Daarom iedereen moert zijn eigen keuze maken. Ga ook niet met een hond in huis zitten die een ander mooi vind. Maar je ontkomt niet aan het feuit dat honden onderhevig zijn aan mode gedoetjes. Zowel in de fok als in het publiek wat ze koopt.Nanna schreef:Het is toch ook allemaal niet zo'n ramp. Ze kunnen beter een doedel in huis halen dan een gehypte Centraal-Aziaat
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Poedel doodle overkill
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Poedel doodle overkill
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
Jaja je hoeft geen Staff te heten om een beetje karakter te hebben.Angelique. schreef:Hier struikel je er ook over, de afgelopen 3, 4 jaar is het echt geexplodeerd lijkt het wel![]()
Ik vind ze verre van mooi, kan er niets aan doen heb het gewoon niet op dat soort vachtenmaar heb er minder dan 0 last van, ze zijn altijd even vriendelijk en heb nog nooit van gedoe gehoord met ze
![]()
Wel 2 grote poedels, die wonen hier ook al tig jaar en niets anders dan ellende met die honden, de zwarte heeft al een hondje naar de eeuwige jachtvelden geholpen en beide hebben ze flink wat honden verwond in de afgelopen jaren......de eigenaar is dan ook maar een simpele zak patat, die begrijpt er echt helemaal niets van en kan ze gewoon niet aan, als in gewoon echt totaal niet.
De bruine is een klein jaar geleden gaan hemelen en de zwarte zal denk ik ook niet al te lang meer duren....is ook op....goddank !
Nu maar hopen en bidden dat die geen nieuwe gaat nemen

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Daarom heb ik een poedelbouvierpoedel schreef:Jaja je hoeft geen Staff te heten om een beetje karakter te hebben.Angelique. schreef:Hier struikel je er ook over, de afgelopen 3, 4 jaar is het echt geexplodeerd lijkt het wel![]()
Ik vind ze verre van mooi, kan er niets aan doen heb het gewoon niet op dat soort vachtenmaar heb er minder dan 0 last van, ze zijn altijd even vriendelijk en heb nog nooit van gedoe gehoord met ze
![]()
Wel 2 grote poedels, die wonen hier ook al tig jaar en niets anders dan ellende met die honden, de zwarte heeft al een hondje naar de eeuwige jachtvelden geholpen en beide hebben ze flink wat honden verwond in de afgelopen jaren......de eigenaar is dan ook maar een simpele zak patat, die begrijpt er echt helemaal niets van en kan ze gewoon niet aan, als in gewoon echt totaal niet.
De bruine is een klein jaar geleden gaan hemelen en de zwarte zal denk ik ook niet al te lang meer duren....is ook op....goddank !
Nu maar hopen en bidden dat die geen nieuwe gaat nemen![]()

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik zie eigenlijk nooit poedels. We zijn slechts één keer een zwarte koningspoedel tegen gekomen op de hei en toen vroeg ik mij direct af of Hilde misschien ook ergens te bekennen zou zijn.
Labradoodles daarentegen zien we wel veel ja. Jip vindt ze leuk en ik vind ze (dus) ook leuk. Of ze nerveus en snel overprikkeld zijn zou ik echt niet weten, maar ik kom ze met alle plezier tegen tijdens de wandeling. Het leidt nooit tot 'gedoe' namelijk. Overigens denk ik dat mijn reactie heel anders zou zijn wanneer ik (in de toekomst) alleen met Abel op de hei zou wandelen. Abel houdt niet van types als Jip namelijk
En wellicht vindt hij labradoodles ook minder leuk.

Labradoodles daarentegen zien we wel veel ja. Jip vindt ze leuk en ik vind ze (dus) ook leuk. Of ze nerveus en snel overprikkeld zijn zou ik echt niet weten, maar ik kom ze met alle plezier tegen tijdens de wandeling. Het leidt nooit tot 'gedoe' namelijk. Overigens denk ik dat mijn reactie heel anders zou zijn wanneer ik (in de toekomst) alleen met Abel op de hei zou wandelen. Abel houdt niet van types als Jip namelijk

- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik heb ze alleen nog maar op de hondenschool gezien en die zijn best leuk.
In het wild nog niets gespot.
Wel een geïrriteerde barbet eigenaar die zei dat zijn hond voor doodle uitgescholden wordt
In het wild nog niets gespot.
Wel een geïrriteerde barbet eigenaar die zei dat zijn hond voor doodle uitgescholden wordt

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Haha, ja, waar, ik maak me daar ook schuldig aan. Mijn honden houden over het algemeen niet zo van heel uitbundige, joviale types. Energiek is prima, maar dan wel een beetje beleefd en bescheiden graagnatalie schreef:Ik zie eigenlijk nooit poedels. We zijn slechts één keer een zwarte koningspoedel tegen gekomen op de hei en toen vroeg ik mij direct af of Hilde misschien ook ergens te bekennen zou zijn.![]()
Labradoodles daarentegen zien we wel veel ja. Jip vindt ze leuk en ik vind ze (dus) ook leuk. Of ze nerveus en snel overprikkeld zijn zou ik echt niet weten, maar ik kom ze met alle plezier tegen tijdens de wandeling. Het leidt nooit tot 'gedoe' namelijk. Overigens denk ik dat mijn reactie heel anders zou zijn wanneer ik (in de toekomst) alleen met Abel op de hei zou wandelen. Abel houdt niet van types als Jip namelijkEn wellicht vindt hij labradoodles ook minder leuk.

Ik kom overigens zeker ook liever tien doodles tegen dan tien staffords (dat is ook geen goede combi met mijn honden). Maar doodles met bananen in hun oren die op mijn honden af komen stormen zonder hun lichaamstaal te lezen, worden niet hartelijk verwelkomd

-
- Zeer actief
Ja je moet toch mensen een beetje van dienst zijn dat ze zich lekker kunnen ergeren en irriteren aan je kutpoedel.Lizzie. schreef:Daarom heb ik een poedelbouvierpoedel schreef:Jaja je hoeft geen Staff te heten om een beetje karakter te hebben.Angelique. schreef:Hier struikel je er ook over, de afgelopen 3, 4 jaar is het echt geexplodeerd lijkt het wel![]()
![]()
Nu maar hopen en bidden dat die geen nieuwe gaat nemen![]()

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat me trouwens helemaal opvalt is het aantal Akita's wat ik tegenkom
Heel veel Japanse maar ook wat Amerikanen.
De meesten aan de lijn ivm niet lief of niet luisteren. Ben benieuwd hoe blij die mensen er na een jaar of 3 mee zijn. Helaas geen Hachiko geworden die je trouw overal volgt?

De meesten aan de lijn ivm niet lief of niet luisteren. Ben benieuwd hoe blij die mensen er na een jaar of 3 mee zijn. Helaas geen Hachiko geworden die je trouw overal volgt?
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
De enige doodle die ik in het wild tegen ben gekomen in Duitsland kreeg de gekke 5 minuutjes over mijn honden heen en door de flexilijnen heen. Met als gevolg dat ze happend over de grond vlogen en wij die doodle na 5 sprintjes echt dwars over mijn honden heen bij zijn nekvel hebben gegrepen en tot rust hebben gemaand. Baasje liep 150 meter verder te krijsen dat we de hond met rust moesten laten...
Ze mocht hem mooi komen ophalen en aanlijnen na een fikse uitval van ons. Wat een bezopen gedoe was dat.
Ze mocht hem mooi komen ophalen en aanlijnen na een fikse uitval van ons. Wat een bezopen gedoe was dat.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Oh apart die ben ik nog nooit tegengekomen. In welke regio kom je ze tegen?sirene schreef:Wat me trouwens helemaal opvalt is het aantal Akita's wat ik tegenkomHeel veel Japanse maar ook wat Amerikanen.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Zuid-Holland. Wonderlijk genoeg ben ik laatst 2 weken in Friesland geweest en daar heb ik er ook meerdere gezien.Paisley schreef:Oh apart die ben ik nog nooit tegengekomen. In welke regio kom je ze tegen?sirene schreef:Wat me trouwens helemaal opvalt is het aantal Akita's wat ik tegenkomHeel veel Japanse maar ook wat Amerikanen.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Hier loopt een Amerikaanse bij een baasje dat duidelijk weet wat voor hond hij aan de lijn heeft. Alleen weet de hond het zelf niet, hij gedraagt zich meer als een gezellige keeshond dan als een akita
Echt een prachtig dier trouwens.

