Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hij doet niets hoor

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Kimmie

Re: hij doet niets hoor

Ongelezen bericht door Kimmie »

Shiloh86 schreef:
Angst laat zich niet vertellen dat het irreël is.

Natuurlijk is het geen doodzonde, maar mensen kunnen een niks mee. Hoe jij het ook bedoeld, mensen geloven een vreemde niet op hun blauwe ogen. Ze laten zich niet geruststellen.

Je kunt ook gewoon accepteren dat mensen je honden eng vinden.
oh....nou daar heb ik dan weer andere ervaringen mee...
Shiloh86 schreef:Plus, je kunt dit hele topic ook gewoon níet op jezelf betrekken. De frustratie rond deze woorden zit hem vooral bij die groep mensen die hun honden hun goddelijke gang laten gaan, er niks over te zeggen hebben en daarbij alle agressieve dreigende fixerende signalen die hun honden uitstralen compleet negeren en wegwuiven en dan komen met “Hij doet niks hoor! Hij wil alleen maar spelen”.
dat had ik prima begrepen hoor... :roll: :E:

Shiloh86 schreef:Moeilijk hoor... context!
jammer dat je daar moeilijkheden mee hebt :mrgreen:
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kooi »

Fotogravinnetje schreef:
Sandra&co schreef:Ze kon niet ruiken dat je been ontstoken is en je staarde naar haar hond (als ik het zo inschat). Dan zou ik je ook even verzekeren dat die van mij niets doen. Ter geruststelling. Er is niets gebeurd. En ze liet de lijn niet los. Dus hij deed (op dat moment) inderdaad niets.
Ik snap überhaupt niet waar die aversie voor het zinnetje "Hij doet niets" vandaan komt. Lees het wel meer op het forum de afgelopen tijd. Wat had ze dan moeten doen. Stilzwijgend en zonder oogcontact te maken langslopen? Of was ze dan weer een asociale tok geweest? Het is ook nooit goed Afbeelding
Die aversie komt van al die mensen wel zeggen dat hun hond niets doet, maar ondertussen komt de hond lomp aanstormen, negeert de signalen van de andere hond etc. Zelfs een overhangende, grommende hond 'doet niets', behalve Elco de stuipen op het lijf jagen.
Een hond die daadwerkelijk niets doet, negeert de andere hond of accepteert de grenzen die een andere hond aangeeft. Maar 'niets doen' is het equivalent geworden van 'maakt geen gaten'. Helaas betekent dat niet dat de hond niet beukt, springt, overhangt, gromt etc
Dat dus.
En die gemakzucht heeft vooral te maken met wat voor een hond je zelf hebt. Ik heb een klein hondje, dus eigenaren van grote honden hebben voor hun Tarzan niets te vrezen. Dat maakt hen uiterst nonchalant. Laatst was ik bij het hondenstrand met Yuna. Kwam er een roedel van 6 honden aanzetten die haar begonnen op te jagen. Ze vluchtte piepend weg. Niemand deed iets. Er werd vooral hard gelachen.

Het was hondenlosloopgebied, ze 'deden niets', het was normaal hondengedrag, het was Yuna's schuld enz. Op mijn vraag of ze ook zo zouden reageren als mijn hond een pitbull was en die van hen aan stukken begon te scheuren. ( want in losloopgebied kan dat gebeuren daar mogen honden immers los...) antwoordde ze dat het mijn schuld was dat pittbullen gingen bijten. Overigens zat Yuna vol met natte plekken dus er was wel degelijk in haar gehapt.

Natuurlijk is die gebeurtenis eenmalig, ik ga daar nooit meer met haar heen. En als ik mensen met meerdere honden zie naderen gaat ze aan de lijn. als die mensen dan onder het mom van "Hij doet niets", Brutus op mijn meisje af laten stormwalsen, til ik haar op. Het commentaar is dan niet van de lucht.

Het allervriendelijkste commentaar was: "Oh, maar dit zijn twee hele vriendelijke reuen". ( retriever en boxer).
"Ja mevrouw, dat weet u en ik geloof u. Maar mijn hondje weet dat niet".
Alfilillo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Alfilillo »

Neuh, heb ik geen probleem mee. Ik zeg het zelf ook wel eens als mensen een beetje bang zijn van honden. Het helpt, is mijn ervaring.

