Oh gut, ben je er zo éénnomo schreef:Ja hallo, ik heb niet voor niks een halve herder genomen! Die herders luisteren toch zo perfect?! Ga er vanuit dat ik dan nog maar de helft hoef op te voeden. En die helft is golden... Dat zijn toch de braafste honden ooit?! Dat hoeft toch niet opgevoed. Dat luistert gewoon uit zichzelf perfectDit moet ze allemaal wel afgekeken hebben van jouw honden!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Thuiswerken als je honden hebt
Moderator: moderatorteam
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Thuiswerken als je honden hebt
- Caro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
- Aantal honden: 1
Hahaha wat een leuke foto's. Die ondeugende oogjes. Zie het helemaal voor me!

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Zij heeft een Sennen, zij hoeft de bovenstaande onzin niet te wetenZamunda schreef: Oh gut, ben je er zo één. Ik zal het je even uitleggen: nee, herders worden NIET luisterend geboren, daar zul je zelf tijd en moeite in moeten steken
. Dan over die golden, dat zijn inderdaad de braafste honden en die weten niet eens hoe ze kattenkwaad uit moeten halen. Dat jouw halve golden dat wél doet betekent dat jij gewoon iets héél erg verkeerd doet. Je weet dat je honden uit moet laten?

-
nomo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Uitlaten? Dat zijn toch die dingen die onder de auto zittenbram en thijs schreef:Zij heeft een Sennen, zij hoeft de bovenstaande onzin niet te wetenZamunda schreef: Oh gut, ben je er zo één. Ik zal het je even uitleggen: nee, herders worden NIET luisterend geboren, daar zul je zelf tijd en moeite in moeten steken
. Dan over die golden, dat zijn inderdaad de braafste honden en die weten niet eens hoe ze kattenkwaad uit moeten halen. Dat jouw halve golden dat wél doet betekent dat jij gewoon iets héél erg verkeerd doet. Je weet dat je honden uit moet laten?
![]()
![]()
- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- GoldenGizmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
Kun je Gizmo dat ook eens uitleggen? Volgens mij heeft hij die memo gemistZamunda schreef:Dan over die golden, dat zijn inderdaad de braafste honden en die weten niet eens hoe ze kattenkwaad uit moeten halen.
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Zeker een keer aan Zamunda uitgeleendGoldenGizmo schreef:Kun je Gizmo dat ook eens uitleggen? Volgens mij heeft hij die memo gemistZamunda schreef:Dan over die golden, dat zijn inderdaad de braafste honden en die weten niet eens hoe ze kattenkwaad uit moeten halen.

- Zamunda
- Zeer actief
Nou die heeft ze blijkbaar ook al verkloot, want die helpt echt niks mee hoor.bram en thijs schreef:Zij heeft een Sennen, zij hoeft de bovenstaande onzin niet te wetenZamunda schreef: Oh gut, ben je er zo één. Ik zal het je even uitleggen: nee, herders worden NIET luisterend geboren, daar zul je zelf tijd en moeite in moeten steken
![]()
![]()
Dan is hij vast niet raszuiver en heb je je een kruising in je maag laten splitsenGoldenGizmo schreef:Kun je Gizmo dat ook eens uitleggen? Volgens mij heeft hij die memo gemistZamunda schreef:Dan over die golden, dat zijn inderdaad de braafste honden en die weten niet eens hoe ze kattenkwaad uit moeten halen.