Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

"Ik ben dementerend"

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Neeltje

Re: "Ik ben dementerend"

Ongelezen bericht door Neeltje »

Nanna schreef:Ik snap die betweterige antwoorden niet helemaal. Jullie weten helemaal niets af van waar ze loopt, hoe ver ze van haar baas gaat en wat ze doet :19:
Neem maar van mij aan dat ze een super betrokken baas heeft die 100% voor het hondje gaat.
Dat kan ik alleen maar beamen (aangezien ik het baasje ook ken)
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Neeltje schreef:Dat kan ik alleen maar beamen (aangezien ik het baasje ook ken)
Al kende je haar niet, het is haar oplossing voor een onmogelijke toestand en dat verdient hulde. Claire mag, dement en wel, haar eigen ding doen en als Claire afdwaalt dan steekt haar baas gewoon wat energie in het ophalen van Claire. Blijkbaar is dat voor sommige mensen al teveel moeite, tja dat heb je soms.
AfbeeldingAfbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

bram en thijs schreef:
Al kende je haar niet, het is haar oplossing voor een onmogelijke toestand en dat verdient hulde. Claire mag, dement en wel, haar eigen ding doen en als Claire afdwaalt dan steekt haar baas gewoon wat energie in het ophalen van Claire. Blijkbaar is dat voor sommige mensen al teveel moeite, tja dat heb je soms.
Ik begrijp je antwoord even niet. Ik beaam dat ik weet dat de eigenaresse goed voor haar honden zorgt, dat heeft ze voor al haar honden (en katten) gedaan.
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

bram en thijs schreef:
Niet te veel moeite hoor. Ik zou m'n demente oudje het gewoon niet willen aan doen om mogelijk te verdwalen, ook als ik hem/haar dan binnen korte tijd weer kan ophalen. Vandaar dat mijn eerste gedachte is, even los van dit hondje of deze situatie: ik doe er wel een riem aan :wink:
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

Maeve schreef:
bram en thijs schreef:
Niet te veel moeite hoor. Ik zou m'n demente oudje het gewoon niet willen aan doen om mogelijk te verdwalen, ook als ik hem/haar dan binnen korte tijd weer kan ophalen. Vandaar dat mijn eerste gedachte is, even los van dit hondje of deze situatie: ik doe er wel een riem aan :wink:
Ik denk dat er een verschil zit in 'ik doe er voor de zekerheid een kaartje aan, want je weet het maar nooit' of 'ik hang er een kaartje aan en ze scharrelt maar een eind in de rondte want door dat kaartje komt ze toch wel weer terecht'. Oftewel de frequentie van het verloren lopen.
In situatie 1 vind ik het een slimme extra veiligheid/zekerheid in situatie 2 vind ik 'm onverantwoord.

Zoiets als dat ik Lou een tracker om heb gedaan, maar ze in 99% van de gevallen niet meer losloopt omdat ze dus op jacht wil gaan. Die ene % wil ik indekken, vandaar de tracker. Ik had er ook voor kunnen kiezen om haar maar los te gooien, want er zit toch een tracker aan. Wat dat betreft eenzelfde verschil denk ik :wink:

(niet specifiek op jou gericht trouwens, maar wel de beste reactie om op te reageren :tongue: )
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”