Meer moeite heb ik met 'hij wil alleen maar spelen' als je honden grauwend achterna gezeten worden. Ook wel eens andersom: Alfil wil op het strand af en toe een ander klein hondje opjagen en dan gaat hij aan de lijn of ik ga weg. Soms hoor je dan: 'laat hem maar lekker spelen hoor!' :roll:
Afbeeldingalfillilo (1) by [url=https://www.flickr.com/photos/157306925@N05/]

Alfil & Lily
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Ik maak het gelukkig nooit mee. Nou heb ik geen kleine honden natuurlijk.

Ik word juist debiel van de mensen die met hun minihondje die als een soort opwindmuis mijn honden berijdt of anders lastigvalt. En als ik dan mijn honden weghaal zeggen: "oh maar hij is niet bang hoor, hij mag het best eens leren!"

Ja één te harde grauw en je hondje is kapot. Dikke doei.
Shiloh86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder

Ongelezen bericht door Shiloh86 »

Kimmie schreef:
Aah, je vind het dus gewoon leuk om de wereld op jezelf te betrekken en je aan te stellen...

Helder.
Afbeelding
Jackira
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jackira »

Bij mezelf heb ik gemerkt dat ik onbewust toch een beetje de mensen en dieren om me heen bekijk vanuit mijn eigen ideale situatie. Niet gek natuurlijk. Wanneer ik een hond heb zoals Buck, prima onder controle, maar onvriendelijk tegen mens en onvriendelijk tegen andere honden dan wil ik graag dat de rest van de wereld opzout uit m'n omgeving en in ieder geval met een grote boog om ons heen loopt.

Omdat dat niet kan ga ik zelf iedereen uit de weg. Dus dan vervloek ik datzelfde mens met hondje dat toch wil komen buurten. Maar wanneer ik met Shira en Jack loop maakt datzelfde hondje me niet uit en denk ik "goh wat een leuk hondje, kunnen ze leuk spelen."

Wanneer iemand met een rottweiler die al grommend wil spelen me tegenkomt met Laila of voorheen Buck dan werd en word ik daar niet vrolijk van. Maar met Jack en Shira gaat dat prima. Ik hoor dan van z'n baas dat niemand z'n hond er mee laat spelen want de hond gromt zo. Ik kijk daar doorheen, schrik er niet snel van want een van mijn eigen honden deed dat ook, en zie dan wel of het ook echt spelen is. In zo'n situatie snap ik ook "maar hij wil alleen maar spelen hoor".

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat wanneer je mensen in andere situaties tegenkomt, dat een andere hond toch wel leuk is en de baas die er bij hoort niet onaardig. En die andere baas toch wel gelijk heeft met "hij doet niks" of "hij wil alleen maar spelen". Zelf word ik chagarijnig van me ergeren aan alles en iedereen, al heb ik wel periodes dat dat er insluipt. Vooral als ik moe ben. Ik loop voor m'n plezier en probeer dan toch ook net even verder te denken dan m'n eigen situatie al kost dat soms moeite. Zodat iedereen er meer van geniet.

Tot zover mijn gedachtekronkel :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Jackira op 12 sep 2018 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

kooi schreef:["Hij doet niets", Brutus op mijn meisje af laten stormwalsen, til ik haar op. Het commentaar is dan niet van de lucht.
Zo herkenbaar dit, ik til ze tegenwoordig ook op en maak direct rechts om keer, die achterlijke commentaren ben ik echt zo spuugzat dat ik maar net doet of ik ze niet hoor.
Afbeelding
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

als mensen bij ons binnen komen, zeg ik wel ze doet niks,
je wordt hooguit plat gelebberd, durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.

maar als ik buiten eigen terrein met Lana wandel, hou ik haar aan de riem en op afstand,
dan moet mijn boodschap duidelijk genoeg zijn, voor anderen,
niet aaien/aankomen, niet je hond op ons af laten komen, gewoon negeren, voldoende afstand houden, [en die geef ik iedereen] en passeren. [laat niemand mijn hond aanhalen onderweg]
zeg dan niet ze doet niks, want weet niet wat ze doet als een andere hond haar eventueel niet al te vriendelijk begroet.
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

Shiloh86 schreef:
Kimmie schreef:
Aah, je vind het dus gewoon leuk om de wereld op jezelf te betrekken en je aan te stellen...

