Ik heb echte Parmaham en mousse de Canard in de koelkast liggen, interesse?Zamunda schreef:Jemig. Nou ik breng haar wel naar Hillie dan, kan ze daar 'slapen'bram en thijs schreef:Zamunda schreef:Dat zal toch niet gelogen zijn?![]()
![]()
Ach meisje toch
Nou, het is maar voor tien dagen en Gall&Gall heeft vast een leuke, ondersteunende aanbieding om de moed erin te houden
![]()
![]()
. Dan ga ik wel genieten van mijn rust onder het genot van een honingrummetje.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p17)
Moderator: moderatorteam
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Re: Oh jee, Ayla in Zamunda...

- Zamunda
- Zeer actief
Kijk, aan jóu heb ik watalm@ schreef:Paar flesjes advocaat meenemen![]()
Je zou empathie niet eens herkennenbram en thijs schreef:Zwaar empatische stem hè, dat je dat wel even helder hebt.
- bram en thijs
- Zeer actief
Ach flikker op.Zamunda schreef: Je zou empathie niet eens herkennen.

- Zamunda
- Zeer actief
Als het biologisch is.bram en thijs schreef:Ik heb echte Parmaham en mousse de Canard in de koelkast liggen, interesse?
Hier, dat bewijst maar weer eens hoe empatisch je bentbram en thijs schreef:Ach flikker op.
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
haha, ik geniet nu al van jouw logee
Succes en ik zie de verhalen graag tegemoet 

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- bram en thijs
- Zeer actief
Vanzelfsprekend, dat je dat het van de Jumbo kwamZamunda schreef:Als het biologisch is.bram en thijs schreef:Ik heb echte Parmaham en mousse de Canard in de koelkast liggen, interesse?
Dank jeZamunda schreef:Hier, dat bewijst maar weer eens hoe empatisch je bent.

- Zamunda
- Zeer actief
Nou ik weet het niet, weet sowieso niet wat ik met de vraag aan moet. Kijk, in essentie klinkt het als een ontzettend lief en smakelijk aanbod maar straks zit ik me helemaal te verlekkeren, rijd ik er een eind voor en blijkt het om een kuipje hondenvoer te gaanbram en thijs schreef:Vanzelfsprekend, dat je dat het van de Jumbo kwamZamunda schreef:Als het biologisch is.bram en thijs schreef:Ik heb echte Parmaham en mousse de Canard in de koelkast liggen, interesse?![]()
- Zamunda
- Zeer actief
Ik hoop dat het heel saaie verhalen worden over een luie brave pupIngrid48 schreef:haha, ik geniet nu al van jouw logeeSucces en ik zie de verhalen graag tegemoet
-
Mary O
- Actief
- Mijn ras(sen): X herdertje Dana, X teckel Joep, Spanjaard Santos, Roemeentje Vera
- Aantal honden: 4
Gewoon laten gaan, ze zal toch wel een keer stoppen met slopen
O, ze is bij jou
Succes
O, ze is bij jou
Succes
- bram en thijs
- Zeer actief
En na deze beledigende woorden kun je de boom in.Zamunda schreef:rijd ik er een eind voor en blijkt het om een kuipje hondenvoer te gaan.

- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Omg ik pis eerst al in mijn broek door die foto's maar als je dan de reacties leest hou je het helemaal niet meer droog

scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- sternentänzerin
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Serieus goed voor elkaar door mevrouw Nomo.
Nu heeft de dame een stageplaats om alle nieuwe ongein nog beter onder de knie te krijgen en feedback te krijgen op behaalde resultaten.
Nu heeft de dame een stageplaats om alle nieuwe ongein nog beter onder de knie te krijgen en feedback te krijgen op behaalde resultaten.
...; We will never surrender Winston Churchill
- Zamunda
- Zeer actief
Mary O schreef:Gewoon laten gaan, ze zal toch wel een keer stoppen met slopen![]()
O, ze is bij jou![]()
Succes
Zat ik er ver naast dan?bram en thijs schreef:En na deze beledigende woorden kun je de boom in.Zamunda schreef:rijd ik er een eind voor en blijkt het om een kuipje hondenvoer te gaan.
noekie schreef:Omg ik pis eerst al in mijn broek door die foto's maar als je dan de reacties leest hou je het helemaal niet meer droog![]()
![]()
![]()
Heavy schreef:Sterkte
Ik krijg echt steeds meer spijt van dit onzalige plan. En er komen niet eens ideeën om die hond een beetje leuk te verpesten!sternentänzerin schreef:Serieus goed voor elkaar door mevrouw Nomo.
- bram en thijs
- Zeer actief
Wij noteren:sternentänzerin schreef:Serieus goed voor elkaar door mevrouw Nomo.
Het slepen met lange, eikenhouten vloerplanken;
Het inkorten van de op maat gezaagde keukenkastplintjes;
Het lostornen van behangpapier;

