar hebben ze meer stress van gehad dan van het hele vuurwerk
Noa heeft om 12 uur wel wat trillend op m'n schoot gezeten, die vond al die knallen wel spannend. Maar ze vond het ook heel interessant. Damy was blij dat hij even rust had, omdat Krijskees op het vuurwerk aan het blaffen was.

Noa heeft om 12 uur wel wat trillend op m'n schoot gezeten, die vond al die knallen wel spannend. Maar ze vond het ook heel interessant. Damy was blij dat hij even rust had, omdat Krijskees op het vuurwerk aan het blaffen was.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze hebben hier heerlijk liggen kluiven. Om kwart voor 12 een snelle plas in de tuin met zijn vieren en daarna een kluif.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Kyuubi's eerste oud en nieuw is super gegaan. Hij had er niks van, geen piepje of kefje over zijn lippen, gewoon genoten van alle extra aandacht. Een plasje doen rond twee uur mislukte helaas omdat er toch nog wel erg veel lawaai was, maar de buurvrouw die hem kwam knuffelen was leuker dan de herrie... en hij is toch de hele avond en nacht zelfs zindelijk gebleven. Toppup!!!
Ik hoop zo dat dit zo blijft!
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

- Crescent
- Zeer actief
Loulou heeft er veel last van gehad. Sneu om mijn lieve, stoere hond zo angstig te zien. Ze is van schoot naar schoot gegaan en ik en mijn vrienden zijn in de weer geweest met een tube smeerkaas en bakjes water. Na de tweede eetlepel advocaat vond ik het moreel ook niet meer prettig om dat te voeren.
Ze is de hele tijd in contact geweest met mij of mijn vrienden, maar op het hoogtepunt lag ze onder de deken op bed, met een doek om haar oren gebonden. Ver voor twaalven en ver erna heeft ze liggen slapen. De eerste plas kwam pas weer om 4 uur 's nachts.
We zijn vandaag de hele middag lekker buiten gaan wandelen en spelen met familie, en het rondje hardlopen is ook volbracht, ze toonde zich weer vrij en blij en nu ligt ze enigszins voldaan te slapen.
De volgende jaarwisseling zitten we in een hutje op de hei.
Ze is de hele tijd in contact geweest met mij of mijn vrienden, maar op het hoogtepunt lag ze onder de deken op bed, met een doek om haar oren gebonden. Ver voor twaalven en ver erna heeft ze liggen slapen. De eerste plas kwam pas weer om 4 uur 's nachts.
We zijn vandaag de hele middag lekker buiten gaan wandelen en spelen met familie, en het rondje hardlopen is ook volbracht, ze toonde zich weer vrij en blij en nu ligt ze enigszins voldaan te slapen.
De volgende jaarwisseling zitten we in een hutje op de hei.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Oh ik had niet door dat dit topic er was dus ik had het al ergens anders neergeplempt. Ik zal het even kopieren:
Bij mijn zusje was het zoals verwacht redelijk vuurwerkluw. Er was natuurlijk wel vuurwerk maar ze woont in een goed geisoleerd huis, in een hofje waar niet geknald werd, dus de knallen waren redelijk ver weg en het was allemaal tamelijk chill. En om 12 uur zagen we dan het verschil tussen vuurwerk in een arme wijk en vuurwerk in een rijke wijk: allééééén maar siervuurwerk daar! De ene pijl nog mooier, groter, langer durend en kleuriger dan de ander. Wow echt! Knalvuurwerk was nagenoeg afwezig.
Voor Oor had ik een vuurwerkdoos gemaakt en dat was een gróte hit. Om 3 voor 12 die doos gegeven en ze was echt zo in dr nopjes met dat ding. In plaats van te blaffen en stressen om vuurwerk liep ze de godganse tijd af en aan om weer iets uit de doos te sneupen, lekker op een kong te kauwen, dan weer een flapje op te eten, papier en karton te versnipperen om bij de brokjes te komen, echt een heerlijk blij ei liep ze te zijn, op gegeven moment sjouwde ze triomfantelijk gewoon heel die doos door het huis haha! Het huis werd een zooi maar die hond was heerlijk om zo bezig te zien, totaal zonder stress. Dat doen we volgend jaar dus weer!