Helder.
wat een kinderachtig antwoordt...
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Ik vind het vaak een loze opmerking omdat als iemand zoiets zegt de hond meestal al dusdanig de aandacht trekt waardoor eigenaren geneigd zijn om te zeggen "hij doet niets hoor".
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Als ik zie dat iemand niet op mijn honden zit te wachten maar ze blijken wel interesse te hebben in die persoon roep ik ze bij me indien los, als ze al aangelijnd zijn gaan ze wat korter aangelijnd. Aan de hand van de reactie van die persoon bepaal ik dan wel weer of het nut heeft om te zeggen dat ze niks doen. Droef doet namelijk niks kwaads maar wil wel eens opspringen in zijn enthousiasme )dat is natuurlijk niet de bedoeling en bij bekende mensen vind ik dat minder erg dan onbekend en dan is het ook een oefen moment). Of Izzy zal uithalen is een andere vraag als ze mensen niet moet kan ze vreselijk lopen krijsen en debiel doen, die houdt ik dus nog sneller weg van vreemde dan Droef. Meestal zeg ik dus niks, soms kom je zo'n persoon ineens vaker tegen en dan hebben ze een paar keer gezien dat er echt 0 gebeurt en dan krijgen de honden ook wat meer vrijheid maar ook dat hangt af van hoe de persoon er op reageert.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

kooi schreef:
Fotogravinnetje schreef:
Sandra&co schreef:Ze kon niet ruiken dat je been ontstoken is en je staarde naar haar hond (als ik het zo inschat). Dan zou ik je ook even verzekeren dat die van mij niets doen. Ter geruststelling. Er is niets gebeurd. En ze liet de lijn niet los. Dus hij deed (op dat moment) inderdaad niets.
Ik snap überhaupt niet waar die aversie voor het zinnetje "Hij doet niets" vandaan komt. Lees het wel meer op het forum de afgelopen tijd. Wat had ze dan moeten doen. Stilzwijgend en zonder oogcontact te maken langslopen? Of was ze dan weer een asociale tok geweest? Het is ook nooit goed Afbeelding
Die aversie komt van al die mensen wel zeggen dat hun hond niets doet, maar ondertussen komt de hond lomp aanstormen, negeert de signalen van de andere hond etc. Zelfs een overhangende, grommende hond 'doet niets', behalve Elco de stuipen op het lijf jagen.
Een hond die daadwerkelijk niets doet, negeert de andere hond of accepteert de grenzen die een andere hond aangeeft. Maar 'niets doen' is het equivalent geworden van 'maakt geen gaten'. Helaas betekent dat niet dat de hond niet beukt, springt, overhangt, gromt etc
Dat dus.
En die gemakzucht heeft vooral te maken met wat voor een hond je zelf hebt. Ik heb een klein hondje, dus eigenaren van grote honden hebben voor hun Tarzan niets te vrezen. Dat maakt hen uiterst nonchalant. Laatst was ik bij het hondenstrand met Yuna. Kwam er een roedel van 6 honden aanzetten die haar begonnen op te jagen. Ze vluchtte piepend weg. Niemand deed iets. Er werd vooral hard gelachen.

Het was hondenlosloopgebied, ze 'deden niets', het was normaal hondengedrag, het was Yuna's schuld enz. Op mijn vraag of ze ook zo zouden reageren als mijn hond een pitbull was en die van hen aan stukken begon te scheuren. ( want in losloopgebied kan dat gebeuren daar mogen honden immers los...) antwoordde ze dat het mijn schuld was dat pittbullen gingen bijten. Overigens zat Yuna vol met natte plekken dus er was wel degelijk in haar gehapt.

Natuurlijk is die gebeurtenis eenmalig, ik ga daar nooit meer met haar heen. En als ik mensen met meerdere honden zie naderen gaat ze aan de lijn. als die mensen dan onder het mom van "Hij doet niets", Brutus op mijn meisje af laten stormwalsen, til ik haar op. Het commentaar is dan niet van de lucht.