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Amoz vond Elmo wel leukDeDiana schreef:Haha, ja, waar, ik maak me daar ook schuldig aan. Mijn honden houden over het algemeen niet zo van heel uitbundige, joviale types. Energiek is prima, maar dan wel een beetje beleefd en bescheiden graagnatalie schreef:Ik zie eigenlijk nooit poedels. We zijn slechts één keer een zwarte koningspoedel tegen gekomen op de hei en toen vroeg ik mij direct af of Hilde misschien ook ergens te bekennen zou zijn.![]()
Labradoodles daarentegen zien we wel veel ja. Jip vindt ze leuk en ik vind ze (dus) ook leuk. Of ze nerveus en snel overprikkeld zijn zou ik echt niet weten, maar ik kom ze met alle plezier tegen tijdens de wandeling. Het leidt nooit tot 'gedoe' namelijk. Overigens denk ik dat mijn reactie heel anders zou zijn wanneer ik (in de toekomst) alleen met Abel op de hei zou wandelen. Abel houdt niet van types als Jip namelijkEn wellicht vindt hij labradoodles ook minder leuk.
Daardoor vind ik zelf dat soort honden ook minder leuk, hoewel ik sowieso nooit een voorkeur heb gehad voor allemansvrienden - het is ook niet voor niets dat ik collies, herders en (half)windhonden leuk vind natuurlijk.
Ik kom overigens zeker ook liever tien doodles tegen dan tien staffords (dat is ook geen goede combi met mijn honden). Maar doodles met bananen in hun oren die op mijn honden af komen stormen zonder hun lichaamstaal te lezen, worden niet hartelijk verwelkomdVerder dan een snauw gaat het nooit, dus dat vind ik niet zo'n probleem.

Ik heb niets met doodles. Vind ze vaak angstig, of te lomp, of ze hebben gedragsproblemen, etc.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
hier (noord holland zuid) struikel ik erover. Ipv de standaard labrador zijn het doodles geworden. Over het algemeen genomen niet de meest stabiele honden die ik ken maar eerlijk is eerlijk, zo veel stabiele honden zie ik hier niet.
Toevallig krijg ik over 2 weken een doodle in de les en dat is dan de eerste in 1.5 jaar lesgeven die ik mag treffen. De andere hondenschool waar ik werkte werd ik er wel mee doodgegooid. Hemelsbreed een verschil van 20km. Grappig te merken dat het zo regio gebonden kan zijn.
En de poedel. Er woonde een beul van een reu bij mijn ouders in de buurt. Prachtige hond, een fantastisch gangwerk en een heerlijk karakter. Doe mij de poedel maar, die blijf ik toch leuker vinden dan de doodle.
Toevallig krijg ik over 2 weken een doodle in de les en dat is dan de eerste in 1.5 jaar lesgeven die ik mag treffen. De andere hondenschool waar ik werkte werd ik er wel mee doodgegooid. Hemelsbreed een verschil van 20km. Grappig te merken dat het zo regio gebonden kan zijn.
En de poedel. Er woonde een beul van een reu bij mijn ouders in de buurt. Prachtige hond, een fantastisch gangwerk en een heerlijk karakter. Doe mij de poedel maar, die blijf ik toch leuker vinden dan de doodle.
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Broer van een goede vriend van mij heeft er ook een. Hyperallergeen want kindjes zijn allergisch. Het erge is, kindjes zijn niet allergisch voor deze hond maar de hond zelf is wel overal allergisch voor en heeft ze naast 1500 aanschaf al een godsvermogen dierenarts gekost.
Mij lijkt een doodle heel leuk hoor. Zou er best een willen al vind ik ze spuuglillik. Een zwarte en dan kort houden gaat wel. En een beetje hond laten zijn, niet castreren en lekker mee op pad lijkt me best wel gezellig. Ik vind labradors ook wel leuke honden. Goldens vaak nog leuker naar vraag me af of golden doodles in zwart komen?
Mij lijkt een doodle heel leuk hoor. Zou er best een willen al vind ik ze spuuglillik. Een zwarte en dan kort houden gaat wel. En een beetje hond laten zijn, niet castreren en lekker mee op pad lijkt me best wel gezellig. Ik vind labradors ook wel leuke honden. Goldens vaak nog leuker naar vraag me af of golden doodles in zwart komen?
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Ik zie ze ook best veel op de hondenschool. Maar ik heb nu een poedel en een barbet in de puppycursus en geen doodles, dus de zuivere neven zie ik ook nog wel.
Veel Berner-sennenkruisingen trouwens ook.
Veel Berner-sennenkruisingen trouwens ook.

- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Ik zie die ook steeds vaker en idd geen en die vriendelijk is. Wel vooral Japanners eigenlijk.sirene schreef:Zuid-Holland. Wonderlijk genoeg ben ik laatst 2 weken in Friesland geweest en daar heb ik er ook meerdere gezien.Paisley schreef:Oh apart die ben ik nog nooit tegengekomen. In welke regio kom je ze tegen?sirene schreef:Wat me trouwens helemaal opvalt is het aantal Akita's wat ik tegenkomHeel veel Japanse maar ook wat Amerikanen.
- DeDiana
- Zeer actief
Ja, maar Elmo is ook geen doodleHilde schreef:Amoz vond Elmo wel leukDeDiana schreef:Haha, ja, waar, ik maak me daar ook schuldig aan. Mijn honden houden over het algemeen niet zo van heel uitbundige, joviale types. Energiek is prima, maar dan wel een beetje beleefd en bescheiden graagnatalie schreef:Ik zie eigenlijk nooit poedels. We zijn slechts één keer een zwarte koningspoedel tegen gekomen op de hei en toen vroeg ik mij direct af of Hilde misschien ook ergens te bekennen zou zijn.![]()
Daardoor vind ik zelf dat soort honden ook minder leuk, hoewel ik sowieso nooit een voorkeur heb gehad voor allemansvrienden - het is ook niet voor niets dat ik collies, herders en (half)windhonden leuk vind natuurlijk.
Ik kom overigens zeker ook liever tien doodles tegen dan tien staffords (dat is ook geen goede combi met mijn honden). Maar doodles met bananen in hun oren die op mijn honden af komen stormen zonder hun lichaamstaal te lezen, worden niet hartelijk verwelkomdVerder dan een snauw gaat het nooit, dus dat vind ik niet zo'n probleem.
![]()
Ik heb niets met doodles. Vind ze vaak angstig, of te lomp, of ze hebben gedragsproblemen, etc.

En inderdaad, die twee konden het uitstekend vinden, maar Elmo maakte ook gewoon normaal kennis, dan is er inderdaad ook niks aan de hand. Ik heb het over van die honden die in volle vaart op een vreemde hond af rennen, er vervolgens tegenaan botsen of half tegenop springen en meteen heel erg fysiek in de persoonlijke ruimte komen zonder eerst even rustig kennis te maken of te kijken of de ander ook wel zin heeft in spelen of interactie.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik zag ze jaren geleden in de trimsalon al in opkomst zijn. En toen al in allerlei gekke kleuren en maten, zoals een merle Doodle waar écht niks anders in zat dan Lab en Poedel. Spontane mutatie, jawel
Toen zag ik ze nog niet zo veel "in het wild" maar tegenwoordig wel steeds meer. Ik vind ze niet echt vervelend, maar wel nietszeggend. Ze doen zelden wat verkeerd, behalve zenuwachtig en onstabiel zijn. Maar er zit ook niks in, ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden
Zo'n hond van 1.5 jaar die achter je aan hobbelt omdat het moet.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Dit dus, hier lopen ook veel doodles, maar de meeste allemaal gedrag gestoord. Vind dat ook niet zo vreemd als je naar de combinatie kijkt. Poedels zijn zeer intelligent en bescheiden hondenHilde schreef:

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Nee, dat een veeleisende lijer niet leuk is snap ik ook nogNanna schreef:Denk juist dat de meeste mensen daar hun rechterhand voor geven. Een makkelijke hond. Die meedraait in het gezin, meegaat de 'kids' ophalen uit school en zich oprolt in de mand als ie eens niet mee mag.Maeve schreef: Maar er zit ook niks in, ik snap niet wat mensen daar leuk aan vindenZo'n hond van 1.5 jaar die achter je aan hobbelt omdat het moet.
Dat is voor heel veel mensen méér passend dan één of andere moeilijke veeleisende lijer.
Alleen die vacht is wel een puntje.