- sternentänzerin
- Zeer actief
Is mevrouw Nomo ondertussen helemaal klaar met verbouwen thuis of waren er nog 'Baustellen' over?Zamunda schreef:Ik krijg echt steeds meer spijt van dit onzalige plan. En er komen niet eens ideeën om die hond een beetje leuk te verpesten!sternentänzerin schreef:Serieus goed voor elkaar door mevrouw Nomo.
- Zamunda
- Zeer actief
Dat is het verkeerde lijstje, mevrouw empaathbram en thijs schreef:Wij noteren:sternentänzerin schreef:Serieus goed voor elkaar door mevrouw Nomo.
- leren bedelen
- leren dat je alleen op de bank lekker kunt liggen
- bram en thijs
- Zeer actief
Die waren net weer aangevangen, zie de foto's.sternentänzerin schreef:of waren er nog 'Baustellen' over?

- sternentänzerin
- Zeer actief
Dat is al een goed begin.bram en thijs schreef:Wij noteren:sternentänzerin schreef:Serieus goed voor elkaar door mevrouw Nomo.
Als ze daarmee klaar is kan er verder gegaan worden met:
- Inspectie van de omheining en nieuwe ontsnappingsmogekijkheden creëren
- Horren tactisch aanpassen zodat niet gewenste insecten hun weg naar binnen wel weten te vinden
- bram en thijs
- Zeer actief
Gaatjes prikken in het irrigatiesysteemsternentänzerin schreef:Dat is al een goed begin.bram en thijs schreef:Wij noteren:sternentänzerin schreef:Serieus goed voor elkaar door mevrouw Nomo.
- Horren tactisch aanpassen zodat niet gewenste insecten hun weg naar binnen wel weten te vinden
Ravioli leren dat schoeisel eetbaar is
Pleepapier afrollen en natmaken

- sternentänzerin
- Zeer actief
Het moet dan wel het geliefde en dure schoeisel zijn.bram en thijs schreef:Gaatjes prikken in het irrigatiesysteemsternentänzerin schreef:Dat is al een goed begin.bram en thijs schreef:Wij noteren:sternentänzerin schreef:Serieus goed voor elkaar door mevrouw Nomo.
Ravioli leren dat schoeisel eetbaar is
Pleepapier afrollen en natmaken
Maar we gaan geen page toestanden naspelen hè!
- bram en thijs
- Zeer actief
Jawel joh, Ravioli mag dat hele familiepak rondracen en Troela maakt het nat. Je reinste papier machésternentänzerin schreef:Maar we gaan geen page toestanden naspelen hè!