Het allervriendelijkste commentaar was: "Oh, maar dit zijn twee hele vriendelijke reuen". ( retriever en boxer).
"Ja mevrouw, dat weet u en ik geloof u. Maar mijn hondje weet dat niet".
Ik lijn mijn honden altijd aan, dwz de betrouwbaar luisterende roep ik gewoon aan de voet, als ik andere honden tegenkom. Of deze nu los of aangelijnd zijn. Ik roep ze trouwens meestal ook bij me als ik hondloze mensen passeer in hele rustige gebieden of op krappe paden. Bij het passeren zeg ik meestal tegen mensen die angstig van zich afkijken; " Ze doen niets hoor, maar ik kan me voorstellen dat u schrikt van 4 loslopende honden, daarom roep ik ze bij me."
Dat levert alleen maar positieve reacties en meestal bedankjes op.

Kooi ik snap trouwens niet dat je met een angstig hondje als Yuna naar een hondenstrand gaat, dat doe je zo'n hondje toch niet aan. :U: Ik ga daar met mijn onverschrokken roedel niet eens naar toe, laat staan als 1 van hun angstig zou zijn. Water en strandjes zat waar nooit een hond komt.
Gr. Aniek

Afbeelding
Nicoline
Zeer actief
Mijn ras(sen): APBT

Ongelezen bericht door Nicoline »

Ik zeg het ook weleens, Colin loopt namelijk met een muilkorf omdat hij van alles van straat pakt (paar maanden terug een maagoperatie gehad omdat hij glas had ingeslikt) én het is een pitbull én hij is vrij groot voor het ras. Daarbij komt dat ik het netjes aan de riem laten lopen met hem nog niet helemaal onder de knie heb, hij net 1 jaar is en erg enthousiast, nieuwsgierig en wild. Hij kán nieteens iets doen maar mensen zijn toch vaak bang voor hem, dus ja dan probeer ik ze gerust te stellen.
Dat die bordeaux dog aan de lijn trok wil niet zeggen dat het baasje die hond niet aankan en dat er niet aan wordt gewerkt.
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Ik vind het alleen maar fijn als mensen wat zeggen over het karakter van hun hond. In min bos loopt een soort megaherder. Het blijkt niet eens een herder te zijn maar hij lijkt er wel op en is erg groot. En hij gromt vreselijk met kennismaken. Mijn honden zijn er niet van onder de indruk overigens en hond is hartstikke leuk. Het is meer een grom van leuk leuk leuk andere hondjes. Ik was kei blij toen ik hun de eerste keer zag dat de vrouw meteen zei mijn hond gromt bij kennismaking maar dat betekent niks. Anders was ik vast vreselijk geschrokken.
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ik ken een malamut die dat doet en een Mastin, dus er zijn wel meer honden, en je schrikt inderdaad... ik kijk altijd naar mijn eigen honden .. die hebben het vaak wel door... hoe en wat het betekend, want ik zie veel, maar dan ben ik nog een analfabeet op het gebied van honden taal.. zoals honden dat zien en horen..
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Miezemuis »

S@ndr@ schreef:ik ken een malamut die dat doet en een Mastin, dus er zijn wel meer honden, en je schrikt inderdaad... ik kijk altijd naar mijn eigen honden .. die hebben het vaak wel door... hoe en wat het betekend, want ik zie veel, maar dan ben ik nog een analfabeet op het gebied van honden taal.. zoals honden dat zien en horen..
Klopt en ik doe dat ook meestal maar in dit geval was ik denk ik toch geschrokken als de dame niets gezegd had. Het is nogal een bakbeest. Lizzie leest de hondentaal ook een stuk beter als Keetje. Die kan onbeschoft lomp gedrag nog best als ' misschien wil hij toch spelen' bestempelen en dan zelf gewond raken door maaiende poten of honden die dwars over haar heen bulderen dus die bescherm ik wat eerder tegen zichzelf.
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

Shiloh86 schreef:“Hij doet niets hoor!”

“En jij ook niet, dat is het probleem”
:LOL:
Sassy
moderator
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Sassy »

Lizzie. schreef:
Shiloh86 schreef:“Hij doet niets hoor!”

En jij ook niet, dat is het probleem
Dat dus, ik kom bijna dagelijks zulke aso eigenaren tegen, zo vreselijk irritant en het ergerlijke is dat ze het niet eens beseffen hoe dom ze bezig zijn.Ik ga met een hele grote boog om dit soort lui heen.
Ja, als ik prive onderweg ben kan ik dat ook wel.

