Precies het zelfde als je een naam of onderwerp google, tenminste zo doe ik het,vooral als het op de MP staat dan gooi ik het nummer altijd in googleNanna schreef:Misschien een erg domme vraag maar hoe google je een telefoonnummer?

Moderator: moderatorteam
Precies het zelfde als je een naam of onderwerp google, tenminste zo doe ik het,vooral als het op de MP staat dan gooi ik het nummer altijd in googleNanna schreef:Misschien een erg domme vraag maar hoe google je een telefoonnummer?
Nee, jij runt ook geen broodfokschuur neem ik aanNanna schreef:Ik heb om eens te proberen mijn eigen nummer gegoogled maar daar komt helemaal niets relevants naar voren. Eigenlijk helemaal niets. Wat algemene onzin.Lizzie. schreef:Precies het zelfde als je een naam of onderwerp google, tenminste zo doe ik het,vooral als het op de MP staat dan gooi ik het nummer altijd in googleNanna schreef:Misschien een erg domme vraag maar hoe google je een telefoonnummer?
Gewoon net als elk ander woordNanna schreef:Misschien een erg domme vraag maar hoe google je een telefoonnummer?
Ik heb t ook regelmatig gedaan en t komt er meestal prima uit. Niet alles aan elkaar maar ik laat meestal een spatie tussen 06 en de rest.Nanna schreef:Ik heb om eens te proberen mijn eigen nummer gegoogled maar daar komt helemaal niets relevants naar voren. Eigenlijk helemaal niets. Wat algemene onzin.Lizzie. schreef:Precies het zelfde als je een naam of onderwerp google, tenminste zo doe ik het,vooral als het op de MP staat dan gooi ik het nummer altijd in googleNanna schreef:Misschien een erg domme vraag maar hoe google je een telefoonnummer?
Ja wat denk je. IPV woord telefoon nr intikken.Nanna schreef:Misschien een erg domme vraag maar hoe google je een telefoonnummer?
Jij moet juist meer schrijvenfenneke schreef:Ik snap het wel hoor.![]()
Zit hier ook al 18 jaar en toch had ik nog weer vragen met de komst van Baloe
Nog steeds wel maar zal wel niets meer vragen dan