Daar gaat gewoon de tondeuse overheen. Er lopen hier heel wat kinderen met honden, maar dan heb ik toch liever dat ik de kinderen met de doodle tegenkom, i.p.v. die met de klapkaak of opgroeiende Newfoundlander.Nanna schreef:Denk juist dat de meeste mensen daar hun rechterhand voor geven. Een makkelijke hond. Die meedraait in het gezin, meegaat de 'kids' ophalen uit school en zich oprolt in de mand als ie eens niet mee mag.Maeve schreef: Maar er zit ook niks in, ik snap niet wat mensen daar leuk aan vindenZo'n hond van 1.5 jaar die achter je aan hobbelt omdat het moet.
Dat is voor heel veel mensen méér passend dan één of andere moeilijke veeleisende lijer.
Alleen die vacht is wel een puntje.
-
- Vaste gebruiker
Of die “in dit huis” bordjesbouvierpoedel schreef:Daar begint het juist in buurten en je eigen sociale kringetje waar mensen dan een leuke hond zien en deze ook willen hebben vooral als het makkelijk en verkrijgbaar is , zo zie je een explosie ontstaan van allemaal boomertjes , doodles , witte leeuwtjes , enzovoort . Net als de goedkope Actionmeuk wat iedereen dan in de vensterbank gaat zetten omdat ze anders niet meer weten waar hun Home is.Flossie schreef:Hier lopen ze ook niet rond, geen poedels en geen doodles. Het zal hier ook wel te arm zijn denk ik. Hiertegenover wel een labrador pup, geweldig uitzicht voor mij. Maar vooral veel staffords en poolhonden zie ik juist meer en meer. Dat vind ik juist raar, omdat ik die juist niet echt verwacht midden in de grote stad in redelijk kleine woningen dat mensen soms gewoon 3 poolhonden in huis hebben.

- naomi12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bobtail
Spaanse galgo kruising
Spaanse border collie kruising - Aantal honden: 3
Ik zie er ook steeds meer. Met wandelen af en toe, maar op het werk (pension) en stage (trimsalon) heel veel, allerlei soorten. De labradoodle, goldendoodle, bernerdoodle, borderdoodle, cockapoo, etc.
En vaak wordt er dan verteld dat ze een heel bijzonder ras hebben, daar zijn maar heel weinig fokkers van.
Qua uiterlijk en karakter zit er heel veel verschil in. Er zitten wat leuke tussen, maar ook veel angsthazen en lompe druktemakers. Met vaak drama vachten inderdaad, maar ook daarin zit heel erg veel verschil.
En vaak wordt er dan verteld dat ze een heel bijzonder ras hebben, daar zijn maar heel weinig fokkers van.

Qua uiterlijk en karakter zit er heel veel verschil in. Er zitten wat leuke tussen, maar ook veel angsthazen en lompe druktemakers. Met vaak drama vachten inderdaad, maar ook daarin zit heel erg veel verschil.
Laatst gewijzigd door naomi12 op 23 aug 2018 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
Echt? Ik herken dit echt totaal niet van de doodles die ik kenMaeve schreef:Nee, dat een veeleisende lijer niet leuk is snap ik ook nogNanna schreef:Denk juist dat de meeste mensen daar hun rechterhand voor geven. Een makkelijke hond. Die meedraait in het gezin, meegaat de 'kids' ophalen uit school en zich oprolt in de mand als ie eens niet mee mag.Maeve schreef: Maar er zit ook niks in, ik snap niet wat mensen daar leuk aan vindenZo'n hond van 1.5 jaar die achter je aan hobbelt omdat het moet.
Alleen die vacht is wel een puntje.Maar er zit zo veel tussen! Ik vind Doodles vaak een soort deel van het interieur qua gedrag, er komt amper wat uit..Nouja, dat zal inderdaad wel zijn wat mensen aanspreekt als ze een makkelijke hond zoeken. Alleen ik snap het niet. Je hebt ook prima gezinshonden met net wat meer karakter.