Maar als we met de kudde schapen op het museum onderweg zijn kan ik dat helaas niet.
Dan zijn er dus echt mensen (ongelogen hé, is werkelijk waar gebeurd) die terwijl mijn hond aan het werk is aan de kudde, het vreselijk druk is ivm open monumenten dag (en mijn hond dus alle zeilen moet bijzetten om de kudde rustig op de plek te houden), toch werkelijk menen hun klein hondje aan (jawel hoor) een flexlijn bovenop mijn werkende hond te moeten laten springen.
Gelukkig reageren mijn honden daar totaal niet op, en als mijn hond ligt dan stuur ik ze dmv een commando naar rechts of links, mijn hond springt dan op en rent de kant op waar ik hem stuur, en die mensen staan dan stom te kijken hoe het nu toch kan dat hun hondje ondersteboven gekukelt wordt, en waarom mijn (werkende nb!!) hond toch niet met hun fifi wil spelen. Sorry, maar zoveel domheid kan niks tegenop, ik heb het dan ook opgegeven daar nog iets van te zeggen.
Dat los ik dan voor mijn hond wel anders op.
Mijn hond (en de "daders") staan dan ook te ver weg van mij, meestal aan de andere kant van de kudde dat ze binnen een redelijke gehoorsafstand staan, ik kan ze dus gewoon niet op een normale manier aanspreken, en om nou keihard te gaan roepen is mijn ding niet :wink:

Hetzelfde geldt btw voor volwassen mensen die menen op/over mijn hond te moeten hangen, die vinden dat ze hem/haar terwijl ze aan het werk zijn toch moeten mogen aanhalen/knuffelen.
Zeg ik ook maar niks meer van...geef de hond gewoon een commando, is het met de minste stress voor alle partijen opgelost :E:
Afbeelding
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Budkes schreef: Kooi ik snap trouwens niet dat je met een angstig hondje als Yuna naar een hondenstrand gaat, dat doe je zo'n hondje toch niet aan. :U: Ik ga daar met mijn onverschrokken roedel niet eens naar toe, laat staan als 1 van hun angstig zou zijn. Water en strandjes zat waar nooit een hond komt.
Het is al enige tijd geleden.
Nu kom ik daar inderdaad niet meer. Was overigens niet op het hondenstrand zelf, maar op een hoger gelegen pad erlangs. Die honden waren daar beneden met elkaar aan het spelen. Ik zag het niet op tijd aankomen.
Belle
Zeer actief

Ongelezen bericht door Belle »

Waar ik altijd een beetje nerveus van word, zijn die mensen die hun hond wel op jouw hond(en) af laten lopen en dan vervolgens tegen hun hond dingen gaan zeggen als "lief zijn hoor".
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
S@ndr@
Zeer actief

de stomste opmerking vind ik dan weer van de jouwe is nogal groot die kan wel wat hebben :oohja: whut, als het een kerel is vraag ik wel eens van jij bent ook groter als ik, als ik je nu een heis geef, is het dan niet erg.. want je hebt groot dus je kunt wel iets hebben toch :mann:
Jackira
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jackira »

Belle schreef:Waar ik altijd een beetje nerveus van word, zijn die mensen die hun hond wel op jouw hond(en) af laten lopen en dan vervolgens tegen hun hond dingen gaan zeggen als "lief zijn hoor".
Dat heb ik ook regelmatig met een stafford en z'n oudere baas. Die man zegt iedere keer tegen z'n loslopende en bij ons buurtende hond "neeeee kom jij maar hier, jij bent niet te vertrouwen" :80: Dan vraag ik me af of hij dat bewust zegt zodat ik afstand hou of dat hij echt zo dom is. Ik gok op het laatste want hij maakt geen hele snuggere indruk.
Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)

Ongelezen bericht door Habibi »

"Hij doet niets hoor" stelt mij nauwelijks gerust, en soms vind ik het zelfs irritant. Het lijkt bij sommige eigenaren welhaast meer te zijn om zichzelf te zeggen dat het wel meevalt en dat ze niets hoeven doen.

Ik heb het inmiddels een paar keer fout zien gaan na die opmerking. En de keren dat er een borstelende, loerende hond bij hoort, of een hond die uiterst lomp speelt, zijn echt nauwelijks te tellen.