Bij mijn zusje was het zoals verwacht redelijk vuurwerkluw. Er was natuurlijk wel vuurwerk maar ze woont in een goed geisoleerd huis, in een hofje waar niet geknald werd, dus de knallen waren redelijk ver weg en het was allemaal tamelijk chill. En om 12 uur zagen we dan het verschil tussen vuurwerk in een arme wijk en vuurwerk in een rijke wijk: allééééén maar siervuurwerk daar! De ene pijl nog mooier, groter, langer durend en kleuriger dan de ander. Wow echt! Knalvuurwerk was nagenoeg afwezig.
Voor Oor had ik een vuurwerkdoos gemaakt en dat was een gróte hit. Om 3 voor 12 die doos gegeven en ze was echt zo in dr nopjes met dat ding. In plaats van te blaffen en stressen om vuurwerk liep ze de godganse tijd af en aan om weer iets uit de doos te sneupen, lekker op een kong te kauwen, dan weer een flapje op te eten, papier en karton te versnipperen om bij de brokjes te komen, echt een heerlijk blij ei liep ze te zijn, op gegeven moment sjouwde ze triomfantelijk gewoon heel die doos door het huis haha! Het huis werd een zooi maar die hond was heerlijk om zo bezig te zien, totaal zonder stress. Dat doen we volgend jaar dus weer!

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Bas is heel bang maar die is erg volgzaam en dus stuurbaar. Geen probleem alleen de laatste wandeling even aangelijnd want ik wilde zelf mijn gemoedsrust bewaren en al die weggelopen honden op Facebook.... Guus no problem. Hij gromde veel en rende een paar keer waaks de tuin in om effe te kafferen op het geknal. Kafferen is Guus dus die vond het prima. Hij kaffert de hele dag al op alles wat hem niet lekker zit. Gromt om alles en dus die was prima.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Ik twijfel aan het gehoor en zicht van Elmo want zo relaxt heb ik een hond nog nooit op dat soort licht en geluid zien reageren 

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Woon je niet in Nederland?kipo schreef:Linda boeit het niks, Aura is eigenlijk heel goed de avond doorgekomen, de enige stommiteit was dat we om elf uur nog even een plasje wilden proberen, het leek stil....
Eenmaal buiten knalde het toch volop, weliswaar niet heel dichtbij, maar dat was dikke paniek. Binnen ging het wel weer, maar vanochtend wilde ze toch niet mee wandelen.
Ik ben best benieuwd hoe je dat met Jura hebt aangepakt? Want hier is het jammer genoeg niet alleen vuurwerk, maar ook het jachtseizoen van oktober tot maart zo ongeveer.....
Hier is de jacht in ieder geval niet na 31 december of 31 januari, zie schema KLIK
De jacht waar ik gisteren was werd luidkeels overstemd door het vuurwerk in omliggende gebieden.
En het soort jacht waar je regelmatig schoten van kan horen gebeurt niet als het donker is.
Vuurwerk daarentegen...……….
- ranetje
- Zeer actief
Hier viel het wel enigszins mee met vuurwerk.
Om 10 uur was het behoorlijk rustig en was er genoeg tijd om de honden uitlaten, wel heel bijzonder
Knallen in de verte waren toch een reden om niet te plassen.
Ze waren duidelijk alert.
Ita heeft om half 2 nog even kunnen plassen.
Claire was over-alert en geprikkeld rond 12 uur.
Naar mijn smaak te rusteloos
Dus we hebben weer met zijn drieën zitten knabbelen, net als vorig jaar.
Het oorlogsgebied aan de andere kant van de Rijn was enorm en duurde in ieder geval tot half 2
Om 10 uur was het behoorlijk rustig en was er genoeg tijd om de honden uitlaten, wel heel bijzonder

Knallen in de verte waren toch een reden om niet te plassen.
Ze waren duidelijk alert.
Ita heeft om half 2 nog even kunnen plassen.
Claire was over-alert en geprikkeld rond 12 uur.
Naar mijn smaak te rusteloos
Dus we hebben weer met zijn drieën zitten knabbelen, net als vorig jaar.
Het oorlogsgebied aan de andere kant van de Rijn was enorm en duurde in ieder geval tot half 2

- kipo
- Zeer actief
@Ranetje, nee in België. En mijn ervaring met de jacht hier is niet bijzonder positief.....
Schouder aan schouder een akker uitkammen en met zijn allen tegelijk schieten als er iets beweegt....
Op een wandelroute lopen, ineens een schot horen en vervolgens een hond mijn kant op zien komen.... jager erachteraan die op mij begint te schelden dat ik daar niet hoor te wandelen...
En dus de eerste schoten in oktober en de laatste eind februari, begin maart.
Schouder aan schouder een akker uitkammen en met zijn allen tegelijk schieten als er iets beweegt....
Op een wandelroute lopen, ineens een schot horen en vervolgens een hond mijn kant op zien komen.... jager erachteraan die op mij begint te schelden dat ik daar niet hoor te wandelen...
- ranetje
- Zeer actief
Vandaarkipo schreef:@Ranetje, nee in België. En mijn ervaring met de jacht hier is niet bijzonder positief.....