Ik vind ze juist heel sportief en zoals eerder gezegd zijn de bazen dat ook vaak. Op het strand met de kinderen achter bal nummer 25 aanrennen, samen zwemmen, naast de bakfiets vol kinderen meerennen of met enkel volwassenen die ook actief met hun hond bezig zijn. Die honden doen heel leuk mee eigenlijk. Leuker dan de mijne

Ik zie ze overigens wel steeds vaker bij jonge stellen, waar ik ze eerder voornamelijk als gezinshond tegenkwam.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Blijkbaar is het de laatste tijd ook heel populair ook doodles te bashen. Dus als dat een graadmeter is voor de populariteit van het ras op zichzelf, dan zou je wel eens gelijk kunnen gaan hebbenNanna schreef:Van mij mag het een hype worden. Dat ze maar de populariteit van de vechthond gaan overstijgen.

- DeDiana
- Zeer actief
Ik vind het wel grappig en ook best wonderlijk dat er blijkbaar zo veel verschil in zit. Misschien heeft het ermee te maken dat mensen die veel met hun doodle ondernemen en er echt actief mee bezig zijn, daardoor ook gewoon leukere honden hebben. Of komen de leuke doodles allemaal van fokkers uit die omgeving, terwijl in een heel andere regio weer een andere fokker zit met heel andere lijnen/karakters.Manuma schreef:Echt? Ik herken dit echt totaal niet van de doodles die ik ken
Ik vind ze juist heel sportief en zoals eerder gezegd zijn de bazen dat ook vaak. Op het strand met de kinderen achter bal nummer 25 aanrennen, samen zwemmen, naast de bakfiets vol kinderen meerennen of met enkel volwassenen die ook actief met hun hond bezig zijn. Die honden doen heel leuk mee eigenlijk. Leuker dan de mijne
Ik zie ze overigens wel steeds vaker bij jonge stellen, waar ik ze eerder voornamelijk als gezinshond tegenkwam.
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Ik zie ze eigenlijk zelden.. Er liep er een paar jaar terug eentje in Ambacht, dat was echt een extreem vervelend ding. Blééf maar doldriest op Ollie afrennen en in z'n oren hangen, echt van dat puppengedrag. Oll vond het allemaal wel prima, maar ze had ook al regelmatig op d'r kop gekregen van andere honden waar ze dus duidelijk niets van had opgestoken.. Ook met zo'n ei van een eigenaar er achteraan, brullend omdat het hondje niet luisterde
Liep trouwens ook altijd een vrouwtje met een hele kluwen grote poedels, dát was dan wel weer een leuke roedel

Liep trouwens ook altijd een vrouwtje met een hele kluwen grote poedels, dát was dan wel weer een leuke roedel

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Zou het niet eens leuk zijn om tijdens je wandeling of gewoon in de stad eens honden te scoren? En dan hier met plaats/regio vertellen wat je gezien hebt? Mij lijkt dat wel leuk om te lezen. Maar misschien is dat mijn defect 
Ik ging net even eten in de stad (Dordt). Heb een soort toy pinscher/chi achtig hondje gezien, een afghaan, een witte (geschoren) swiffer, een oude tollerachtige kruising, een staffordachtig iets, een chihuahua en een dwergpinscher. Oja, ik vergeet de oude jachthond (heidewachtel denk ik?) aan de scootmobiel.

Ik ging net even eten in de stad (Dordt). Heb een soort toy pinscher/chi achtig hondje gezien, een afghaan, een witte (geschoren) swiffer, een oude tollerachtige kruising, een staffordachtig iets, een chihuahua en een dwergpinscher. Oja, ik vergeet de oude jachthond (heidewachtel denk ik?) aan de scootmobiel.
Laatst gewijzigd door sirene op 23 aug 2018 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
In de sandelingen komen wel meerdere doodles hoor.grover schreef:Ik zie ze eigenlijk zelden.. Er liep er een paar jaar terug eentje in Ambacht, dat was echt een extreem vervelend ding. Blééf maar doldriest op Ollie afrennen en in z'n oren hangen, echt van dat puppengedrag. Oll vond het allemaal wel prima, maar ze had ook al regelmatig op d'r kop gekregen van andere honden waar ze dus duidelijk niets van had opgestoken.. Ook met zo'n ei van een eigenaar er achteraan, brullend omdat het hondje niet luisterde![]()