Nope, voor mij is dat zinnetje op afstand geroepen eerder reden om héél alert te zijn, dan om te ontspannen...
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Persistence schreef:
annets schreef:en waarom nemen ze grote honden als ze ze niet goed de baas kunnen?
Omdat ze daar waarschijnlijk pas achter komen als ze groot worden :wink:
Dat vraag ik me al jaren af. 25 jaar geleden op de puppycursus met onze Vizsla zag ik een klein Chineesje die voort werd gesleurd door zijn Golden Retriever. Erg komisch gezicht trouwens.
Sassy
moderator
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Sassy »

Zinodo schreef:Nou, verse verhaal van vandaag. Hij doet niets hoor! Volgende wat ik weet is dat ik volop in de modder lig en mijn hoofd keihard op de grond (er lag precies daar een steen :roll: ) tot stilstand komt. Waarna ik nog twee schoppen in mijn buik krijg voor de goede maat. Oeh sorry hij is wat lomp! :gvd: :gvd: cane corso kruising dogo argentino. En bedankt :roll:
OMG, ik mag toch hopen dat die baas door het stof kruipt voor louter schaamte... :piew:
Let even op of je geen hersenschudding hebt of zo, door de klap op je hoofd.

Sterkte ermee!
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Sassy schreef:
Zinodo schreef:Nou, verse verhaal van vandaag. Hij doet niets hoor! Volgende wat ik weet is dat ik volop in de modder lig en mijn hoofd keihard op de grond (er lag precies daar een steen :roll: ) tot stilstand komt. Waarna ik nog twee schoppen in mijn buik krijg voor de goede maat. Oeh sorry hij is wat lomp! :gvd: :gvd: cane corso kruising dogo argentino. En bedankt :roll:
OMG, ik mag toch hopen dat die baas door het stof kruipt voor louter schaamte... :piew:
Let even op of je geen hersenschudding hebt of zo, door de klap op je hoofd.

Sterkte ermee!
Dat op zijn minst, wat een randdebiel zeg om het zover te laten komen, hou jezelf even in de gaten en doe de komende dagen rustig aan hoor.
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

:LOL: nee die hond heeft er ook jou probleem van gemaakt, dat is gewoon respectloos van dat beest... leuke eigenaar ook :hmmm: .. gelukkig geen erge schade bij jou ,.. maar leuk is anders
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Maryanne schreef: Dat vraag ik me al jaren af. 25 jaar geleden op de puppycursus met onze Vizsla zag ik een klein Chineesje die voort werd gesleurd door zijn Golden Retriever. Erg komisch gezicht trouwens.
Toen charlie jong was liep er een heel klein italiaantje met een mastino. Hond had al een paar keer kleine reutjes doodgebeten.
Hij had er niets over te zeggen.
Op een gegeven moment verdween hij met hond in een blauwzwarte prutsloot.
Heel stoer :LOL:

Het is trouwens niet moeilijk, maar je moet het met een hele grote hond nooit op fysieke kracht aan laten komen. Dat win je toch niet.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Zinodo schreef:Nou ja ze schaamde zich wel toen ik opstond en ze zag dat ik helemaal onder de modder was. Maar ze was wel wat verontwaardigd dat ik niet zo onder de indruk was van de “goede bedoelingen” van haae hond. Ja hij is nog jong en onstuimig maar dat “hoort erbij”. Ik zei dat dat haar probleem was niet de mijne. Ik ben trouwens ok hoor, wel een bult op mijn hoofd maar het valt nog wel mee. Mijn honden ontliepen die lompe boer trouwens, ik ben de idioot die bleef staan :LOL:
:roll: Jezus wat een sufkut.
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

dagmar88 schreef:
Maryanne schreef: Dat vraag ik me al jaren af. 25 jaar geleden op de puppycursus met onze Vizsla zag ik een klein Chineesje die voort werd gesleurd door zijn Golden Retriever. Erg komisch gezicht trouwens.
Toen charlie jong was liep er een heel klein italiaantje met een mastino. Hond had al een paar keer kleine reutjes doodgebeten.
Hij had er niets over te zeggen.
Op een gegeven moment verdween hij met hond in een blauwzwarte prutsloot.
Heel stoer Afbeelding

Het is trouwens niet moeilijk, maar je moet het met een hele grote hond nooit op fysieke kracht aan laten komen. Dat win je toch niet.
Eigenlijk moet je mensen eerst met een paard aan de hand wegsturen. Als test :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”