Mag er in België ook door mensen zelf vuurwerk afgeschoten worden?
Ik dacht dat alleen Nederlanders zo gek waren.
- kipo
- Zeer actief
Nee hoor, niet alleen Nederlanders, alhoewel het hier wel gematigder lijkt. Maar we zitten in de grensstreek, als ik ga wandelen horen we het vuurwerk in Nederland ook.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
en jij je buurmeisje nog naar om de hoek gestuurdMaeve schreef:Alle drie gelukkig heel goed! Waar Nilo al dagen aan het stressen was, kwam er gister tegen de avond rust in. Hij leek het zich ineens weer te herinneren dat hij dit al heel vaak heeft meegemaakt![]()
En Segno is letterlijk "bombproof" geblekenDe vuurwerkdode uit Enschede, die viel hier om de hoek. Ik liep rond die tijd net met Segno om haar uit te laten. Het uurtje rust om de hond uit te laten deden ze hier niet aan, dus ik besloot toch maar te gaan en de honden één voor één uit te laten. Toen ik haar mee had hoorde ik een gigantische knal. We zijn hier wat illegaal vuurwerk gewend maar nu voelde ik de grond letterlijk trillen. Vandaag las ik dat er een soort vuurwerkbom, verzameld in een aanhanger, was ontploft..

-
- Zeer actief
De eerste keer oud en nieuw in onze woonplaats en dat was veel heftiger dan in de grote stad 
Om 12 uur begon Uma wat te trillen dus toen heb ik wat hersenspellen neergezet. Daarna was alles weer oké. Ik heb ook gewoon de honden uit kunnen laten. Ik merk dat Uma wel wat meer met haar staart knijpt maar verder doet het ze niet veel.
We zijn 's ochtends vroeg 2 uur op het strand geweest en Manu liep zelfs tussen de knallen nog los. Die is wat dat betreft onverschrokken.
Ik ben zelf heel gespannen rond vuurwerk, de honden hebben daar niets van overgenomen gelukkig. Het duurde ook superlang voor alles weer klaar was maar daar heeft iedereen gewoon doorheen geslapen.

Om 12 uur begon Uma wat te trillen dus toen heb ik wat hersenspellen neergezet. Daarna was alles weer oké. Ik heb ook gewoon de honden uit kunnen laten. Ik merk dat Uma wel wat meer met haar staart knijpt maar verder doet het ze niet veel.
We zijn 's ochtends vroeg 2 uur op het strand geweest en Manu liep zelfs tussen de knallen nog los. Die is wat dat betreft onverschrokken.
Ik ben zelf heel gespannen rond vuurwerk, de honden hebben daar niets van overgenomen gelukkig. Het duurde ook superlang voor alles weer klaar was maar daar heeft iedereen gewoon doorheen geslapen.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
sbientje schreef:en jij je buurmeisje nog naar om de hoek gestuurdMaeve schreef:Alle drie gelukkig heel goed! Waar Nilo al dagen aan het stressen was, kwam er gister tegen de avond rust in. Hij leek het zich ineens weer te herinneren dat hij dit al heel vaak heeft meegemaakt![]()
En Segno is letterlijk "bombproof" geblekenDe vuurwerkdode uit Enschede, die viel hier om de hoek. Ik liep rond die tijd net met Segno om haar uit te laten. Het uurtje rust om de hond uit te laten deden ze hier niet aan, dus ik besloot toch maar te gaan en de honden één voor één uit te laten. Toen ik haar mee had hoorde ik een gigantische knal. We zijn hier wat illegaal vuurwerk gewend maar nu voelde ik de grond letterlijk trillen. Vandaag las ik dat er een soort vuurwerkbom, verzameld in een aanhanger, was ontploft..