- Zamunda
- Zeer actief
Wat zég ik nou! Dat is het verkeerde lijstje
! Kom verdorie eens met GOEDE ideeën
.
.
Hoezo? Ik snap hem weer eens niet geloof iksternentänzerin schreef:Is mevrouw Nomo ondertussen helemaal klaar met verbouwen thuis of waren er nog 'Baustellen' over?
- bram en thijs
- Zeer actief
- dagmar88
- Zeer actief
Zamunda schreef:Of ik ben er voorgoed van genezendagmar88 schreef:Nee joh. Hierna wil je ook een keer een pupStout als ze zijn kun je er toch niet boos op worden.
Kijk dat uitgestreken smoeltje nou.. Is Sjakie ook zo'n monstertje?
-
nomo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ho wacht even! 6 a4tjes... *gaat pb's checken, dat horen er inmiddels al 18 te zijn*Zamunda schreef:Mevrouw Sloopmonster komt logeren, een dag of 10/11 en ik maak me toch een klein beetje zorgen om mijn inboedel en vingers (''pas op voor je vingers'' zei Nomo). Het kind is er nog niet eens en ik heb al zes a4-tjes met (gebruiks)aanwijzingen en waarschuwingen gekregen
. Ik heb nog gevraagd of ik nog terug kan, maar nee, geen annuleringsmogelijkheid zei mevrouw Nomo streng
. Goed, dan gaan we er maar het beste van maken, hopen dat we het hier een beetje heel houden en dat mijn honden Ayla maar goed bezig houden.
Vooral nu ik dingen lees over leren bedelen en op de bank liggen
En wees maar blij dat ik de rest van Ayla's inmiddels indrukwekkende cv niet gepost heb
Je hebt net al het bewijs gezien dat Ayla prima kan klussen! Reparaties geef ik geen garantie op, sloopwerk wel! Grondig en zorgvuldig!Zamunda schreef:We hebben vakantie en het is eigenlijk de bedoeling dat we veel achterstallig onderhoud/reparaties gaan plegen... benieuwd of daar nog iets van terecht komt.
Oh ja, ZamundaGollum schreef:(alhoewel Rani met haar dikke volwassen kont gewoon de vensterbank heeft afgebroken, een puppenkontje had beter gepast)
Deze heeft ze al tot in perfectie onder de knie. Simpele magneethorren zijn een makkie en de dure rolhor kostte iets meer moeite, maar is haar ook gelukt. Ze geeft het niet zomaar op!sternentänzerin schreef:Horren tactisch aanpassen zodat niet gewenste insecten hun weg naar binnen wel weten te vinden
Maar ik hoor het al, naast Ayla moet ik ook genoeg alcoholische versnaperingen meenemen om je de week door te helpen. Wat moet ik op de boodschappenlijst zetten? Wijn? Advocaat? Iets sterkers?
- Zamunda
- Zeer actief
Nee doosbram en thijs schreef:Haar leren hoe je papier maché maakt geen goed plan?
Lekker blijk van vertrouwen in je oppasnomo schreef:Ho wacht even! 6 a4tjes... *gaat pb's checken, dat horen er inmiddels al 18 te zijn*Ik denk dat je pbbox vol zit! Even wat pb'tjes verwijderen zodat ik de rest kan sturen!
![]()
Zijn die dan in plaat van de 100 geboden die je eerder stuurde of komt dat er nog bovenop?Vooral nu ik dingen lees over leren bedelen en op de bank liggen*gaat de 10 geboden nu sturen waar je je aan dient te houden*
![]()
Er is nog meerEn wees maar blij dat ik de rest van Ayla's inmiddels indrukwekkende cv niet gepost heb![]()
Neeheeeeee, er hoeft niks gesloopt te wordennomo schreef:Je hebt net al het bewijs gezien dat Ayla prima kan klussen! Reparaties geef ik geen garantie op, sloopwerk wel! Grondig en zorgvuldig!
Nee hè, nu maak je een grapje. Toch?nomo schreef:Oh ja, Zamundadat was ik nog vergeten, ze zit erg graag met haar dikke reuzenkleuterkont in vensterbanken
![]()
NietDeze heeft ze al tot in perfectie onder de knie. Simpele magneethorren zijn een makkie en de dure rolhor kostte iets meer moeite, maar is haar ook gelukt. Ze geeft het niet zomaar op!sternentänzerin schreef:Horren tactisch aanpassen zodat niet gewenste insecten hun weg naar binnen wel weten te vinden![]()
Ligt eraan, wat lust ze?nomo schreef:Maar ik hoor het al, naast Ayla moet ik ook genoeg alcoholische versnaperingen meenemen om je de week door te helpen. Wat moet ik op de boodschappenlijst zetten? Wijn? Advocaat? Iets sterkers?
- sternentänzerin
- Zeer actief
Zo te lezen de perfecte loge en 'ouder'. Vermelding van al het gedrag, en dan nog een buslading aan drank. Wat zou een oppas meer willen?nomo schreef:
Deze heeft ze al tot in perfectie onder de knie. Simpele magneethorren zijn een makkie en de dure rolhor kostte iets meer moeite, maar is haar ook gelukt. Ze geeft het niet zomaar op!sternentänzerin schreef:Horren tactisch aanpassen zodat niet gewenste insecten hun weg naar binnen wel weten te vinden![]()
Maar ik hoor het al, naast Ayla moet ik ook genoeg alcoholische versnaperingen meenemen om je de week door te helpen. Wat moet ik op de boodschappenlijst zetten? Wijn? Advocaat? Iets sterkers?
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ik zou een voorraadje pretsigaretjes brouwen. Word je superrelaxt van en met een haaltje meer zit je gillend van de lach dat weekje Ayla uit

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ik zou een voorraadje pretsigaretjes brouwen. Word je superrelaxt van en met een haaltje meer zit je gillend van de lach dat weekje Ayla uit

- Zamunda
- Zeer actief
Een opgevoede logeesternentänzerin schreef:Zo te lezen de perfecte loge en 'ouder'. Vermelding van al het gedrag, en dan nog een buslading aan drank. Wat zou een oppas meer willen?
Ja dat lijkt een goed plan, ware het niet dat ik dan verwacht om na die tien dagen een ravage over te hebben als huisalm@ schreef:Ik zou een voorraadje pretsigaretjes brouwen. Word je superrelaxt van en met een haaltje meer zit je gillend van de lach dat weekje Ayla uit![]()