N.a.v. je nieuwe topic ben ik even gaan zoeken naar oudere en vond o.a. deze. Is het niet zaak om te gaan genieten van je hond en qua voer een keuze te maken en qua opbouw en conditie het te zoeken in soms even te laten zwemmen in een meer of in de zee als die vlakbij zijn zodat de hond energie kwijt kan op een minder belastende manier en spieropbouw krijgt zonder al te veel last te krijgen van zijn gewrichten? Foto's wezen hier uit dat er geen gekke dingen waren te zien, en in het andere topic begin je over een aandoening waarvan de symptomen lijken op hoe de hond nu soms reageert.
Als je op internet gaat zoeken naar bepaalde symptomen vind je altijd wel iets wat ergens op lijkt.
Als er echt iets meer aan de hand is dan groeipijnen dan had men op de foto's ook e.e.a. kunnen zien lijkt me.
Het lijkt me beter als je gewoon wandelingen met de hond gaat maken die passen bij een hond van die leeftijd, zwemmen is in de meeste gevallen goed om energie kwijt te raken en spieren te kweken daar waar nodig zonder dat het de hond extra belast zoals dat wel kan gebeuren met lopen op harde grond. Raakt hij ook mooi de overtollige eventuele extra kilo's kwijt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Uitslag foto's
Moderator: moderatorteam
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
Peter27
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Re: Uitslag foto's
Ow maar genieten doen we wel hoor. Maar als ik hem s'avonds zie opstaan dan ben ik wel een beetje bezorgd. En qua voer en beweging doen we het redelijk ok. Zoals ik in het andere topic schreef gaat het ook wel een stuk beter. Vooral overdag gaat het best prima. Met wandelen is hij veel blijer, trekt aan de riem en kwispelt zich half suf. Het is echt puur s'avonds dat het 'mis' gaat.blondie schreef:N.a.v. je nieuwe topic ben ik even gaan zoeken naar oudere en vond o.a. deze. Is het niet zaak om te gaan genieten van je hond en qua voer een keuze te maken en qua opbouw en conditie het te zoeken in soms even te laten zwemmen in een meer of in de zee als die vlakbij zijn zodat de hond energie kwijt kan op een minder belastende manier en spieropbouw krijgt zonder al te veel last te krijgen van zijn gewrichten? Foto's wezen hier uit dat er geen gekke dingen waren te zien, en in het andere topic begin je over een aandoening waarvan de symptomen lijken op hoe de hond nu soms reageert.
Als je op internet gaat zoeken naar bepaalde symptomen vind je altijd wel iets wat ergens op lijkt.
Als er echt iets meer aan de hand is dan groeipijnen dan had men op de foto's ook e.e.a. kunnen zien lijkt me.
Het lijkt me beter als je gewoon wandelingen met de hond gaat maken die passen bij een hond van die leeftijd, zwemmen is in de meeste gevallen goed om energie kwijt te raken en spieren te kweken daar waar nodig zonder dat het de hond extra belast zoals dat wel kan gebeuren met lopen op harde grond. Raakt hij ook mooi de overtollige eventuele extra kilo's kwijt.
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
blablabla