Dat was overdag, en de andere hoek

- Javierrrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Javier: Montero Valdueza
Merlijn: Mastin - Aantal honden: 2
Het was hier een feestje, voor allebei op hun eigen manier. Voor Javier, onze angsthaas, allerlei lekkere dingen verstopt door het huis, met als summum, kauwplaat verstopt onder mijn dekbed. Merlijntje heb ik tussen 23 en 1 uur verrast met een muzieksessie, Rammstein, the Stones luid en veel. Machtig vond hij het, hij vergat zijn KBH-aard. Samen lekker gedoerakt, waken hoeft niet, gewoon samen zijn
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Heel rustig. Sowieso alleen siervuurwerk in de buurt, maar tot nu toe zijn ze niet bang. Ik ga nooit op oudejaarsdag met ze wandelen dus geen risico op eventueel vuurwerk in hun buurt.

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
- Javierrrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Javier: Montero Valdueza
Merlijn: Mastin - Aantal honden: 2
Sta ik om 6.30 u op voor onze gebruikelijke ronde van 6 km., zeggen ze allebei "no way Jose". Hele dag geen kind aan ze gehad, (vr)eet sloten energie, dat gedoe. Op naar morgen, zijn ze vast weer fris en fruitig.....
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
https://polinfo.kluwer.be/newsview.aspx ... 91&lang=nlkipo schreef:@Ranetje, nee in België. En mijn ervaring met de jacht hier is niet bijzonder positief.....
https://www.natuurenbos.be/beleid-wetge ... ht/wanneer
- kipo
- Zeer actief
Als daar nu nog bij stond wanneer ze waar en hoe laat bezig zijn, had ik er iets aan. 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
De jacht is van zonsopgang tot zonsondergang of het moet ander zijn aangegeven. (meestal = 1 uur).kipo schreef:Als daar nu nog bij stond wanneer ze waar en hoe laat bezig zijn, had ik er iets aan.
Het lijkt mij een ondoenlijk om iedereen te verwittigen (om het nu maar eens in in het Belgisch uit te drukken), waar en wanneer er wordt gejaagd. U geeft ook niet aan wanneer u gaat wandelen met de hond.

- kipo
- Zeer actief
Met het risico op een oeverloze discussie...
Ik snap wel dat het niet in de krant staat, maar hier in de omgeving is wérkelijk alles jachtgebied. Bij ons in het dorp zijn enkel de bebouwde percelen geen jachtgebied, de niet- bebouwde percelen bouwgrond hier om de hoek, het kerkhof, het fietspad langs de maas naar het volgende dorp, allemaal jachtgebied.
Ik wandel op gemarkeerde wandel- of fietsroutes, het lijkt mij noch onmogelijk noch ongewenst dat er iets van aankondiging te vinden is dat je een kogel (of 12) om de oren kan vliegen.
Ik snap wel dat het niet in de krant staat, maar hier in de omgeving is wérkelijk alles jachtgebied. Bij ons in het dorp zijn enkel de bebouwde percelen geen jachtgebied, de niet- bebouwde percelen bouwgrond hier om de hoek, het kerkhof, het fietspad langs de maas naar het volgende dorp, allemaal jachtgebied.
Ik wandel op gemarkeerde wandel- of fietsroutes, het lijkt mij noch onmogelijk noch ongewenst dat er iets van aankondiging te vinden is dat je een kogel (of 12) om de oren kan vliegen.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Lou heeft heerlijk relaxt op de bank gelegen om 12 uur. Ik zat dan ook met Veertje, Finn en Tess in een vakantiehuisje in de Ardennen op een vuurwerkvrij Park.
Vorige jaarwisseling thuis was echt een hel. Dus ik ben nu maar vast aan het bedenken waar we komende jaarwisseling door gaan brengen, want zo'n relaxte jaarwisseling als die we nu hebben gehad is me goud waard.
Vorige jaarwisseling thuis was echt een hel. Dus ik ben nu maar vast aan het bedenken waar we komende jaarwisseling door gaan brengen, want zo'n relaxte jaarwisseling als die we nu hebben gehad is me goud waard.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
- Zeer actief
Jol is voor het laatst om 15.00 uur mee gaan plassen, bleef verder wel in de woonkamer maar om een uur of 22.00 is ze wel in de trapkast gekropen waar een kussen al klaar lag en ook om 03.00 uur wilde ze niet mee. Wel toen verkast van kast naar bench.
Aki heeft zich super gedragen, heeft geen last van vuurwerk. Maar onze plaats loopt altijd vol vanaf 16.00 uur en mijn vriend gaat oliebollen bakken, er komen veel jongelui worden wat drankjes weggetikt en op een bepaald moment hadden we iets van 30 man buiten en een gedeelte in de keuken staan. En hij liep er wat doorheen ging her en der even kijken wat voor vlees hij in de kuip had, ging dan weer even de woonkamer in (waar dus niemand was) en kwam dan weer even buiten neuzen.
Superhond
Eind van de avond bleven we met een klein clubje over en waren we wel in de woonkamer en met het vuurwerk kwam hij mee kijken (achter in de tuin keken we naar vuurwerk en staken zelf niets af) en stond hij al kwispelend af en toe mee te joelen
Jol is nu gelukkig weer wat bijgetrokken, maar er wordt nog steeds afgeschoten hier, dus dat maakt dat ze nog stabiel is.
Aki heeft zich super gedragen, heeft geen last van vuurwerk. Maar onze plaats loopt altijd vol vanaf 16.00 uur en mijn vriend gaat oliebollen bakken, er komen veel jongelui worden wat drankjes weggetikt en op een bepaald moment hadden we iets van 30 man buiten en een gedeelte in de keuken staan. En hij liep er wat doorheen ging her en der even kijken wat voor vlees hij in de kuip had, ging dan weer even de woonkamer in (waar dus niemand was) en kwam dan weer even buiten neuzen.
Superhond

Eind van de avond bleven we met een klein clubje over en waren we wel in de woonkamer en met het vuurwerk kwam hij mee kijken (achter in de tuin keken we naar vuurwerk en staken zelf niets af) en stond hij al kwispelend af en toe mee te joelen

Jol is nu gelukkig weer wat bijgetrokken, maar er wordt nog steeds afgeschoten hier, dus dat maakt dat ze nog stabiel is.
- Gimmick
- Zeer actief
Gentle heeft heerlijk liggen slapen in dr bench met een deken erover.
En Taxi heeft bij mij voor het raam gekeken naar het vuurwerk. En de rest van de avond lekker naast mij op een kussen gelegen. Aangelijnd dat dan weer wel. Maar dat kwam omdat we bij vrienden waren waar veel in en uit gelopen werd. Ik wilde niet op moeten letten of hij met iemand mee naar buiten liep...
En Taxi heeft bij mij voor het raam gekeken naar het vuurwerk. En de rest van de avond lekker naast mij op een kussen gelegen. Aangelijnd dat dan weer wel. Maar dat kwam omdat we bij vrienden waren waar veel in en uit gelopen werd. Ik wilde niet op moeten letten of hij met iemand mee naar buiten liep...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wij zaten in ons weekendhuisje op de Veluwe en daar wordt op het park zelf niet geknald, alleen in de verte.
Heb in de middag nog een lekker lange wandeling met Mojo gemaakt op de hei, en een korte met Tapas in het bos.
Normaal gesproken is Tapas erg onrustig door knallen, maar omdat er dit jaar alleen heel ver weg vuurwerkmafgestoken werd heeft ze gewoon lekker relaxed gelegen en ook gewoon veel geslapen. Mojo reageert eigenlijk nooit op vuurwerk dus die was gewoon lekker in dromenland de hele avond/nacht.
Heb in de middag nog een lekker lange wandeling met Mojo gemaakt op de hei, en een korte met Tapas in het bos.
Normaal gesproken is Tapas erg onrustig door knallen, maar omdat er dit jaar alleen heel ver weg vuurwerkmafgestoken werd heeft ze gewoon lekker relaxed gelegen en ook gewoon veel geslapen. Mojo reageert eigenlijk nooit op vuurwerk dus die was gewoon lekker in dromenland de hele avond/nacht.
-
- Zeer actief
Isa logeert al een paar weekjes bij mijn ouders. Hier wordt veel vuurwerk afgestoken en vanaf de eerste knal zit Isa hijgend en trillend in een hoekje en eet ze niet meer. Ze was nooit bang voor vuurwerk, tot er 2 jaar geleden een vuurpijl in onze tuin is gekomen
Bij mijn ouders is amper vuurwerk, dus daar is het een stuk beter voor haar.
Met O&N waren we met z'n allen bij m'n ouders, dus iedereen gewoon een rustige en normale avond net als altijd.
Hopelijk deze week Isa eindelijk weer thuis

Met O&N waren we met z'n allen bij m'n ouders, dus iedereen gewoon een rustige en normale avond net als altijd.
Hopelijk deze week Isa eindelijk weer thuis